SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Leuk, we hebben je gemist bij de lijst van peaceman.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 meldt zich om naar het lijstje te luisteren
Kwam er te laat achter. En had zaterdag wat nekklachten, dus ik ben op de bank geploft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, we hebben je gemist bij de lijst van peaceman.
De nieuwe matras nog niet binnen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kwam er te laat achter. En had zaterdag wat nekklachten, dus ik ben op de bank geploft.
Nee, week 4 pas.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
De nieuwe matras nog niet binnen?
Qua sfeer past het wel bij de vorige plaat.quote:
Ik zal maar niet zeggen wat het eerste liedje is op het eerste cassettebandje dat ik ooit opnam (als 10-jarige)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Ben ietsje jonger, maar het verhaal is herkenbaar en de muziek ook.
Hoewel ik in mijn jeugd wel een overdosis BZN voor mijn kiezen kreeg, kreeg ik ook veel van dit soort muziek mee via mijn broer, die een jaar ouder was dan Madmaster. Ik hou wel van dit soort muzikale reisjes
Nog trauma's aan over gehouden?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
De platenkast van mijn ouders bestond vooral uit operettes, western en musicals.
Bridge over Troubled Water en albums van Elvis waren de enige vreemde eten in de bijt.
Mag ik kiezen? Doe dan maar morgen. Vannacht wil ik gewoon slapen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
1973: Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight...
Mijn ouders hadden heel veel klassieke muziek en later kwam daar dan wat moderners bijquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
De platenkast van mijn ouders bestond vooral uit operettes, western en musicals.
Bridge over Troubled Water en albums van Elvis waren de enige vreemde eten in de bijt.
Ik moet zeggen dat ik vanaf mijn 16e wel een inhaalslag heb gemaakt met mijn muzieksmaak. Met enorme dank aan mijn muziekleraar op de Havo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat het eerste liedje is op het eerste cassettebandje dat ik ooit opnam (als 10-jarige)
Voor mij begon het met Top 40, in de 90s steeds meer dance. Rond de eeuwwisseling wat meer de omslag richting rock, rond 2003 (aanwijsbare oorzaak: in coverband gestapt) ook meer soul en disco. En sindsdien zijn bepaalde artiesten eye-openers geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vanaf mijn 16e wel een inhaalslag heb gemaakt met mijn muzieksmaak. Met enorme dank aan mijn muziekleraar op de Havo.
Aan Operettes welquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog trauma's aan over gehouden?
Deze heeft niet in de top 40 gestaan.quote:
Mijn neef (die van The Nits later) had de LP en ik ging vaak bij hem plaatjes draaien...quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze heeft niet in de top 40 gestaan.
Hoe kwam je op die leeftijd met deze plaat in aanraking, weet je dat toevallig nog?
Ik ook. Geldt voor de meeste disco.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
Dit soort muziek was voor mij nog een heel ver van mijn bed show. Heb ik allemaal pas veel en veel later ontdekt.
en maar op die tv meppen om weer beeld te krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat we toen nét kleurentevee hadden ongeveer.
De zwartwit blaupunkt werd te slecht en het opwarmen duurde veuls te lang
Dat kwam voor ons pas rond 1985. De oude zwart-witte tv heb ik vervolgens meegenomen toen ik op kamers ging en heb daar nog tot 1991 naar gekeken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat we toen nét kleurentevee hadden ongeveer.
De zwartwit blaupunkt werd te slecht en het opwarmen duurde veuls te lang
GladMasterquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En dan is het alweer 1979 en ging ik als skinhead door het leven.
The Specials - Little Bitch
Dat ook jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
en maar op die tv meppen om weer beeld te krijgen
Never mind, muziek komt soms langs onverwachte wegen tot je...quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Rollo & Sister Bliss weleens de reden zou kunnen zijn dat ik dit nummer leerde kennen
(Sorry MM, ik weet dat het vloeken in de kerk is)
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Zelfs ik wist waar je precies moet slaan.
Tikkie hier: beeld en Tikkie daar: verdomd er zit ook nig geluid in
Ondanks dat we niet zo heel veel schelen in leeftijd was je me toch wel echt lichtjaren voor hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En dan is het alweer 1979 en ging ik als skinhead door het leven.
The Specials - Little Bitch
Ik was nogal fan van alles wat Rollo aanraakte (inclusief Faithless, O.T. Quartet, etc.)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, muziek komt soms langs onverwachte wegen tot je...
Als ik lees wat er bij jou thuis gedraaid werd, dan is dat misschien ook wel een reden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ondanks dat we niet zo heel veel schelen in leeftijd was je me toch wel echt lichtjaren voor hoor.
Ik kende het wel, maar deze stond niet in mijn platenbakquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen bleef ik gefascineerd door synthesizers en dit moest dan ook in mijn lijstje:
1979 wederom: Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
Mijn ouders waren progressief in hun stemgedrag, maar verder niet, nee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik lees wat er bij jou thuis gedraaid werd, dan is dat misschien ook wel een reden.
Mijn ouders waren redelijk progressief en draaide, voor die tijd, moderne muziek...
Dit is de oorspronkelijke zanger van Ultravox, die voor het succes van hen solo ging...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit ken ik niet, maar wat een geweldige sound
Dit ken ik echt helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Het begin van de roerige jaren 80: John Fox - Underpass
Datquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit ken ik niet, maar wat een geweldige sound
Geen woning, geen kroning!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Trix is nix in 1980: Joe Jackson - The Harder They Come...
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
Ik had toen wel oprecht medelijden met Beatrix.
Dat was toen ook wel een beetje de situatie voor velen, uitzichtloos.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
The Cure heeft de weg naar mijn hart nog niet gevonden. Net zoals The Simple Minds en the Smiths bijv.
Is ergens in mijn brein gelabeld als depressieve brit-pop. Ik associeer het met uitzichtsloosheid.
Jij zat in het staartje van de verloren generatie. Ik net daarbuiten, denk ik. Dat is wellicht het verschil.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toen ook wel een beetje de situatie voor velen, uitzichtloos.
En ja, dat hoor je terug in de muziek, wat ik op zich dan wel weer mooi vindt, vanwege het tijdbeeld...
En dat is bij Joy Division haast nog sterker aanwezigquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toen ook wel een beetje de situatie voor velen, uitzichtloos.
En ja, dat hoor je terug in de muziek, wat ik op zich dan wel weer mooi vindt, vanwege het tijdbeeld...
Dat simpele fluittoontje, dat vaak in keyboards aanwezig is, is hier m.i. perfect gebruikt...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
The Human League. Ik ken het nummer niet eens () maar de stem is onmiskenbaar.
O ja, het album met dat "flutnummer" dat op het laatste moment als filler werd toegevoegd. En dat toen tegen de zin van de band in als single werd gekozen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Een jaartje later weer, 1981.
Het album 'Dare' kwam uit en daar stond deze track op: The Human League - Open Your Heart...
Jij bent altijd al heel blij geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Depeche Mode![]()
![]()
Ook ik word heel blij van deze show
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent altijd al heel blij geweest.
Nog even doorbijten...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik ook nog een keertje emotioneel ff op adem komen?
keer duizend
Vorig jaar (of 2 of 3 jaar geleden, weet ik het) was Marc te gast bij Jools Hootenannyquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Deze langere uitvoering heb ik ook nog nooit gehoord.
Soft Cell is nog steeds actief, trouwens
John Watts toert ook nog steeds, op de meest uitgestorven plekken treedt hij op...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wacht elke keer op Spijkerbroek die bij een nummer van ze binnenvalt met: ik heb ze een keer live gezien ergens in Drente
Ik nog nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
Hier begin ik het een beetje real-time op te pikkken
Broekiequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik nog nietIk moest meteen aan Open Your Mind van Usura denken. Het origineel leerde ik pas later kennen.
Het is een stukkie lopen, maar dan heb je ook wel watquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
We blijven nog even in 1982.
Voor deze 12" versie heb ik stad en land afgelopen en uiteindelijk heb ik 'm in Londen gevonden en gekocht:
Yazoo - Don't Go....
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een stukkie lopen, maar dan heb je ook wel wat
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels was ik skinhead af en had ik een kapsel dat vanuit mijn nek opgeschoren was tot op de rand van mijn schedel en daarboven een enorme bos geblonderd haar.
Ik noemde het mijn champignon-kapsel...
Ik heb er nog geen beeld bij...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels was ik skinhead af en had ik een kapsel dat vanuit mijn nek opgeschoren was tot op de rand van mijn schedel en daarboven een enorme bos geblonderd haar.
Ik noemde het mijn champignon-kapsel...
Ik had toen wel het oogpotlood ontdekt...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Denk Martin L Gore van Depeche Mode destijds, maar dan minus de make-up
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had toen wel het oogpotlood ontdekt...
Beetje Art Garfunkel-achtig?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Close, maar dan met krullen en de bovenkant blond...
Nee, echt een dikke bos krullen was het, zonder hoog voorhoofd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Beetje Art Garfunkel-achtig?
[ afbeelding ]
En uiteindelijk kwamen we toch onontkoombaar in de ict terecht, welke vooropleiding dan ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
1984, het jaar dat ik de keuze moest gaan maken wat ik na mijn middelbare school ging doen.
Het werd de Grafische School, afdeling Reproduktietekenen...
Talk Talk - It's My Life...
Alleen al de titel 'It's My Life'.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen al de titel 'It's My Life'.
Dat heb ik wel vaker gedacht én gezegd bij diverse gelegenheden...
Klopt. Tot nog toe 2 dezelfde. Ook Donna Summer heb ik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze staat ook in jouw lijstje, zag ik.
En de volgende ook...
Ik begin nu te twijfelen, maar je corrigeert me maar als ik het fout heb m.b.t. de volgende...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Tot nog toe 2 dezelfde. Ook Donna Summer heb ik.
Klopt helemaal. Dit is het nummer van De Dijk waar ik ook op heb gestemd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen, maar je corrigeert me maar als ik het fout heb m.b.t. de volgende...
Pfff, opluchting alom...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Dit is het nummer van De Dijk waar ik ook op heb gestemd.
Sorry, maar die zal je bij mij niet in bij de eerste 1000 of misschien wel 10.000 favorieten aantreffen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik mis eigenlijk Slinger cs. In de lijst
Ik zag Slinger vrijdag met een zwarte pruik op bij Omroep Max, waar hij Willi Alberti vertolkte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik mis eigenlijk Slinger cs. In de lijst
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Eind 1981 bezocht ik op die manier ook een concert van U2 in Paradiso. Een mij destijds onbekende band die toen wel een aardige sound bleek te hebben, met een zeer enthousiaste zanger die zijn longen uit z’n lijf schreeuwde. Maar echt blijven hangen deed het niet.
Dankzij mijn echtgenote kwam U2 een paar jaar later toch weer boven drijven. Jarenlang heb we daarna samen deze Ierse band intensief gevolgd en veel concerten van hen bezocht, tot na de eeuwwisseling.
In die periode heb ik een kleine 1000 geluidsdragers van hen verzameld, officiële uitgaven en bootlegs.
Duidelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar die zal je bij mij niet in bij de eerste 1000 of misschien wel 10.000 favorieten aantreffen.
Ik ben een beetje allergisch voor Harry na z'n aanvankelijke punkperiode...
En dat doe je verdomd goedquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Qua muzikale stromingen heb ik daarna eigenlijk alleen nog maar de house/trance/rave scene interessant gevonden.
Avonden lang kan ik nu in mijn eigen muziekkamer bezig zijn met het maken van non-stop live mixen binnen dat zeer brede genre, regelmatig ook voor een internet radiostation, waarbij vooraf niets vaststaat en improviseren de regel is.
= = =
En zo is het met een sprong 1993: Jones & Stephenson - The First Rebirth...
Het leuke van deze song is dat Frankie Jones, één van de 2 componisten, dit live, met alle benodigde electronische apparatuur bij zich, uitvoert tijdens zijn DJ sets...quote:
Ik heb het correcte tempo afgewachtquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Recalcitrant type ben je toch he?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het correcte tempo afgewacht
Ben ook altijd gecharmeerd geweest van de DJ Quicksilver remix van dit nummerquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
En dan is het alweer 1996.
Nadat mw. MM de CD-single van Insomnia had aangeschaft wilde ik meer van dit bandje weten en dit is naar mijn mening hun beste werk: Faithless - Salva Mea (Full Epic Mix)...
Die ken/heb ik ook, maar deze versie heeft mijn voorkeur...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben ook altijd gecharmeerd geweest van de DJ Quicksilver remix van dit nummer
Dank voor het luisteren en slaap ze!quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
MadMaster bedankt voor de muziek zover.![]()
Ik moet mijn bed opzoeken omdat mijn ogen dicht vallen.
Ik zie morgen graag je setlist in het topic. Ben benieuwd.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:40 schreef Melting het volgende:
Ik heb de neiging om vaak net niet de hitjes in de lijsten te zetten, maar iets wat net even minder bekend is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit was echt een hele fijne lijst![]()
Dit is iets wat ik zelf nooit op ziu zetten, maar ik kan er prima naar luisteren
Ja, fijn lijstjequote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit was echt een hele fijne lijst![]()
Dit is iets wat ik zelf nooit op ziu zetten, maar ik kan er prima naar luisteren
Wat denk je waar hij mee drumt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier Woody Woodpecker een beetje in.
Ik begrijp hem, nu ze het zegt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier Woody Woodpecker een beetje in.
Ik hoor het, ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hem, nu ze het zegt.![]()
Woody komt nog terug straks...
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat denk je waar hij mee drumt?
Er komen weinig 'echte' instrumenten aan te pas bij optredens, het is één bak computers, keyboards en sequencers...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wat denk je waar hij mee drumt?
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga ook richting bed, morgen beetje fit zijn voor het sjouwen van het kerstpakket en de lunch met de ontvangster
Dank voor een toffe show met verhaal
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:53 schreef just me het volgende:
super dank je wel
![]()
het was weer heel bijzonder
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:53 schreef just me het volgende:
super dank je wel
![]()
het was weer heel bijzonder
Hier de bijbehorende Spotify playlist...quote:19:30 : Pink Floyd - One Of These Days
19:36 : Golden Earring - She Flies On Strange Wings (Long Version)
19:44 : Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
19:47 : Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
19:50 : Kraftwerk - Radioactivity
19:53 : Donna Summer - I Feel Love
19:57 : The Specials - Little Bitch
19:59 : Gary Numan & Tubeway Army - Are Friends Electric?
20:05 : John Foxx - Underpass
20:09 : Joe Jackson - The Harder They Come
20:12 : The Cure - A Forest
20:18 : Orchestral Manoeuvres in the Dark - Enola Gay
20:22 : The Human League - Open Your Heart
20:25 : Depeche Mode - New Life
20:29 : Soft Cell - Torch (12" Version)
20:37 : Fischer-Z - Marliese
20:41 : Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84)
20:46 : Yazoo - Don't Go
20:49 : A Flock Of Seagulls - I Ran (So Far Away)
20:52 : Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
20:56 : Blancmange - The Day Before You Came
21:01 : Talk Talk - It's My Life
21:05 : The Cult - She Sells Sanctuary
21:09 : Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
21:16 : De Dijk - Onderuit
21:22 : U2 - Where The Streets Have No Name
21:27 : Jones & Stephenson - The First Rebirth (Original Full Length Mix)
21:33 : Faithless - Salva Mea (Full Epic Mix)
21:44 : Underworld - Moaner
Dank voor deze hele toffe lijst mét verhaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
En wat hebben we wel gedraaid:
[..]
Hier de bijbehorende Spotify playlist...
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nieuwe dag, nieuwe mogelijkheden.
Doe je vandaag ook een foute kersttrui aan?
Het is namelijk foute kersttruiendag!
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook geen foute kersttruien (of uberhaupt kerstkleding)
Mooi lijstje...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook geen foute kersttruien. Peaceman had er wel eentje maar volgens mij heb ik die weg gegooid.
Vanmiddag de digitale Kersbijeenkomst. We doen dit jaar een Muziekbingo!en we mochten zelf stemmen op nummers à la top2000.
Ja dat weet hij. Die trui paste niet meer zo goed en was oud.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
En weet peaceman dat je dat gedaan hebt?
Hoe werkt zo'n muziekbingo? Ben wel benieuwd. We gaan vanaf volgend jaar een personeelsvereniging starten bij ons bedrijf, en dit zou zo maar een leuk idee kunnen zijn om te gaan doen.
Verdorie, gemistquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 15 december 2021 08:59 schreef just me het volgende:
Prosecco is inderdaad erg foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Dan neem ik nu nog maar koffiequote:Op woensdag 15 december 2021 09:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Prosecco is inderdaad erg fout
quote:
Dan toch voor straks smakelijk etenquote:Op woensdag 15 december 2021 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de ontvanger kan onverwacht niet mee gaan lunchen, dus we gaan alleen het pakket afgeven en dan maar met z’n tweetjes lunchen
Vorig jaar ook een muziekbingo gedaan en... gewonnen!quote:Op woensdag 15 december 2021 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag de digitale Kersbijeenkomst. We doen dit jaar een Muziekbingo!en we mochten zelf stemmen op nummers à la top2000.
We halen het wel weer een keer inquote:Op woensdag 15 december 2021 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan toch voor straks smakelijk eten
Jammer dat de ontvanger niet mee kon!
Het is ook inderdaad gewoon geluk. Maar toch wel leuk om te winnen! Wij kregen onze bingo kaart samen met een doosje met borrelhapjes en een cadeaukaart die we voor veel bonnen kunnen inruilen of bij webshops inleveren.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar ook een muziekbingo gedaan en... gewonnen!![]()
Stom geluk, aangezien iedereen de vrij basic songs wel kende, maar mijn kaart was simpelweg als eerste vol...
Morgen hebben wij onze online kerstborrel en gaan we pubquizen...
quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Amidst The Week
Ik ga luisteren, maar weet nog niet of ik er om 19.00 al direct ben. Ben net klaar met werken en wil zo nog wel wandelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:29 schreef DJ11 het volgende:
Zoals gisterenavond al gemeld, ga ik vanavond draaien. Ik verwacht om 19:00 uur te starten.
[..]
Heel misschien vul ik wel een uurtje van 19:00 tot 20:00 uur. Ik zie wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik was iets te optimistisch voor zaterdag. Kan wel draaien, maar dan begin ik net na achten. Dus als iemand een volledige show wil doen gaat dat uiteraard voor
Ik wacht nog op de pizzabezorger, schakel dus pas later in…quote:Op woensdag 15 december 2021 18:47 schreef DJ11 het volgende:
Er is weer genoeg muziek bijeengesprokkeldDe vooraf-track begint om 18:56 uur; de uitzending om 19:00 uur.
Overkomt ons allemaal wel eensquote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
Ingetuned. Ik had even wat internet problemen.
Gelukkig weer opgelostquote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
Ingetuned. Ik had even wat internet problemen.
quote:
maar dan ligt het toch aan je pc en niet aan je internet ?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij tegenwoordig te vaak. Maar volgende week wordt de nieuwe pc geleverd. Dan hoop ik weer probleemloos alles te kunnen.
Waar kennen we dat toch van?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan ligt het toch aan je pc en niet aan je internet ?
Is de missie "pakket afleveren" goed gegaan ?quote:
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan ligt het toch aan je pc en niet aan je internet ?
Haddden we niet ooit een DJ die er altijd last van had ?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar kennen we dat toch van?
jij je zinquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.
Ik had geen internet op mijn pc. Dus had ik internetproblemen.
Ja, logeerteckel was een beetje luidruchtig, maar we zijn even op visite geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Is de missie "pakket afleveren" goed gegaan ?
Meerdere. Zowel de Verloren Zoon als de Staartvos, meen ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Haddden we niet ooit een DJ die er altijd last van had ?
[..]
jij je zin
Zekerquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Is de missie "pakket afleveren" goed gegaan ?
Jammer. Das nog een beetje het oude MTV. Ik keek vroeger vaak naar First Look, waarin de nieuwe videoclips debuteerden. Paul King presenteerde dat.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kwam er deze week achter dat VH1 classic niet meer bestaat
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker
De cursus hoe word ik in 30 minuten vriendjes met een teckel heb ik glansrijk volbracht
De postbode kwam vandaag toch nog?quote:
Grappig hoe dat ging….quote:
ik zou bijna zeggen, je hebt straks ook een lekkere grote tuin voor een teckel maar iets in mij zegt dat DDM daar geen zin in heeftquote:Op woensdag 15 december 2021 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Grappig hoe dat ging….
Fase 1: je bent eng, als ik maar hardbgenoeg blaf maak ik indruk
Fase 2: als ik jou niet zie, zie je mij ook niet
Fase 3: Oh nee, je was eng, blaffen!
Fase 4: Misschien wil je me toch aaien?
Fase 5: Mag ik in je binnenzak
Fase 6: Wacht even, dan pak ik eerst even een speeltje voor je…
(Dit was uit het cursusboek van de Teckel)
Ik hou van teckels
Dag Sinterklaasje, daahaag, daahaag, daahaag, daahaag zwarte Piet!quote:
Hij wil zelf ook echt de zorg voor een hond niet meer. De nieuwe buren hebben honden en katten, daar gaat hij vast wel eens buurtenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen, je hebt straks ook een lekkere grote tuin voor een teckel maar iets in mij zegt dat DDM daar geen zin in heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |