Nog geen "Beste Mensuh" gehoord.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef XSbig het volgende:
De Persconferentie Bingokaart kan weer helemaal afgevinkt worden.
@JanGroen is in zn nopjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sportscholen voorgoed dicht heb ik uit zeer betrouwbare bron
Toch @:Klaasweetalles ?
Ik hoop het, met 50.000+ besmettingen per dag en een percentage positief van 80%.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Januari en Februari worden heel somber
Stel je bent met z'n 2en dan mag je geen 5 mensen ontvangenquote:
Ik kijk dit dan ook uit vervelingquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
Je doet niet meer mee dus, Famke.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met jullie maar het komt eigenlijk gewoon niet meer echt aan bij mij.
He wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik weet vooral niet of ik nou moet lachen of huilen. 1,5 meter thuis? Was dat altijd al zo? Hou op met me hoor,quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Ik bekijk de stream niets eens. Voelt als de zoveeltse copy + paste sinds maart 2020quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |