quote:
Avond!quote:
quote:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vluchtig even terug en zag dat ik op mijn woorden moest letten
ik zie niks verkeerds in deze woorden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vluchtig even terug en zag dat ik op mijn woorden moest letten
Alles wat op Facebook staat is waar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
feesboek, en daar halen velen hun feiten vandaan tegenwoordig.
Ging over woorden die 'not done' waren, mensen in hokjes enzulksquote:
Behalve de policy.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles wat op Facebook staat is waar.
Ja klopt, dat stond net ook op Facebook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ging over woorden die 'not done' waren, mensen in hokjes enzulks
En nee, ging niet direct over mij
Nou inderdaad, ze zouden hun eigen policy eens moeten lezen…quote:
Lekker up-to-date.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja klopt, dat stond net ook op Facebook.
Grappig... Facebook was in de rechtbank uitgedaagd dat hun "Fact ChecK' verhaal niet klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?![]()
Als mensen zeggen woorden bewust niet te gebruiken vinden ze het gebruik, imho, not donequote:En niemand heeft gezegd dat bepaalde woorden not done zijn.
Ik kan me bepaalde situaties indenken waarbij bepaalde namen niet in verband gebracht moeten worden met bepaalde uitdrukkingen,maar ik wil natuurlijk niet op de man spelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?En niemand heeft gezegd dat bepaalde woorden not done zijn.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grappig... Facebook was in de rechtbank uitgedaagd dat hun "Fact ChecK' verhaal niet klopt.
Wat denk je dat Facebook antwoord: Oh, dat zijn ook geen facts, dat is onze opinie , maar we noemen het zo.
![]()
https://wattsupwiththat.c(...)g-more-than-opinion/
Wise Womanquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik ga meteen Facebook ontvrienden.
Echt wel jij valt in het hokje snelle moves.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja klopt, dat stond net ook op Facebook.
Wie die met D begint doet het dan rustig aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel jij valt in het hokje snelle moves.
Oeps de verkeerde die met een D begint.![]()
Jij hebt kennelijk de moves van D. nog nooit gezien. Die past wel in vakje van snelle moves.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie die met D begint doet het dan rustig aan?
Als je mod bent moet je snel kunnen ageren, ben het over een tijdsbestek van ruim 20 jaar ook een jaar of 7 geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk de moves van D. nog nooit gezien. Die past wel in vakje van snelle moves.
Niet vanuit liefde danwel geen dictatuur?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt met verbazing naar de vakkenvullers, vanuit vrijheid
Ik ben weer meer van het vakje 'awkward'quote:
Jij was nog niet zo lang geleden toch nog blauw?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je mod bent moet je snel kunnen ageren, ben het over een tijdsbestek van ruim 20 jaar, ook een jaar of 7 geweest.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet vanuit liefde danwel geen dictatuur?![]()
Ja dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Jij was nog niet zo lang geleden toch nog blauw?
Ja probeersel met Anime en Manga, was geen succes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Dat subforum is er niet meer?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja probeersel met Anime en Manga, was geen succes.
Wat toevallig. Ik ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dat zo 's avonds, respectquote:
Het was opgezet als een tijdelijk thema forum, maar de user inbreng was zo beperkt dat het geen zin had om voort te zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. Dat subforum is er niet meer?
Bankstel aan de straat gezet, wordt morgenochtend opgehaald voor de puinstort. En Ikea kastje afgemaaktquote:
Helaasquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was opgezet als een tijdelijk thema forum, maar de user inbreng was zo beperkt dat het geen zin had om vort te zetten.
quote:
Jammer dat het geen succes is geworden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was opgezet als een tijdelijk thema forum, maar de user inbreng was zo beperkt dat het geen zin had om voort te zetten.
Oh? Welk forum was dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was opgezet als een tijdelijk thema forum, maar de user inbreng was zo beperkt dat het geen zin had om voort te zetten.
Als er geen haan naar kraait hoeft niemand het jammer te vinden, toch? De laatste 2-3 maanden waren er meer posts in het FB topic over ASN dan dat er posts in ASN zelf waren.quote:
Ken jij Foshizzle79, die hier ook wel eens komt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben weer meer van het vakje 'awkward'
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm...ik vind het allemaal veels te awkward denk ik
Jammerquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |