Wen er maar aan, het oude normaal keert nooit meer terug.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hun definitie van “perspectief bieden” betekent dat ze met een plan komen hoe we de samenleving definitief aanpassen aan corona. Niet hoe we teruggaan naar het oude normaal.
En het blijft gissen wat dan de criteria zijn voor het aanvragen van een advies. In feite zeg je nu keer op keer tegen het OMT: Verzin maar wat jullie nu het liefste zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Extra OMT advies, dus wetenschappers gaan iets roepen over een zaak waar ze nog te weinig over weten om er iets over te roepen en bedenken daar maatregelen bij waarvan ze eigenlijk niet weten welk effect welke maatregel nou ongeveer heeft.
Genieten hoor.
de 1ste persco bevatte de meeste waarheidquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het oude normaal keert nooit meer terug.
De jongste onder ons, 5 jaar en jonger weten niet anders. Die kunnen straks tijdens geschiedenis lezen hoe het er vroeger aan toe ging; onhygiënisch, vies en gewetensloos.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wen er maar aan, het oude normaal keert nooit meer terug.
Ik mag toch hopen dat het normaal echt terug komt. Op deze manier met al die angst is toch geen leuk leven. Echt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
De jongste onder ons, 5 jaar en jonger weten niet anders. Die kunnen straks tijdens geschiedenis lezen hoe het er vroeger aan toe ging; onhygiënisch, vies en gewetensloos.
Wat handschudden betekende, wat de nieuwjaarsduik en carnaval is. Hoe maf hun ouders waren om savonds in de kroeg bier te willen tanken.
Dit is een grap toch? Toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De immer competente en eerlijke Hugo heeft weer toegeslagen
Nu Irma nog.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Present
@:zipportal @:lenny_leonard @:nattekat
Ik kijk gewoon niet meer!quote:
Halfjaarlijkse (verplichte) boosters, afstandsregels, verplichte mondmaskers, invoering van een social credit score, afschaffing van vrij reizen, horeca, festivals en volksfeesten als carnaval, belastingverhoging om politie- en vmboa capaciteit te verhogen, winterlockdowns, stelselmatige thuiswerk verplichtingen enz. enz. enz. M.a.w. intensieve menshouderij meets '1984'.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:01 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Prikplicht vanaf geboorte is niet genoeg. Ook mondkappen, afstandhouder, qrcodes (9 maanden per prik) en capaciteitsverlaging horeca/restaurants/etc. in de wintermaanden, stadium enkel in de zomer open.
Oja en carnaval + vuurwerk definitief verbieden. Festivals enkel in juli-augustus.
Dat zal het virus leren!quote:
Lekker thuus blieven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:59 schreef Arizona het volgende:
Dikke drama's om een prikafspraak te maken. Telefonisch komen mijn ouders er niet door en online was er alleen wat mogelijk in... Lichtenvoorde, op 65 km van hun huis
Ik luister wel tijdens het afwassen. Gezever allemaal!quote:
Je hebt nog een klein uurtje. Tijd gaat nu in.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:55 schreef galantis het volgende:
Bijna 7 uur, mooi moment om even boodschappen te doen
Net als vorig jaar met de Britse annihilator, nu de omicron variant die ons uit komt overvallen (hopelijk nu echt).quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:25 schreef Gunner het volgende:
Waarom schijt iedereen van dat OMT al in de broek over die omikron. Is dat niet wat voorbarig?
EXTRA GROVE WASHANDJES GEKOCHT SPECIAAL HIERVOOR!quote:
Is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:00 schreef 3rr0r het volgende:
In before jankende ouders die hun kinderen weer extra thuis moeten hebben.
1 dode 😐quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:26 schreef popje het volgende:
Er is een persoon overleden door Omikron. Waarom gaan we in godesnaam al in deze paniek schieten? Zout toch op met je avondklok weer.
Sportscholen voorgoed dicht heb ik uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:01 schreef Noek het volgende:
Niks aan met al die spoilers
Wanneer wordt t eens echt spannend?
Nog geen "Beste Mensuh" gehoord.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef XSbig het volgende:
De Persconferentie Bingokaart kan weer helemaal afgevinkt worden.
@JanGroen is in zn nopjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sportscholen voorgoed dicht heb ik uit zeer betrouwbare bron
Toch @:Klaasweetalles ?
Ik hoop het, met 50.000+ besmettingen per dag en een percentage positief van 80%.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Januari en Februari worden heel somber
Stel je bent met z'n 2en dan mag je geen 5 mensen ontvangenquote:
Ik kijk dit dan ook uit vervelingquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
Je doet niet meer mee dus, Famke.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
He wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet vooral niet of ik nou moet lachen of huilen. 1,5 meter thuis? Was dat altijd al zo? Hou op met me hoor,quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik bekijk de stream niets eens. Voelt als de zoveeltse copy + paste sinds maart 2020quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Het lijken zo langzamerhand wel de 10 geboden die elke zondag weer opgelepeld worden in de karke.quote:
Je gaat hem stiekem wel missen hoor (en dan bedoel ik niet met een wapen)quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vaak als ik Hugo weer hoor. Helaas…
Nee joh, iedereen is murw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Je mag doen wat je wil achter je eigen voordeur. Want het is een advies.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Enawh het volgende:
[..]
Stel je bent met z'n 2en dan mag je geen 5 mensen ontvangen
Dan gaan we toch andersom doen ?
5 familieleden die 2 gasten ontvangen.
Al een tijdje niet meer hoor. Ik ken ook haast niemand meer in mijn omgeving die kijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Hier had ik het laatst over. Het wordt dus opnieuw onderzocht terwijl de conclusie al duidelijk is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:45 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De immer competente en eerlijke Hugo heeft weer toegeslagen
Maar och wat zijn we er klaar meequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
zelftesten als je geen klachten hebt, pleur op!
Bijna 3 euro per keer tochquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Dan halen we de stikstofnorm nooit als we meer moeten stokenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:05 schreef halfway het volgende:
Luchten? Weet die eigenlijk wel wat een M3 gas kost?
Klap in het gezicht van het virus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
ok persconferentie zetten we dus nu uit.
Wil je niet weten of je ziek bentquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef THEFXR het volgende:
Goed plan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
ok persconferentie zetten we dus nu uit.
Nou nou, die arme politici toch. Mijn hart huilt bij de gedachte aan die arme politici die lockdowns en avondklokken over het gepeupel uitstorten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:44 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
alsof hun lockdowns leuk vinden.
Zag de screenshot van die stemming ook voorbijkomen van iemand die geilt op van haga. Wat zal de reden zijn van die nee van de 4 partijen. Kon nergens die uitleg vinden terwijl die wel belangrijk is in zo een discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |