3 maal daags 1 in de mond en 1 in de kont.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
Is er ook bekend wanneer we die Pfizer pillen hier kunnen gaan gebruiken? En in welke aantallen?
Maar telefonisch kan 80+ pas een afspraak maken toch, dat zijn de enigen die de brief al binnen hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ook dit zagen we niet aankomen. Kap met die trucs en ga eens werkelijk het probleem oplossen.
2023quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
Is er ook bekend wanneer we die Pfizer pillen hier kunnen gaan gebruiken? En in welke aantallen?
Het percentage ouders met cruciale beroepen is inmiddels opgelopen tot 80%quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bso dicht
https://www.nu.nl/coronav(...)ntie.html?redirect=1
Ik beargumenteer niet dat er niet meerdere onschuldige groepen genaaid zijn, alleen nu wordt er een totaal irrelevant argument door het kabinet aangehaald die je op alle andere sectoren 1 op 1 ook kunt toepassen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoho, er zijn al meerdere onschuldige groepen genaaid he. Waarvan je er zelf een paar opnoemt. Ik durf zelfs te zeggen dat de scholen/ouders schuldiger zijn dan de droge horeca en sportscholen/zwembaden.
Heeft Gordon die meuk getest?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
3 maal daags 1 in de mond en 1 in de kont.
met teveel is het echt rottig lopenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
Mogen die ze wel wegbrengen dan? Ik dacht dit keer ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:37 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Het percentage ouders met cruciale beroepen is inmiddels opgelopen tot 80%
https://www.rivm.nl/coron(...)anten/omikronvariantquote:Tot dinsdag 14 december 2021 13.00 uur werd bij in totaal 105 mensen in Nederland de omikronvariant van het coronavirus aangetoond:
80 mensen met een reisgeschiedenis naar zuidelijk Afrika
3 contacten van mensen bij wie omikron eerder werd aangetoond
15 personen zonder directe of indirecte link met zuidelijk Afrika
7 mensen waarbij het bron- en conctactonderzoek nog loopt.
Dit is het aantal zonder de 18 personen met omikron op de vluchten uit Zuid-Afrika van 26 november.
In de voorlopige data van de kiemsurveillance voor week 47 is de omikronvariant in ieder geval 3 keer gevonden. Deze data worden wekelijks op vrijdagmiddag bijgewerkt.
Ik zie het grote drama ook niet. ook niet voor het VO trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Heph844 het volgende:
Wat overigens op de basisschool van mijn kinderen gepland stond de laatste week voor de vakantie:
- Kerstontbijt
- Warme truiendag met veel knutselen
- Opruimen
- Kerstvoorstelling
Ik vermoed dat een weekje sluiting geen al te grote schade zal toebrengen aan hun educatie
Beetje verwarrende legenda. Alle sterfte heeft toch een doodsoorzaak?quote:
Wow, dat tiert echt welig...!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/coron(...)anten/omikronvariant
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Doet Tilburg toch nog mee voor de titel.
Het gaat meer om de periode na 9 januari wmb. Blijven scholen dan ook dicht?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zie het grote drama ook niet. ook niet voor het VO niet trouwens.
Vandaar ook de kritiek juist dat dit een paar weken geleden ook wel aangekondigd had kunnen wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Heph844 het volgende:
Wat overigens op de basisschool van mijn kinderen gepland stond de laatste week voor de vakantie:
- Kerstontbijt
- Warme truiendag met veel knutselen
- Opruimen
- Kerstvoorstelling
Ik vermoed dat een weekje sluiting geen al te grote schade zal toebrengen aan hun educatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |