He, ik zei niet dat het een waterdicht plan was, he? Ik legde alleen maar uit wat het idee erachter isquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dan gaan we er vanuit dat de kinderen in die week nergens komen, niets doen en thuis blijven zitten. Balorig, Monkeytown, Intratuin e.d. zal stampvol zijn gok ik.
ik weet niet of je daar wel eens geweest bent op een regenachtige vrijdagmiddag? Ik kan het afradenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als je slim bent reserveer je daar nu al een plaats idd.
Half januari wordt april, maar dat zeggen we nog nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:48 schreef popje het volgende:
GVD kloothommels de halve maand januari weer naar de filistijnen mag het kabinet in zijn graf gaan zakken???
Ga er maar vanuit dat deze lockdown niet meer versoepeld gaat worden voor mei 2020quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:48 schreef popje het volgende:
GVD kloothommels de halve maand januari weer naar de filistijnen mag het kabinet in zijn graf gaan zakken???
Ik zou haar lekker thuis houden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn tiener heeft al laten weten dat ze net zoveel recht heeft op vakantie als basisschoolleerlingen![]()
Daar appte ze even over
Lijkt me een veilige voorspelling inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef zoost het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat deze lockdown niet meer versoepeld gaat worden voor mei 2020
Back to the Future!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef zoost het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat deze lockdown niet meer versoepeld gaat worden voor mei 2020
ik vind het ook vervelend maar wat hadden ze kunnen doen om dit te voorkomen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:48 schreef popje het volgende:
Ja man 2023. Inclusief avondklok en boete van 6000 euro als je op straat komt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Half januari wordt april, maar dat zeggen we nog niet
OMT
Zozo, ze vinden timetravelling uit in de tussentijd? Chapeau voor de wetenschap.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef zoost het volgende:
[..]
Voor de kinderen is het geweldig maar ik heb erna ook 3 dagen nodig om bij te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:49 schreef byah het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar wel eens geweest bent op een regenachtige vrijdagmiddag? Ik kan het afraden
Ik ben een keer vrijwillig gegaan met de kids van mijn broertjequote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Voor de kinderen is het geweldig maar ik heb erna ook 3 dagen nodig om bij te komen.
Waarom? Grote kans dat ze nog genoeg dagen thuis gaat zijn met klachten of quarantaine vanwege positief geteste klasgenoten, dus iedere dag dat ze naar school kan, gaat ze lekker naar school. Ze heeft na die week twee weken vakantiequote:
Dit jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik snap het prima.
Open laten die hap!
Ik ga dan meteen nog verder terug en vernietig de evolutionaire lijn van de vleermuizen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zozo, ze vinden timetravelling uit in de tussentijd? Chapeau voor de wetenschap.
Opa en oma kunnen ook thuisblijven met kerstquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over wat ik vind van de scholensluiting, he? Ik leg alleen uit dat opa en oma in de aanloop naar Kerst een week thuis laten blijven geen oplossing is voor kinderen die de hele week nog op school rondlopen waar veel transmissie is.
En dan wel echt streng: puntje van je neus voorbij de voordeur, meteen lik op stuk!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja man 2023. Inclusief avondklok en boete van 6000 euro als je op straat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |