Meer dat hun geld gedwongen herverdeeld wordt onder bouwprojecten en niet op de staatshoop verdwijntquote:
en btw op groente en fruit naar 0quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Er komt ook een suikertaks lees ik.
Ja, per saldo kun je straks dus als woningcorporatie ook winst maken op deze nieuwe heffing, denk ik?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Meer dat hun geld gedwongen herverdeeld wordt onder bouwprojecten en niet op de staatshoop verdwijnt
Inderdaad. Ik vind dat een goed plan.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
en btw op groente en fruit naar 0
Dat snap ik in jouw geval iddquote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat een goed plan.
Ik denk vooral veel geld trekken als je veel bouwt.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, per saldo kun je straks dus als woningcorporatie ook winst maken op deze nieuwe heffing, denk ik?
Lijkt me een veilige zet van CU want daar is geen meerderheid voor denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 14:02 schreef Hexagon het volgende:
Voltooid leven gaat door de kamer behandeld worden.
Ik wist niet dat GroenLinks in de coalitie zat.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
en btw op groente en fruit naar 0
Dat is toch bijna altijd zo?quote:Op woensdag 15 december 2021 14:01 schreef VoMy het volgende:
A27 verbreding nog maar weer eens heroverwegen, en iets over de Lelylijn waaruit ik niet kan opmaken of en wanneer die er dan gaan zijn.
Het kopje mobiliteit heeft nog heel veel ruimte voor specifieke invulling.
Ook een vorm van een gekozen burgemeesterquote:We bezinnen ons op de positie van het lokale bestuur en de positie van de burgemeester
daarbinnen om het toekomstbestendig te maken.
In ieder geval nog niet de komende periode. Dat kan nog wel tien jaar duren.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Lijkt me een veilige zet van CU want daar is geen meerderheid voor denk ik
En wat gebeurt er dan met die winst? Oppotten? Woningcorporaties hebben geen winstoogmerk.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, per saldo kun je straks dus als woningcorporatie ook winst maken op deze nieuwe heffing, denk ik?
Dit is ook een interessante. Ik wis niet dat er medicinaal XTC gebruik was.quote:Er komt een staatscommissie die de status van XTC (MDMA) in het kader van de
volksgezondheid onderzoekt en advies uitbrengt over de voor- en nadelen van medicinaal
gebruik, met inbegrip van een analyse vanuit verschillende disciplines van risico’s voor de
gezondheid, preventie en de Europese context en relevante verdragen.
Deels zal dat ook komen door hogere uitgaven. Dan gaat ook het gemeentefonds omhoog.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:05 schreef Hanca het volgende:
Op pag 45, de financiële onderbouwing, daar krijgen gemeentes tijdelijk wel heel veel meer budget, maar dat is niet structureel. Iemand er al uit kunnen vissen waar dat precies heen gaat?
Met winst bedoel ik 'meer budget om te bouwen'. Niet letterlijk winst. Maar dat je uit dit potje meer krijgt dan je er in stopt.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan met die winst? Oppotten? Woningcorporaties hebben geen winstoogmerk.
MDMA kan helpen bij o.a. depressie, staat nog wel enorm in de kinderschoenen volgens mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is ook een interessante. Ik wis niet dat er medicinaal XTC gebruik was.
Het wordt weleens gebruikt in therapie en traumaverwerking, maar dat is echt maar heel beperkt. Lijkt meer als een soort voorzetje richting gedoogbeleid, maar dan zonder het zo te noemen? Vreemde passage eigenlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit is ook een interessante. Ik wis niet dat er medicinaal XTC gebruik was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |