Nee, je zou bijna aan crypto gaan denken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oef, veel meer dan een paar honderd euro sparen zit er dan ook niet in zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roverheidquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Conclusie is dus dat iedereen krap zit, behalve Maxi-mus en DeeBee
Ik ben ook niet één of andere Prins Bernhard Jr hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
O nee hoor. Zitten ook meer dan prima hierquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat laatste is wel vrij onvermijdelijk ben ik bang, behalve Waalwijk dan uiteraard. Vrienden die kinderen krijgen is ook zoiets, rip flexibiliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef DeeBee het volgende:
Jawel. Ondanks de gebreken die in dit topic altijd genadeloos worden bloot gelegd is Nederland nog steeds een ontwikkeld land met mogelijkheden. Familie enzo blijft natuurlijk ook altijd wel een band.
Qua 'lifestyle' is expat zijn wel verslagend daarentegen, dat zou ik in Nederland wel erg missen. Hier kom je altijd wel nieuwe mensen tegen en omdat iedereen in zelfde soort situatie zit dan maak je snel (oppervlakkige) vrienden.
In Nederland zou ik mij deels toch wel storen aan constant in een zelfde vriendengroep zitten die iedereen al 15 jaar kent en ergens in Waalwijk gaan wonen daar sta ik ook niet voor op de banken...
Enorm vervelend ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat laatste is wel vrij onvermijdelijk ben ik bang, behalve Waalwijk dan uiteraard. Vrienden die kinderen krijgen is ook zoiets, rip flexibiliteit.
De Slob heeft haar blijkbaar ook nooit bij Eurosport gezien, geen echte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze weet niet wat de Miljoenennota is, dus ik stel voor dat Slob direct gedag zwaait.
Over een paar jaar weet je niet wat je met het spaargeld moet en voor je het weet verhuur je wat pandjes in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet één of andere Prins Bernhard Jr hoor.
Van jezelf een wandelend reclamebord makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Is dit @:Rellende_Rotscholier ?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, je zou bijna aan crypto gaan denken.De onderkant van de pyramide moet toch een keer bereikt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan beloof ik dat je er voor een prikkie in mag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Over een paar jaar weet je niet wat je met het spaargeld moet en voor je het weet verhuur je wat pandjes in Leeuwarden.
Dit soort mensen moeten echt weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Is dit @:Rellende_Rotscholier ?
Waarom zo veel likesquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon wat minder naar de hoeren gaan. @:immerdebestebob
Er zat ook iemand bij die F1 nooit volgde maar toch maar een MAX tattoo had genomen want gratis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit soort mensen moeten echt weg.
Even quoten voor later.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat je er voor een prikkie in mag.
Zou een goede campagne zijn, én voor de vaccinatiebereidheid én voor de huizenmarktquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat je er voor een prikkie in mag.
Ik ken echt te veel mensen in crypto, dus ik zou zeggen van wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De onderkant van de pyramide moet toch een keer bereikt zijn?
Stukje karma.quote:
Jawel, was ik vergeten. Dom mens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Slob heeft haar blijkbaar ook nooit bij Eurosport gezien, geen echte.
Ik heb nog geen vrouw van dichtbij gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel buitengewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zat ook iemand bij die F1 nooit volgde maar toch maar een MAX tattoo had genomen want gratis.
Ik heb een paar vrienden die er helemaal in geloven. Wat een extreem vervelende hypequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zag vanavond Farid Azarkan op Den Haag CS. Hopelijk geen kerona opgelopen.
Ik ren altijd weg als iemand vraagt of ik ook Crypto heb.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vrienden die er helemaal in geloven. Wat een extreem vervelende hype
Ik ken mensen die alleen praten over bitcoins en zonnepanelenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb een paar vrienden die er helemaal in geloven. Wat een extreem vervelende hype
Gewoon zeggen dat je alleen MLM doet en vragen of ze nog aloë vera willen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ren altijd weg als iemand vraagt of ik ook Crypto heb.
Geld wegzetten op een beleggingsrekening is nog wel oké toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die beleggen en/of zich bezig houden met crypto moeten ook weg.
Voor 50k short gaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In WLR stopt iedereen het in een oude sok?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die beleggen en/of zich bezig houden met crypto moeten ook weg.
Geven het uit aan fietsen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In WLR stopt iedereen het in een oude sok?
Min of meer. Houd nu wel redelijk geld over. Ook te veel vakantie-uren. Misschien maar eens een mooie reis maken als het ooit weer kan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In WLR stopt iedereen het in een oude sok?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uitstekende argumentatie wel.
Het is gewoon niet waar, klaar.
(lol)quote:De burgemeester heeft de kritiek op zijn uitspraken gezien. Maar: ''U mag wel als journalist allerlei aantijgingen naar het gemeentebestuur doen. U mag mijn wethouders, mijn raadsleden stalken. Dat mag allemaal. Dat vindt u normaal. Maar ik moet alles maar accepteren wat u vanuit de media zegt? Het is goed als ze af en toe een spiegel voorgehouden krijgen. Dat vind ik helemaal niet erg.''
De burgemeester geeft aan dat hij de termen 'fake nieuws' en 'Fabeltjeskrant' gebruikte na een zware dag, maar hij blijft erachter staan. Overigens vond het interview met de Lokale Omroep Zeewolde om 10.30 uur plaats, aan het begin van de dag.
De wereld zit helaas vol met verkeerde voorbeeldfigurenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vervelende ontwikkeling dat dit soort dingen amper tot ophef leiden.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat de gemiddelde burgemeester een banketbakker met een minderwaardigheidscomplex is. Wat een potentaatjes zijn dat, stuk voor stuk.quote:
Hier niet de kwaliteiten van inzienquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat de gemiddelde burgemeester een banketbakker met een minderwaardigheidscomplex is. Wat een potentaatjes zijn dat, stuk voor stuk.
Die uitdrukking dat ze "in de Champions League gaan spelen" zei eigenlijk alles. Die man krijgt een stijve iedere keer dat ie de naam Zeewolde in een buitenlandse krant ziet staan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat de gemiddelde burgemeester een banketbakker met een minderwaardigheidscomplex is. Wat een potentaatjes zijn dat, stuk voor stuk.
Daar verdenk ik Jorritsma en die klapjostie uit Nijmegen ook van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die uitdrukking dat ze "in de Champions League gaan spelen" zei eigenlijk alles. Die man krijgt een stijve iedere keer dat ie de naam Zeewolde in een buitenlandse krant ziet staan.
Over Jorritsma gesproken, na deze 5 sterren recensie moet ik Buitenhof nog terugkijkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar verdenk ik Jorritsma en die klapjostie uit Nijmegen ook van.
De VVD zonder Rutte is een grote hoop niets. Die man heeft alleen maar lege hulzen om zich heen weten te verzamelen.quote:
Heb jij ook plaatsvervangende schaamte als je haar hoort praten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De VVD zonder Rutte is een grote hoop niets. Die man heeft alleen maar lege hulzen om zich heen weten te verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij ook plaatsvervangende schaamte als je haar hoort praten?Ik heb heel vaak last van plaatsvervangende schaamte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
De enige VVD'er in Den Haag met wat profiel zit niet in de tweede kamer of in het kabinet
?quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Over Jorritsma gesproken, na deze 5 sterren recensie moet ik Buitenhof nog terugkijken
[ twitter ]
https://twitter.com/StuimigWeertje/status/1470457152942882819quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar verdenk ik Jorritsma en die klapjostie uit Nijmegen ook van.
Gommers lijkt het er mee eensquote:Op dinsdag 14 december 2021 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://twitter.com/StuimigWeertje/status/1470457152942882819
De enqueteman, ik ben zijn naam even kwijt, niet echt. Hij kijkt nog al emotieloos op de achtergrond.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gommers lijkt het er mee eens
Gijs Rademaker, de jongen die al peilend uit zijn moeder kwam gekropen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
De enqueteman, ik ben zijn naam even kwijt niet echt, kijkt nog al emotieloos op de achtergrond.
Blijkbaar werd in Buitenhof het VVD beleid afgefiktquote:
Dat weet ik, maar ik vroeg me af of Bob Annemarie J. bedoeldequote:Op dinsdag 14 december 2021 22:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Blijkbaar werd in Buitenhof het VVD beleid afgefikt
Nee, ik bedoelde John Jorritsma.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vroeg me af of Bob Annemarie J. bedoelde
Sorry, het is al bedtijd hier.quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vroeg me af of Bob Annemarie J. bedoelde
Terecht, deze Borsato-zaak is fantastisch. Iedereen is van harte welkom in SHO.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:13 schreef Steven184 het volgende:
Doe mij nog een talkshow
[ twitter ]
Waarom heeft die totaalmongool van Wiebes hier toestemming voor gegeven? Kan hij niet preventief in EBI Vught worden gezet?quote:Het is een van de belangrijkste vragen: hoeveel energie vraagt het geplande megadatacenter van Facebooks moederbedrijf Meta in Zeewolde?
Facebooks moederbedrijf, dat tegenwoordig Meta heet, rekent voor het datacenter een energiegebruik van 1380 gigawattuur. De hoeveelheid gigawattuur is omgerekend evenveel als het stroomverbruik van ongeveer 460.000 huishoudens. Omdat het datacenter groene stroom wil gaan gebruiken, zullen daar ongeveer 115 windturbines van vier megawatt voor nodig zijn of veertien vierkante kilometer aan zonnepanelen, zeggen energie-experts. Gelijk aan ongeveer tien procent van het totale vermogen aan windmolens dat nu beschikbaar is in Nederland.
Het is echt zo debiel, we moeten echt de grootst mogelijke moeite doen om meer dan 20% schone energie op te wekken in ons platte kleine landje en dan wordt dat allemaal gebruikt voor domme datacentersquote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom heeft die totaalmongool van Wiebes hier toestemming voor gegeven? Kan hij niet preventief in EBI Vught worden gezet?
Omdat ie een totaalmongool is misschien?quote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom heeft die totaalmongool van Wiebes hier toestemming voor gegeven?
Nederland bestaat bijna volledig uit totaalidioten.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat ie een totaalmongool is misschien?
Wat is er mis met TjjWester?quote:Op woensdag 15 december 2021 08:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Terecht, deze Borsato-zaak is fantastisch. Iedereen is van harte welkom in SHO.
Dat de gemeenteraad van Zeewolde een dergelijke beslissing zou kunnen maken is natuurlijk ook van de zotte. Wat voor mislukte bestuursstructuur hebben we als die 5 mensen die per ongeluk in Zeewolde wonen kunnen besluiten om de Nederlandse energiebehoefte naar de gallemiezen te helpen? Als ze hiermee instemmen zou ik alle inwoners uit Zeewolde het stemrecht voor de komende 50 jaar ontnemen.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is echt zo debiel, we moeten echt de grootst mogelijke moeite doen om meer dan 20% schone energie op te wekken in ons platte kleine landje en dan wordt dat allemaal gebruikt voor domme datacenters
Lekker alles decentraliseren en de rommel niet opruimenquote:Op woensdag 15 december 2021 12:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat de gemeenteraad van Zeewolde een dergelijke beslissing zou kunnen maken is natuurlijk ook van de zotte. Wat voor mislukte bestuursstructuur hebben we als die 5 mensen die per ongeluk in Zeewolde wonen kunnen besluiten om de Nederlandse energiebehoefte naar de gallemiezen te helpen? Als ze hiermee instemmen zou ik alle inwoners uit Zeewolde het stemrecht voor de komende 50 jaar ontnemen.
Combineren = efficiëntie. Nu de kinderen een week eerder vrij zijn zonder ouders is het toch handig om het volk te informeren hun kinderen niet in de handen te laten vallen van een tv-format van Talpa of RTL.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:41 schreef Szura het volgende:
Inderdaad, dat scholengezever voor de 100e keer op repeat hebben we ook wel gezien
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Henk is allergisch voor feiten.
Dat is een snelle analyse.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit regeerakkoord is beter dan die van Rutte III, met dank aan D66.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |