Neh, niet eens een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Persconferenties met Irma komen aardig in de buurt.
Heb hem een keer of 10 gezien nu denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb die film pas eerder dit jaar gezien, vond hem wel leuk
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb irl ook vaak zat een groundhog gevoel
Neequote:
Leukquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb laatst een film gezien die ongeveer hetzelfde was... clone
Een meisje dat ook steeds dezelfde dag wakker word... en dan wat drama beleefd... gaat maanden door.. totdat ze een weg uit vind.
Was best ok.. maar geen Groundhog day.
Meerderequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef Koen66 het volgende:
ohnee iemand had genoeg van het woord 'wappie' toch?
Nou, dan gebruiken ze dat woord niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef Koen66 het volgende:
Verzinnen wel wat nieuws.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan gebruiken ze dat woord niet.
Opgelost
Die hebben dan een probleem zo met de kerstdagen.quote:
Dat was ook mijn vraagquote:
Ik zag wel iets voorbijkomen, maar ben het vergetenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef notturna het volgende:
[..]
Die hebben dan een probleem zo met de kerstdagen.
je hebt er geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zag wel iets voorbijkomen, maar ben het vergeten
Dat is ook goede beweging toch? Dus goed voor jequote:Op dinsdag 14 december 2021 20:03 schreef Koen66 het volgende:
ik neem een glaasje wijn
dat maakt mijn fuck de koolhydraten dag compleet
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook goede beweging toch? Dus goed voor je
* Aoibhin reanimeert het topicquote:
Echt he, zat vanochtend met open bekkie terug te lezenquote:
Ben al heel lang geleden gestopt met het lezen in COR.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt he, zat vanochtend met open bekkie terug te lezen![]()
Niet te doen
Ik kan je een andere groundhogday variant aanraden: Source Code. Hele spannende variant en en zitten wat dingen in die jou zeker weten aan zullen spreken, je weet wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb laatst een film gezien die ongeveer hetzelfde was... clone
Een meisje dat ook steeds dezelfde dag wakker word... en dan wat drama beleefd... gaat maanden door.. totdat ze een weg uit vind.
Was best ok.. maar geen Groundhog day.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan je een andere groundhogday variant aanraden: Source Code. Hele spannende variant en en zitten wat dingen in die jou zeker weten aan zullen spreken, je weet wel.
Echt een aanrader!
Is overigens geregisseerd door Duncan Jones, de zoon van David Bowie.
Ik, maar voel je vrij het te gebruiken, ik zeg niet dat het niet gebruikt mag worden, alleen dat ik het niet doequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef Koen66 het volgende:
Hear Hearquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik, maar voel je vrij het te gebruiken, ik zeg niet dat het niet gebruikt mag worden, alleen dat ik het niet doe![]()
Ik vind alleen dat het steeds gebruikt wordt als iemand ook maar een beetje van de mainstream gedachtes afwijkt en dat stoort me enorm. Als je anders denkt krijg je zo’n noemer opgeplakt en die is niet positief. Meestal gekoppeld aan domheid en zulks.
Er zijn vele briljante wetenschappers geweest die van mainstream afwijken en daar is niks mis mee en die term klopt gewoon niet.
Hetzelfde overigens als dat ze iemand die hetzelfde mening heeft als een groep mensen een schaap noemen. Geldt hetzelfde voor. Als je toevallig eenzelfde mening ergens over hebt als een grotere groep, dan ben je niet meteen een schaap.
End rant
Amenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik, maar voel je vrij het te gebruiken, ik zeg niet dat het niet gebruikt mag worden, alleen dat ik het niet doe![]()
Ik vind alleen dat het steeds gebruikt wordt als iemand ook maar een beetje van de mainstream gedachtes afwijkt en dat stoort me enorm. Als je anders denkt krijg je zo’n noemer opgeplakt en die is niet positief. Meestal gekoppeld aan domheid en zulks.
Er zijn vele briljante wetenschappers geweest die van mainstream afwijken en daar is niks mis mee en die term klopt gewoon niet.
Hetzelfde overigens als dat ze iemand die hetzelfde mening heeft als een groep mensen een schaap noemen. Geldt hetzelfde voor. Als je toevallig eenzelfde mening ergens over hebt als een grotere groep, dan ben je niet meteen een schaap.
End rant
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
End rant
DAAR IS IE MENSEN!!!....PAK HEM!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
DAAR IS IE MENSEN!!!....PAK HEM!!!!!
[ afbeelding ]
FOK! is glad ijs af en toe.quote:
Zal die scene niet rap vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die film maakte destijds indruk op mij!
quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
DAAR IS IE MENSEN!!!....PAK HEM!!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |