RUN!!!!!quote:
Avond!quote:
quote:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vluchtig even terug en zag dat ik op mijn woorden moest letten
ik zie niks verkeerds in deze woorden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las vluchtig even terug en zag dat ik op mijn woorden moest letten
Alles wat op Facebook staat is waar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
feesboek, en daar halen velen hun feiten vandaan tegenwoordig.
Ging over woorden die 'not done' waren, mensen in hokjes enzulksquote:
Behalve de policy.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles wat op Facebook staat is waar.
Ja klopt, dat stond net ook op Facebook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ging over woorden die 'not done' waren, mensen in hokjes enzulks
En nee, ging niet direct over mij
Lekker up-to-date.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja klopt, dat stond net ook op Facebook.
Grappig... Facebook was in de rechtbank uitgedaagd dat hun "Fact ChecK' verhaal niet klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens...quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?![]()
Als mensen zeggen woorden bewust niet te gebruiken vinden ze het gebruik, imho, not donequote:En niemand heeft gezegd dat bepaalde woorden not done zijn.
Ik kan me bepaalde situaties indenken waarbij bepaalde namen niet in verband gebracht moeten worden met bepaalde uitdrukkingen,maar ik wil natuurlijk niet op de man spelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het niet over jou gaat waarom zou je dan voorzichtig zijn?En niemand heeft gezegd dat bepaalde woorden not done zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |