abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 december 2021 @ 02:04:29 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625486
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:56 schreef Za het volgende:

[..]
Iemand die wanneer haar kind sexueel misbruikt is met haar verhaal gaat rondshoppen bij bladen als Story neem ik niet serieus.

Stel dat er sessies bij de psycholoog waren van het misbruikte kind met Marco erbij, boetedoening, huilen, bekentenis etc. Dan heb je in bijzijn van een getuige de rechtzaak op voorhand gewonnen.
Wat heb je dan te zoeken bij Evert Santegoed?
Ik neem mensen die jarenlang lopen te liegen tegen de media, hun partner, gezin, vrienden en kennissen niet serieus. En daar zijn in ieder geval wel bewijzen van.

En ook vandaag is hij alweer op een leugen betrapt.
pi_202625492
Mag post #27 in de OP?

En weet iemand waar dat stuk grond is?
(heb over een paar uur een vlucht met ITA )

Buonanotte Bambini!
pi_202625493
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Heeft hij wel eens iets anders gedaan dan?
Das het ding, wist ze het of was ze echt zo dom?

Zag van de week die video van Simon en Annemarie, ook weer zo’n narcistische man. Vond hem leuk vroeger, maar na die video heeft die ook dat sausje.

Man kan zingen, vrouw regelt het huishouden, net als André en Monique. Jan Smit idem, lijkt me ook zo’n lul thuis. Lil kleine ook,
Wesley idem, om over Rico Verhoeven maar te zwijgen.

Leuke kerels om mee in bed te liggen maar geen familie materiaal.
pi_202625495
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 01:44 schreef luxerobots het volgende:

Dat weet je helemaal niet, wat een advocaat te allen tijde zou aanraden.

Soms kan het een prima strategie zijn om te allen tijde te blijven ontkennen/liegen.
Nee dat is onzin.
Indien hij bij die vermeende misbruik sessies met boetedoening etc was ligt dat vast, er wordt zelfs gesproken over meerdere psychologen, zij kunnen gewoon een verklaring afleggen.

Wanneer dan het eerste het beste, wat je uitkraamt "ik verneem dit voor het eerst via de media" al een aantoonbare leugen is, helpt dat je geloofwaardigheid en zaak niet.
En dat met iemand als Knoops als advocaat. Neen.
  woensdag 15 december 2021 @ 02:09:32 #155
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das het ding, wist ze het of was ze echt zo dom?

Zag van de week die video van Simon en Annemarie, ook weer zo’n narcistische man. Vond hem leuk vroeger, maar na die video heeft die ook dat sausje.

Man kan zingen, vrouw regelt het huishouden, net als André en Monique. Jan Smit idem, lijkt me ook zo’n lul thuis. Lil kleine ook,
Wesley idem, om over Rico Verhoeven maar te zwijgen.

Leuke kerels om mee in bed te liggen maar geen familie materiaal.
Dom wil ik het niet noemen. Verwond, onbekwaam, machteloos, bang, hopeloos, emotioneel en financieel afhankelijk, ongeloof in jezelf, vervormd en laag zelfbeeld, schaamte etc. Dat zijn de zaken die bij Leontine spelen waardoor ze eigenlijk vleugellam is. Iets wat je eigenlijk alleen maar echt kunt snappen als je het zelf meegemaakt hebt.

Kijk maar eens goed naar de uitstraling die Leontine op foto's heeft van de laatste jaren. Daar kun je dit soort emoties in terugzien.
  woensdag 15 december 2021 @ 02:12:40 #156
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625504
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:09 schreef Za het volgende:

[..]
Nee dat is onzin.
Indien hij bij die vermeende misbruik sessies met boetedoening etc was ligt dat vast, er wordt zelfs gesproken over meerdere psychologen, zij kunnen gewoon een verklaring afleggen.

Wanneer dan het eerste het beste, wat je uitkraamt "ik verneem dit voor het eerst via de media" al een aantoonbare leugen is, helpt dat je geloofwaardigheid en zaak niet.
En dat met iemand als Knoops als advocaat. Neen.
Je weet dat het de taak van advocaten is om criminelen en misdadigers bij te staan die ook wel eens jokken toch?
pi_202625506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dom wil ik het niet noemen. Verwond, onbekwaam, machteloos, bang, hopeloos, emotioneel en financieel afhankelijk, ongeloof in jezelf, vervormd en laag zelfbeeld, schaamte etc. Dat zijn de zaken die bij Leontine spelen waardoor ze eigenlijk vleugellam is. Iets wat je eigenlijk alleen maar echt kunt snappen als je het zelf meegemaakt hebt.
ja zo iets dus. Die ex vrouw van Dirk Kuyt kan ook wel in dat lijstje.
  woensdag 15 december 2021 @ 02:15:05 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ja zo iets dus. Die ex vrouw van Dirk Kuyt kan ook wel in dat lijstje.
Slachtoffers van narcistisch misbruik heet dat. En dat is geen pretje.

En daar vallen Leontine, alsmede sommige buitenechtelijke neukertjes en vermeende slachtoffers onder.

En geloof me nou, meneer heeft daar geen spijt van. Maar meneer heeft er spijt van dat men daar achter gekomen is. Zo werkt het.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 15-12-2021 02:20:25 ]
pi_202625519
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:18 schreef murp het volgende:
[info]Laten we maar geen foto's van vermeende slachtoffers plaatsen gaarne[/info]
Kan jij post #27 in de OP gooien?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 15 december 2021 @ 02:27:32 #160
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202625522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:23 schreef superniger het volgende:

[..]
Kan jij post #27 in de OP gooien?
Moet jij niet allang in je bed liggen }:|
pi_202625536
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 02:12 schreef Tengano het volgende:

Je weet dat het de taak van advocaten is om criminelen en misdadigers bij te staan die ook wel eens jokken toch?
Het laatste wat een advocaat wil is dat zijn cliënt bij zijn eerste uitgaande bericht, bij monde van de advocaat, een leugen gaat verkondigen welke simpelweg door de zgnde psychologen in kwestie in no time kan worden weerlegd (of waarvan reeds een verklaring ligt) .
Dan verneuk je je zaak op voorhand.

Liegen om je geloofwaardigheid te vergroten is dan aannemelijker, maar zal een advocaat ook nooit aanraden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 15-12-2021 02:57:59 ]
pi_202625546
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een dagboek als bewijs dient. Ik kan ook van alles opschrijven.
Denk dat foto’s/opname veel zwaarder wegen mochten die overduidelijk iets aantonen.

Wat ik wel apart vind is dat er van het vermeend slachtoffer ook fanaccounts zijn van een aantal jaren geleden. Blijkbaar had de moeder zo’n aanzien en status binnen het mb’s fanwereldje dat zelfs haar dochter fans had.
Ik lees bij uitspraken over soortgelijke zaken dat rechters vaak kijken naar de samenhang van meerdere bewijzen. De bewijzen zijn op zichzelf niet altijd even sterk maar worden als er bij elkaar opgeteld een consistent en plausibel beeld ontstaat, in samenhang toch als bewijs meegeteld.
pi_202625547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor de OP:

In 2019 heeft de moeder van de vrouw een dagboek ontdekt waarin het seksueel misbruik gedetailleerd is beschreven.

Op 4 juli 2019 confronteerde de moeder van het slachtoffer Marco op kantoor met de gevonden info uit het dagboek.
Op die dag zou er dus ook een geluidsopname zijn gemaakt. Het vermeende slachtoffer heeft daarna therapie gevolgd, waarbij de zanger ook aanwezig zou zijn geweest. Borsato zou daar huilend zijn excuses hebben aangeboden

- In september 2019 heeft moeder de samenwerking met MB beëindigd en verklaart in Story week 49/2021: ‘Ik heb Marco al twee jaar niet gezien of gesproken!.' (https://www.tijdschrift.n(...)rondom-marco-borsato). Wanneer waren die sessies bij de psycholoog dan?

- In januari 2020 kwam naar buiten dat Marco mogelijk het seizoen van TVK niet af zou maken: https://www.telegraaf.nl/(...)ids-mogelijk-niet-af

- februari 2020: Marco en Leontine gaan scheiden

- maart 2020: Ilse vervangt Marco bij de finale van TVK:
https://www.televizier.nl(...)e-van-the-voice-kids

- maart 2020 Evert Santegoeds zou door moeder zijn benaderd ("Er zouden (toen ook al) dagboekaantekeningen en een bandopname zijn, maar men kwam niet met bewijs over de brug”(https://www.mediacourant.(...)al-sinds-maart-2020/)

- juni 2020: Marco keert niet terug bij TVK:
https://www.televizier.nl(...)co-borsato-op-straat

- (Reeds) medio 2020 is door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.

- juni 2021: Marco en Leontine weer samen

- 24-11-2021 (en eerder): RoddelPraat beweert dat MB aan jonge meisjes heeft gezeten

- rond 20-08-2021: Yvonne zegt contact te hebben met een slachtoffer. En is 14-12 trots op "haar 2 leeuwinnen"

-25-11-2021: Fawry van RUMAG TV/De Roddelloog: “Nu heb ik vorige week met een hele goede bron gebeld en die heeft mij dus verteld dat er op dit moment drie meiden zijn die een aanklacht tegen hem gaan indienen. Er komt dus binnenkort een rechtszaak tegen Marco over dit hele gebeuren. Hij ziet het al aankomen, want wat ik ook heb gehoord is dat hij ergens in Italië een stukje grond heeft gekocht

- 09-12-2021: Knoops' Advocaten maakt donderdagavond om 19.00 uur bekend dat ze het Openbaar Ministerie hebben gevraagd een onderzoek in te stellen naar de oorsprong van de geruchten van mogelijk grensoverschrijdend gedrag door de zanger. Omdat de geruchten blijven aanhouden en dat schadelijk is voor zijn ,,persoonlijke integriteit en reputatie", zo stellen de advocaten. Geert-Jan voegt daar aan toe: ,,En voor een ieder die het bericht nog steeds niet begrijpt..: dhr. Borsato ontkent dus de insinuaties."

- 13-12-2021: Volgens de 22-jarige vrouw zou Marco Borsato haar al vanaf haar vijftiende seksueel hebben misbruikt, tot ze twintig jaar was. "In de aangifte, die maandag bij zedenrechercheurs van de politie-eenheid Midden-Nederland is gedaan, verklaart de vrouw dat Borsato talloze malen aan haar borsten en billen zat en met zijn handen onder haar rokje gleed en tussen haar benen streelde"

- 14-12-2021: John van den Heuvel heeft samen met Mick van Wely (al in het voorjaar van 2021 contact met moeder en dochter) en Martin Groenewold een half jaar gewerkt aan deze zaak, heeft nu blijkbaar wel het dagboek+ondersteunend bewijs. Roept mogelijke andere slachtoffers op zich (bij hem/politie) te melden.
Twee mensen zouden zich hebben gemeld en die zaken gaan Mick en John nader onderzoeken.

- MB stelt via Knoops (medio 2020 ingeschakeld) tot vandaag (14-12-2021) niet te hebben geweten waar de geruchten vandaan kwamen.

Zucht. Zo zie je maar weer, roddelvloggers roepen maar wat zonder enige vorm van kennis van de juridische gang van zaken.
  woensdag 15 december 2021 @ 04:19:13 #164
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202625569
Mensen dit gaat helemaal he-le-maal verkeerd hier.

Ik ben geen fan van deze man, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb ook zeker niets tegen hem.

Tot nu toe is er niets concreets bekend zo ver ik weet. Laten we s.v.p. wachten totdat er echte feiten op tafel liggen.
  woensdag 15 december 2021 @ 04:30:53 #165
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_202625575
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht dat ze was. Maar ze was toch niet helemaal niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat in haar toch?

Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt weet ze nog, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar minder "speciale" vriendinnen die wel een MBO ofzo hebben afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon een borst van en cashen maar.
  woensdag 15 december 2021 @ 04:32:58 #166
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_202625577
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:30 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht wat ze was. Maar ze was niet niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat ik haar. Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar vriendinnen die wel een MBO ofzo heeft afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon borst van en cashen maar.
Prachtig lulverhaal. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_202625584
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:19 schreef Ixnay het volgende:
Mensen dit gaat helemaal he-le-maal verkeerd hier.

Ik ben geen fan van deze man, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb ook zeker niets tegen hem.

Tot nu toe is er niets concreets bekend zo ver ik weet. Laten we s.v.p. wachten totdat er echte feiten op tafel liggen.
Waar rook is, is vuur.
pi_202625660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:19 schreef Ixnay het volgende:

Tot nu toe is er niets concreets bekend zo ver ik weet. Laten we s.v.p. wachten totdat er echte feiten op tafel liggen.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:30 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht dat ze was. Maar ze was toch niet helemaal niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat in haar toch?

Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt weet ze nog, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar minder "speciale" vriendinnen die wel een MBO ofzo hebben afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon een borst van en cashen maar.
Eerst wil je wachten tot de feiten op tafel liggen en een post later kom je met er gigantisch uit je duim gezogen verhaal aan. Okee man...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202625688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja joh, goede vent die Borsato. Hij gaf veel om zijn fans. Hij verschafde zo'n beetje het halve internetbedrijf Q-ball aan werk om websites voor hem te maken. Je kon als fan een eigen borsatoblog maken. Heel vroeger, toen je nog screensavers nodig had, kwam ie elke maand een nieuwe screensaver opnemen :) altijd kwam ie met z'n broer naar het bedrijf toe.

Zie hem niet als smeerpijp. Het is wel een halve italiaan.
Maar mocht ik 'm tegenkomen dan kijk ik wel in z'n Porsche of hij echt zo vaak daar in die straat is geweest, goed?
Valt trouwens best op zo'n Taycan Turbo in de straat tussen de knakenwagens. Marco is gek van Porches.
Zo simpel zie ik ze zelden.
Go hard or go home
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 06:23:24 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202625712
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:19 schreef Ixnay het volgende:
Mensen dit gaat helemaal he-le-maal verkeerd hier.

Ik ben geen fan van deze man, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb ook zeker niets tegen hem.

Tot nu toe is er niets concreets bekend zo ver ik weet. Laten we s.v.p. wachten totdat er echte feiten op tafel liggen.
zet een TR
  woensdag 15 december 2021 @ 06:51:47 #171
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_202625755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:44 schreef JourneyBlue het volgende:

medio 2020 door de heer Marco Borsato aan Knoops' Advocaten NV verzocht om een onderzoek in te stellen naar een aantal insinuaties verband houdend met de aantijging dat hij grensoverschrijdend seksueel gedrag zou hebben vertoond met minderjarige meisjes.
Ook vaag. Hij wist toen toch al wie hem ervan beschuldigde zou je zeggen. Tenzij er toen al meer geruchten gingen.
Haters everywhere but I don't really care.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 06:58:14 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202625767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 06:51 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ook vaag. Hij wist toen toch al wie hem ervan beschuldigde zou je zeggen. Tenzij er toen al meer geruchten gingen.
Juist ....
  woensdag 15 december 2021 @ 07:04:51 #173
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202625780
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:30 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht dat ze was. Maar ze was toch niet helemaal niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat in haar toch?

Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt weet ze nog, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar minder "speciale" vriendinnen die wel een MBO ofzo hebben afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon een borst van en cashen maar.
Wat ben je toch ook een clownesk maar bovenal sneu figuur.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202625790
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:32 schreef GerryDV het volgende:
Dit is ook pure karaktermoord. Deze man is al veroordeeld voor er ook maar 1 rechtszitting geweest is. Niemand wacht af, iedereen zit er bovenop en de toon is al gezet. Marco wordt al een beetje weggezet als een vies mannetje terwijl er nog niks aan harde bewijzen op tafel ligt. Echt walgelijk.
Zou het er ook niet meer te maken hebben dat Marco sowieso al een vieszak is door zijn diverse buitenechtelijke affaires en dat nu veel mensen denken 1+1 = 2 ?
U MAD?
pi_202625799
Een nieuwe dag. Een nieuwe wending? Kom maar door...
pi_202625842
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 00:47 schreef Za het volgende:
Resumerend, dit komt over als BS.

De voormalig fanclub medewerkster heeft eerst 2 jaar rondgeshopt met haar verhaal, waar zelfs Evert Santegoed geen brood in zag.
Ondanks de "bewijzen", volgens eigen zeggen.

Mick van Wely was ook totaal niet overtuigend bij Beau met zinnen als "ik geloof het verhaal", ik denk dat het kans heeft etc, en tegelijkertijd beweren dat er bewijs ligt in de vorm van een dagboek (geen bewijs) foto's (ik neem aan geen foto's waarop misbruik is vastgelegd) en audio opnames (van wat?).

Ook opmerkelijk, Marco Borsato zegt hier alleen over te hebben vernomen via de media.
Indien daadwerkelijk, zoals beweerd in het artikel van vd Heuvel en van Wely, Borsato aanwezig was bij de sessies met psychologen waarbij het misbruik besproken zou zijn door het slachtoffer en hij huilend ter plekke boetedoening zou hebben gedaan, dan zou hij nu keihard liegen, en dat zou Knoops nooit toestaan, immers kunnen deze psychologen als getuigen een verklaring afleggen.

Daarnaast met dergelijke getuigen, plus audio opnames is het niet langer een "verhaal", maar is er keihard bewijs in de vorm van getuigen van de boetedoening alsmede de audio opnames.

Dit lijkt een heel smerig zaak.
Ik geloof er vooralsnog geen reet van.
Een advocaat die liegen niet toestaat? :o
pi_202625845
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:30 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht dat ze was. Maar ze was toch niet helemaal niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat in haar toch?

Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt weet ze nog, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar minder "speciale" vriendinnen die wel een MBO ofzo hebben afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon een borst van en cashen maar.
Ik ken jouw domheid vooral van de meer politieke topics maar hier laat je zien dat je dit ook op andere gebieden heel goed kan volhouden.
pi_202625858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zou het er ook niet meer te maken hebben dat Marco sowieso al een vieszak is door zijn diverse buitenechtelijke affaires en dat nu veel mensen denken 1+1 = 2 ?
Een affaire hebben en je vergrijpen aan kinderen zijn heel andere dingen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_202625860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 04:30 schreef Ixnay het volgende:
Het gaat hier veelal om jong spul dat zichzelf altijd heel erg overschat heeft. Meisjes van die leeftijd krijgen bakken met aandacht, niet alleen van jongens van haar leeftijd en wat ouder, maar ook wordt ze steeds bevestigd door halve platencontracten of modellenbureaus.

Omdat ze gewoon nog echte kinderen zijn kunnen ze dit niet realistisch bekijken en denken ze dat ze binnen 1 jaar de wereld rondvliegen. Niet wetende dat er ontelbaar meisjes rondlopen zoals zij en dat ze echt niet zo speciaal is als dat ze zich inbeeld.

22 is echt zo'n leeftijd dat je het allemaal begrijpt en je voelt je teleurgesteld. Zij was niet wat ze dacht dat ze was. Maar ze was toch niet helemaal niks meent ze. Borsato vond haar goed genoeg en zag wat in haar toch?

Toch heeft hij haar niet kunnen helpen. Dus negatieve gevoelens naar hem. En hij heeft een keer haar been aangeraakt weet ze nog, dat vond ze spannend, maar omdat ze hem toen nog bewonderde deed ze er destijds niets tegen.

Nu is ze 22 en heeft ze niets verdiend aan dat hele Borsato traject en die periode. Omdat ze al haar pijlen daar op heeft gegooid staat ze er minder goed voor dan haar minder "speciale" vriendinnen die wel een MBO ofzo hebben afgemaakt.

Maar dat kan niet! Zij was een Borsato girl en die anderen niet en die hebben nu meer dan zij. Dat betekent wraak. En Marco gaat zijn prijs betalen voor het niet bieden van die Hollywood toekomst die zij zich had bedacht. Iedere cent die ze er uithaalt is meegenomen.

En als er 1 schaap over de dam is... dan komen al die andere Borsato girls waarvan misschien ooit eens een arm werd aangeraakt door ome Marco. Daar maak je gewoon een borst van en cashen maar.
Ok, dit gaat te snel en we mogen niet oordelen en vervolgens ga jij even de waarheid vertellen over jong spul.
You ok?
Go hard or go home
  woensdag 15 december 2021 @ 07:29:31 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202625866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:22 schreef alpeko het volgende:

[..]
Een advocaat die liegen niet toestaat? :o
Ja, je verwacht het niet hè :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 december 2021 @ 07:30:42 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202625876
Vrijjjjjjjjj zijn
Ik wil gewoon nog vrijjjjjjjjj zijnnnnn

Niet de bak innnnn
Want daar zijn geen kidzzz

En ik heb zo'n zin in
Kidzzzzz
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202625903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 06:00 schreef Noek het volgende:

[..]
Zo simpel zie ik ze zelden.
Maar hij heeft wel een punt!! In de gpsdata van een auto kan gekeken worden wanneer hij daar is geweest en of dat strookt met de dagboekverhalen.
Vermits hij nog in hetzelfde voertuig rijd natuurlijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_202625932
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:36 schreef Draaksel het volgende:

[..]
Maar hij heeft wel een punt!! In de gpsdata van een auto kan gekeken worden wanneer hij daar is geweest en of dat strookt met de dagboekverhalen.
Vermits hij nog in hetzelfde voertuig rijd natuurlijk
Whatever, ik stopte bij:"Marco B is een goede vent.."

Oh well, de Linda doelgroep is gewoon vrij groot. Geef me even tijd om aan dit idee te wennen.
Go hard or go home
pi_202625984
Ik snap wel dat aangifte heel moeilijk is, want Marco Borsato die de hemel in wordt geprezen in al de programma’s. Geloven ze mij wel. Wie kan ik vertrouwen dat er echt wat aan gedaan wordt. Marco gaat vreemd, op tv ff janken bij Linda en het is weer goed.
Hij kan schijnbaar mensen goed bespelen anders had het wel eerder uitgekomen. Hand wordt boven zijn hoofd gehouden.
En als het je niet overkomen is kan je makkelijk praten. Alles is zo simpel tot dat het je zelf overkomt.
  woensdag 15 december 2021 @ 07:55:41 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202625995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:36 schreef Draaksel het volgende:

[..]
Maar hij heeft wel een punt!! In de gpsdata van een auto kan gekeken worden wanneer hij daar is geweest en of dat strookt met de dagboekverhalen.
Vermits hij nog in hetzelfde voertuig rijd natuurlijk
Hoe groot acht je die kans als het misbruik van 2014 tot 2019 plaatsvond?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202625996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:53 schreef shomila het volgende:
Ik snap wel dat aangifte heel moeilijk is, want Marco Borsato die de hemel in wordt geprezen in al de programma’s. Geloven ze mij wel. Wie kan ik vertrouwen dat er echt wat aan gedaan wordt. Marco gaat vreemd, op tv ff janken bij Linda en het is weer goed.
Hij kan schijnbaar mensen goed bespelen anders had het wel eerder uitgekomen. Hand wordt boven zijn hoofd gehouden.
En als het je niet overkomen is kan je makkelijk praten. Alles is zo simpel tot dat het je zelf overkomt.
Dat is niet alleen moeilijk bij een bn-er.
Merendeel doet nooit aangifte. Zeker als het om een familiaire relatie gaat.
Go hard or go home
  woensdag 15 december 2021 @ 07:59:07 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202626018
Ben benieuwd of ze binnenkort ook een huiszoeking gaan doen bij Marco.
  woensdag 15 december 2021 @ 08:00:16 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202626029
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:59 schreef Hexagon het volgende:
Ben benieuwd of ze binnenkort ook een huiszoeking gaan doen bij Marco.
Het probleem is toch vooral dat hij zijn handen niet thuis kon houden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202626036
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:55 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat is niet alleen moeilijk bij een bn-er.
Merendeel doet nooit aangifte. Zeker als het om een familiaire relatie gaat.
Ja ook. Dan is het ook van wordt ik wel geloofd, want die leuke oom, neef enz.dat kan toch niet. Iedereen praat lekker makkelijk dan doe je gewoon aangifte. Als het zo makkelijk was werd het wel gedaan.
  Spellchecker woensdag 15 december 2021 @ 08:01:41 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202626039
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 07:59 schreef Hexagon het volgende:
Ben benieuwd of ze binnenkort ook een huiszoeking gaan doen bij Marco.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het probleem is toch vooral dat hij zijn handen niet thuis kon houden?
Die gaan ze dan zeker niet vinden.
  woensdag 15 december 2021 @ 08:01:41 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202626040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het probleem is toch vooral dat hij zijn handen niet thuis kon houden?
Klopt maar de huizen van Michael Jackson en Cliff Richard werden ook overhoop gehaald na dat soort beschuldigingen.
  woensdag 15 december 2021 @ 08:02:35 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202626047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt maar de huizen van Michael Jackson en Cliff Richard werden ook overhoop gehaald na dat soort beschuldigingen.
Het was een woordgrapje ;)
Misschien een beetje te vroeg :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202626048
Stuitend hoeveel weerstand de vermeende slachtoffers op social media krijgen. Hoeveel mensen de kant van Marco kiezen alleen maar op basis wat ze van hem gezien hebben. Want hij is zo sympathiek en aardig en blablabla. En waarom duurde het zo lang voordat er aangiftes gedaan werden? Ook al een teken dat het niet waar is!


Waarom zijn mensen zo freaking simpel :'(
  woensdag 15 december 2021 @ 08:05:11 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202626059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stuitend hoeveel weerstand de vermeende slachtoffers op social media krijgen. Hoeveel mensen de kant van Marco kiezen alleen maar op basis wat ze van hem gezien hebben. Want hij is zo sympathiek en aardig en blablabla. En waarom duurde het zo lang voordat er aangiftes gedaan werden? Ook al een teken dat het niet waar is!


Waarom zijn mensen zo freaking simpel :'(
Het is echt bizar wat fans in iemand zien, ze vinden dat hij zo cute is met kinderen en daarom nooit zoiets gedaan kan hebben.

Als hij het vreemdgaan niet zelf op de bank bij Linda jankend had toegegeven hadden diezelfde mensen dat ook nog niet geloofd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202626061
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:01 schreef shomila het volgende:

[..]
Ja ook. Dan is het ook van wordt ik wel geloofd, want die leuke oom, neef enz.dat kan toch niet. Iedereen praat lekker makkelijk dan doe je gewoon aangifte. Als het zo makkelijk was werd het wel gedaan.
Aangifte leidt tot zo ontzettend veel pijn en gedoe dat families het vaak binnen de poort houden.
Een Henk uit Alblasserdam die zich vergrijpt aan iemand is makkelijker om aangifte tegen te doen want dan lijkt Henk de dupe. In een familie verscheur je en kwets je alles en iedereen.
kut dat het zo werkt maar zo is het vaak wel.
En loyaliteit want hij deed ook veel voor het gezin, hij gaf een fiets en zorgde voor blablabla..
Compleet andere dynamiek. Daarom is het ook vaak iemand in de nabije sfeer. Makkelijke te chanteren, manipuleren. Daar zijn zulke predators kei in.
Go hard or go home
pi_202626080
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stuitend hoeveel weerstand de vermeende slachtoffers op social media krijgen. Hoeveel mensen de kant van Marco kiezen alleen maar op basis wat ze van hem gezien hebben. Want hij is zo sympathiek en aardig en blablabla. En waarom duurde het zo lang voordat er aangiftes gedaan werden? Ook al een teken dat het niet waar is!


Waarom zijn mensen zo freaking simpel :'(
Terwijl die mensen zelf met hun simpele redenering prima laten zien waarom slachtoffers lang niet altijd (meteen) overgaan tot aangifte.
  woensdag 15 december 2021 @ 08:07:49 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202626085
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Aangifte leidt tot zo ontzettend veel pijn en gedoe dat families het vaak binnen de poort houden.
Een Henk uit Alblasserdam die zich vergrijpt aan iemand is makkelijker om aangifte tegen te doen want dan lijkt Henk de dupe. In een familie verscheur je en kwets je alles en iedereen.
kut dat het zo werkt maar zo is het vaak wel.
En loyaliteit want hij deed ook veel voor het gezin, hij gaf een fiets en zorgde voor blablabla..
Compleet andere dynamiek.
En dat al los van het feit dat de aangifte zelf al vervelend zat is, waarbij de politie vaak behoorlijk ontmoedigend optreedt en je zelfs rechtstreeks vraagt of je wel echt aangifte wilt doen, want zo vaak komt het niet tot een veroordeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 december 2021 @ 08:09:09 #198
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202626094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre een dagboek als bewijs dient. Ik kan ook van alles opschrijven.
Denk dat foto’s/opname veel zwaarder wegen mochten die overduidelijk iets aantonen.
Dat ligt er volgens mij aan wat er precies in beschreven staat. Het kan zijn dat er bepaalde details instaan.

quote:
Wat ik wel apart vind is dat er van het vermeend slachtoffer ook fanaccounts zijn van een aantal jaren geleden. Blijkbaar had de moeder zo’n aanzien en status binnen het mb’s fanwereldje dat zelfs haar dochter fans had.
Wat bizar :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202626118
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Aangifte leidt tot zo ontzettend veel pijn en gedoe dat families het vaak binnen de poort houden.
Een Henk uit Alblasserdam die zich vergrijpt aan iemand is makkelijker om aangifte tegen te doen want dan lijkt Henk de dupe. In een familie verscheur je en kwets je alles en iedereen.
kut dat het zo werkt maar zo is het vaak wel.
En loyaliteit want hij deed ook veel voor het gezin, hij gaf een fiets en zorgde voor blablabla..
Compleet andere dynamiek. Daarom is het ook vaak iemand in de nabije sfeer. Makkelijke te chanteren, manipuleren. Daar zijn zulke predators kei in.
Het is gewoon heel moeilijk om het bespreekbaar te maken. Ik kan zo boos worden op mensen die er zo makkelijk over denken.
pi_202626158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 08:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Aangifte leidt tot zo ontzettend veel pijn en gedoe dat families het vaak binnen de poort houden.
Een Henk uit Alblasserdam die zich vergrijpt aan iemand is makkelijker om aangifte tegen te doen want dan lijkt Henk de dupe. In een familie verscheur je en kwets je alles en iedereen.
kut dat het zo werkt maar zo is het vaak wel.
En loyaliteit want hij deed ook veel voor het gezin, hij gaf een fiets en zorgde voor blablabla..
Compleet andere dynamiek. Daarom is het ook vaak iemand in de nabije sfeer. Makkelijke te chanteren, manipuleren. Daar zijn zulke predators kei in.
Toen haar vader was overleden wierp Marco zich op als steunpilaar voor dat meisje/vrouw. Toch wel kenmerkend hoor. Een kwetsbaar iemand inpakken en dan toeslaan :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')