Ik kan me niet heugen dat de pitstops van RB verkeerd zijn gegaan, de foute pitstops kwamen van andere teams. De grote fouten in pitstops kwamen pas nadat de eisen waren aangepast tijdens het seizoen en zorgde uiteindelijk ervoor dat het juist onveiliger werdquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Een keer of 2, 3 maar ... Max zegt dan wat en gaat daarna door (met racen, niet met zeiken).
Echt compleet RB was gefocused op het racen en het hele jaar door. Zo anders dan bij Mercedes.
Case in point: de bandenwissel. 1.88s voor RB (en dat zullen een hoop sessies zijn geweest om dat voor elkaar te krijgen) en het enige wat Mercedes er tegen kan doen is stellen dat onder de 2s onveilig is. Kan best waar zijn maar zorgen dat je zelf ook onder de 2s komt zou een uitdaging moeten zijn voor de pitcrew.
Terwijl mercedes al in '54 begonnen is. McLaren pas in '66 met racen. 12 jaar later.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat jij wil, knulletje.![]()
Anyway, het is qua historie een veel kleinere naam dan Ferrari, McLaren, Williams en Honda.
Nee dat is het niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
Klopt, maar de enige reden om terug te komen is meer auto's verkopen en makkelijk instappen bij topteams.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef Netsplitter het volgende: [..] Ze zitten af en aan sinds 1954 in de F1. Als motorenleverancier of als team zelf. Er is wel een flink gat tussen 1955 en 1994. https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_in_Formula_One
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mijquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Wat het is: Je hoeft niet van je race lijn af te gaan. De andere rijder heeft dan niet de racelijn en moet dan uitwijken of heeft een andere racelijn (en dat is dan meestal een crash)
Het is een keer fout gegaan maar niet bij RB.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat de pitstops van RB verkeerd zijn gegaan, de foute pitstops kwamen van andere teams. De grote fouten in pitstops kwamen pas nadat de eisen waren aangepast tijdens het seizoen en zorgde uiteindelijk ervoor dat het juist onveiliger werd
Zelfs zondag gebeurde datquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mij
Dat terwijl hij dit seizoen tig maal op die manier is gepiepeld door Perez.
Dat komt om dat jouw vraag een suggestie bevat waar ik het niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Het is toch een vrij makkelijke gesloten vraag dus je kunt volstaan met een eenvoudig ja/nee antwoord.
Mercedes heeft slechts 249 starts tegen McLaren 901. Mercedes is in verhouding maar een klein stukje F1-geschiedenis tov de echte grote namen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
Terwijl mercedes al in '54 begonnen is (en toen 40 jaar niet). McLaren pas in '66 met racen. 12 jaar later.
Zie boven, junior.quote:Ken je geschiedenis jochie.
Nou..... tig maal lijkt me wat overdrevenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton is niet meer helemaal bekend met het trucje met de naam 'achterlangs kruizen' volgens mij
Dat terwijl hij dit seizoen tig maal op die manier is gepiepeld door Perez.
Minstens drie keer op één dagquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:22 schreef daNpy het volgende:
Is dit het live topic?
[..]
Nou..... tig maal lijkt me wat overdreven
Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat komt om dat jouw vraag een suggestie bevat waar ik het niet mee eens ben.
Wijs even aan waar de suggestie precies zit, dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
En de andere 15 keer?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minstens drie keer op één dag
En in Turkije volgens mij ook twee keer
"Max, this is Toto..."quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:23 schreef gbm het volgende:
Max over de sms van Toto.... Weet niet of ie al voorbij was gekomen?
Besteld, thanks!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef RAVW het volgende:
Er komt binnen kort een mooi naslag werk over Max uit
Formule Max
https://nl.motorsport.com(...)formule-max/6881105/
alvast te reserveren
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
eigenlijk wel zuur , rij je een van je beste jaren en 40 sec voor tijd kan je als nog als tweede over de streep komen en het WK op je buik schrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:28 schreef -XOR- het volgende:
Dit topic zou eigenlijk #2 moeten zijn.
Ik:quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wijs even aan waar de suggestie precies zit, dan?
Jij:quote:Sorry maar in mijn boekje als je voorligt bij de apex én je haalt de bocht gewoon, heb je niks fout gedaan.
Suggestie:quote:Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
Merc: "We want to appeal!"quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Drekkoning het volgende:
Wat zou Merc allemaal aan het eisen zijn van de FIA om niet in beroep te gaan?
Duurt nu zo lang, daar moeten wel flinke gesprekken gaande zijn op hoog niveau. Zal wel flink cashen worden.
Ja hier ookquote:
"Wij stappen uit de F1".quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Drekkoning het volgende:
Duurt nu zo lang, daar moeten wel flinke gesprekken gaande zijn op hoog niveau. Zal wel flink cashen worden.
Michael no no no, this is so not rightquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Merc: "We want to appeal!"
FIA: "You appeal, you lose, you leave F1."
Statement Merc: "We decided not to appeal."
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Michael no no no, this is so not right
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Mikael no no no, zis iz so not right
Hamilton die in de laatste race van het seizoen zijn rivaal Rosberg ophoudt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bourdais Hamilton 2016 vergeten?
Je verzint een suggestie omdat je gewoon te chicken bent om je ongelijk toe te geven. Ik weet al weer genoeg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik:
[..]
Jij:
[..]
Suggestie:
Als je bij de apex voorligt en je haalt de bocht dan druk je iemand van de baan.
Die suggestie is een mening die ik niet deel.
Beetje vreemde conclussie,quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je verzint een suggestie omdat je gewoon te chicken bent om je ongelijk toe te geven. Ik weet al weer genoeg.
die idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Hamilton die in de laatste race van het seizoen zijn rivaal Rosberg ophoudt?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je verzint een suggestie omdat je gewoon te chicken bent om je ongelijk toe te geven. Ik weet al weer genoeg.
Cashen zal wel meevallen, lijkt me niet dat de FIA 'de titel gaat afkopen', Merc zal eerder voor hen voordelige regelgeving wat betreft PU's eisen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:31 schreef Drekkoning het volgende:
...ehrm, WTF?quote:
Over een geflipte ex-Syrieganger die vandaag in de rechtbank een tirade heeft staan afsteken.quote:
Oh, aan die idioten moet je geen aandacht schenken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Over een geflipte ex-Syrieganger die vandaag in de rechtbank een tirade heeft staan afsteken.
Oh dus MER trekt protest in en een tijdje later: vanaf nu mag je 5x ICE wisselen ipv 3xquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Cashen zal wel meevallen, lijkt me niet dat de FIA 'de titel gaat afkopen', Merc zal eerder voor hen voordelige regelgeving wat betreft PU's eisen.
Dat lijkt me niet. Als je niet genoeg ruimte laat, laat je niet genoeg ruimte. Dat de FIA er vrij vage regels op nahoudt omtrent het toepassen van straffen, verandert daar niks aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
Beetje vreemde conclussie,
pushing a driver of the track hangt toch echt van de situatie af.
Dit valt niet geheel uit te sluitenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dus MER trekt protest in en een tijdje later: vanaf nu mag je 5x ICE wisselen ipv 3x
dat is gewoon 100 % trance en van 100% race mindquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit toch wel een prachtige veelzeggende foto.
Die blik van Max
Zeker ook idd!quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:04 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is gewoon 100 % trance en van 100% race mind
Maar de mooiste foto blijft nog wel met Jos en Max samen (omhelzing)
er zijn dit jaar zulke mooie dingen gebeurd .... en die zullen nog jaren blijven staan als toppunt van de F1quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Zeker ook idd!
Zo een stand-off voor de race had ik nog nooit eerder gezien trouwens.
Dan had ie het waarschijnlijk over zichzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef daNpy het volgende:
Net nog even Perez vs. Hamilton terug gekeken. Als Perez Ham terug pakt met DRS, duwt Ham hem bijna de vangrail in op het rechte stuk. En dan zegt ie: "This is dangerous man"._!
quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Wat zijn jullie wensen voor komend seizoen?
quote:
zo is die het hele jaar al geweestquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef daNpy het volgende:
Net nog even Perez vs. Hamilton terug gekeken. Als Perez Ham terug pakt met DRS, duwt Ham hem bijna de vangrail in op het rechte stuk. En dan zegt ie: "This is dangerous man"._!
Hier waren ze toen allemaal zo woest om op dit forumquote:
Daarom ging Toto ook klagen bij Masi dat het allemaal gevaarlijk was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had ie het waarschijnlijk over zichzelf.
Dat laatste is echt pure flauwekul.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo is die het hele jaar al geweest
Was niet de eerste keer dat hij iemand de vangrail in wil drukken ...
ook de laatste ronde zie je dat hij toch Max nog probeert te raken om hem in die hoop uit te schakelen
Dit was heel naar.quote:
Zwaar overdreven die woede.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier waren ze toen allemaal zo woest om op dit forumlol
Klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zwaar overdreven die woede.
Ik vond het een tikje genant overkomen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zwaar overdreven die woede.
Neuh, doe Max nog maar een keerquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef wdn het volgende:
Het ultieme vervolg zou zijn als Russell volgend jaar kampioen wordt
En dat RB over de boordradio hem feliciteert.
Geen geklaag of wat dan ook.
ik hoop het ook dan staat hij zeker in het rijtje van de alle grootste racers uit de history van de F1quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, doe Max nog maar een keer
Omdat je de vreugde met de fans moeilijk los kunt zien van het feit dat hij die race wint door het uitschakelen van VER. Dat snap ik best, maar HAM weet op dat moment dat VER geen ernstige persoonlijke schade heeft en kan moeilijk zijn fans daar laten staan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:30 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vond het een tikje genant overkomen.
Russel gun ik het echt totaal niet meer. Wat is die door de mand gevallen met zijn pro-Hamilton gezever.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef wdn het volgende:
Zolang Mercedes deze motor heeft kun je ze nooit uitvlakken. Of ze de auto goed op orde hebben moeten we afwachten maar eigenlijk verwacht ik Mercedes en RBR weer vooraan volgend seizoen maar wel met kleinere verschillen ten opzichte van de rest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:37 schreef 4-elements het volgende:
Vanwege de nieuwe regels ben ik heel benieuwd naar volgend seizoen. Welk team gaat het beste met de nieuwe situatie om? Hoop eigenlijk dat Mercedes wat verder naar achter staat, maar dat zal wel niet. Zou wel mooi zijn als er meer teams elke race om de zege kunnen strijden. Dus ook Ferrari, McLaren en misschien zelfs Alpine.
We weten iig dat Mercedes een nieuwe slaafje heeft ipv twee gelijke teamgenoten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Russel gun ik het echt totaal niet meer. Wat is die door de mand gevallen met zijn pro-Hamilton gezever.
Dat laatste absoluut, maar social media is sowieso aids.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat je de vreugde met de fans moeilijk los kunt zien van het feit dat hij die race wint door het uitschakelen van VER. Dat snap ik best, maar HAM weet op dat moment dat VER geen ernstige persoonlijke schade heeft en kan moeilijk zijn fans daar laten staan.
Kun je vervelend vinden, kun je gęnant vinden, maar de blinde woede op social media daarover was wat overdreven wat mij betreft.
Nog 7 x mag ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik hoop het ook dan staat hij zeker in het rijtje van de alle grootste racers uit de history van de F1
De blinde woede, verontwaardiging etc etc op social media is per definitie zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je vervelend vinden, kun je gęnant vinden, maar de blinde woede op social media daarover was wat overdreven wat mij betreft.
Beetje dubbel... ik hoop eigenlijk wel op het gejojo, maar dan wel met minder gezeur over regels en minder op de man spelen in de pers door de teams.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop voor volgend jaar in ieder geval minder gejojo tussen "het is allemaal voorbij" en "er is toch weer hoop"
Niet goed voor mijn hart geweest
Was juist een heerlijk spannend seizoen zo. Dat hebben we vele jaren moeten missen. Meer van dit in 2022.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoop voor volgend jaar in ieder geval minder gejojo tussen "het is allemaal voorbij" en "er is toch weer hoop"
Tsja, Russell weet ook zelf wel dat hij eerst nog moet leren om in het nieuwe team alles te leren kennen (inclusief auto), dat hij nog moet leren een Pole te scoren, een overwinning te halen, moet leren te maximaliseren als dat niet lukt, etc.. Het eerste jaar kan hij dan normaal gesproken nog niet meedoen voor de wereldtitel, dus dan maar beter zoete broodjes bakken bij Hamilton en kijken wat hij hem nog toewerpt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten iig dat Mercedes een nieuwe slaafje heeft ipv twee gelijke teamgenoten.
ach voor de samenvatting van de laatste race hoef je maar de 2 laatste ronden te bekijken , waarin alles gebeurd , wees blij dat het niet de hele race zo was ......quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond de start en de actie van Perez anders ook bijdragen aan de spanning.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach voor de samenvatting van de laatste race hoef je maar de 2 laatste ronden te bekijken , waarin alles gebeurd , wees blij dat het niet de hele race zo was ......
ik teken voor weer zo'n spannend seizoen, hoeft niet eens met dezelfde hoofdrolspelers te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:43 schreef Rianne84 het volgende:
En Perez die zichzelf onsterfelijk maakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach voor de samenvatting van de laatste race hoef je maar de 2 laatste ronden te bekijken , waarin alles gebeurd , wees blij dat het niet de hele race zo was ......
ja oke dat is ook wel een heel mooi stukjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Perez die zichzelf onsterfelijk maakt.
Echt genieten daar, heerlijk die frustraties. Alleen al dat topic met duizenden reacties van de "zogenaamde oldskool F1 kenners" die nu nooit meer gaan kijken omdat het niet meer hetzelfde is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mijn opmerking op Reddit dat in de onderlinge gevechten 'Max came out on top' viel ook niet best.
Raar volk daar.
Als Verstappen niet vast kwam te zitten achter Sainz en ook nog de koppositie had kunnen pakken hier, dan was Hamilton kampioen geweest. Iets met rollen omgedraaid enzoquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja oke dat is ook wel een heel mooi stukje
de beest
wat zou het mooi voor hem geweest zijn als toen Max de kop had gepakt en niet meer had afgestaan
Maar dan hadden de mooie woorden van TOTO weer gemist en zo
Wat ik weinig bemoedigend vind zijn de woorden van Newey over de nieuwe reglementen. Ik vrees dat motorvermogen in de komende wagens nog belangrijker gaat zijn omdat er minder mogelijkheden zijn om met het chassis het verschil te maken en ik verwacht gewoon niet dat RB daarin stappen zal gaan zetten zoals Mercedes dat heeft gedaan. Sure, engine freeze en als je er te ver achter ligt mag je wat bijtrekken, maar je blijft er achteraan hobbelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang Mercedes deze motor heeft kun je ze nooit uitvlakken. Of ze de auto goed op orde hebben moeten we afwachten maar eigenlijk verwacht ik Mercedes en RBR weer vooraan volgend seizoen maar wel met kleinere verschillen ten opzichte van de rest.
Hij rijdt nog met 33 zo te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En daar gaat 'ie weer, lekker in het zonnetjes wat rondjes draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er niet al nummer 1 op z'n schoenen staat.
In Groot-Brittannie vindt troonswisseling alleen plaats bij overlijden van de oude vorst. Russell wordt geen eerste rijder zolang HAM daar nog zit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:47 schreef Colonia het volgende:
[..]
Tsja, Russell weet ook zelf wel dat hij eerst nog moet leren om in het nieuwe team alles te leren kennen (inclusief auto), dat hij nog moet leren een Pole te scoren, een overwinning te halen, moet leren te maximaliseren als dat niet lukt, etc.. Het eerste jaar kan hij dan normaal gesproken nog niet meedoen voor de wereldtitel, dus dan maar beter zoete broodjes bakken bij Hamilton en kijken wat hij hem nog toewerpt.
Eerst deze maar eens verslijten. Beetje aan het milieu denken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En daar gaat 'ie weer, lekker in het zonnetjes wat rondjes draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat er niet al nummer 1 op z'n schoenen staat.
Ze lezen hier mee!quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Bij F1 Cafe speculeerde ze omdat Mercedes slechts voor 1/3 eigenaar is van het team. Toto ook voor 1/3 en tot slot Ineos. Zal dus intern ook nog wel discussie opleveren.
Oh dat is ook wel een hele mooie plek om je auto in de muur te zetten, als je het dan toch doetquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Juri Vips is ook lekker begonnen vandaag...![]()
[ afbeelding ]
Liever dat Mercedes gewoon eens een midfield auto produceert.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef wdn het volgende:
F1 / F1 test dagen Seizoen 2022.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje duct tape en die voorvleugel is weer zo goed als nieuw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Mercedes heeft komend jaar minder tijd in de windtunnelquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zolang Mercedes deze motor heeft kun je ze nooit uitvlakken. Of ze de auto goed op orde hebben moeten we afwachten maar eigenlijk verwacht ik Mercedes en RBR weer vooraan volgend seizoen maar wel met kleinere verschillen ten opzichte van de rest.
Maar ze rijden komend seizoen al met de nieuwe auto.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Mercedes heeft komend jaar minder tijd in de windtunnel
Vergeet ook de budget cap niet. De grootste team hebben daar meer nadeel van dan de kleine en bij mijn weten had Mercedes het grootste budget (Plus het voordeel van een deel van de voorsprong meenemen naar het volgende jaar)quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ik weinig bemoedigend vind zijn de woorden van Newey over de nieuwe reglementen. Ik vrees dat motorvermogen in de komende wagens nog belangrijker gaat zijn omdat er minder mogelijkheden zijn om met het chassis het verschil te maken en ik verwacht gewoon niet dat RB daarin stappen zal gaan zetten zoals Mercedes dat heeft gedaan. Sure, engine freeze en als je er te ver achter ligt mag je wat bijtrekken, maar je blijft er achteraan hobbelen.
Ferrari heeft dit jaar vrij spel gehad om al vol aan 2022 te denken en bij McLaren lopen echt wat goede mensen rond. Ik sta er niet van te kijken als we begin van het seizoen tot de conclusie komen dat we met drie of vier gelijkwaardige teams staan, of erger nog, met twee of drie gelijkwaardige teams achter één dominant team aansjokken.
Ik ga er in elk geval echt niet vanuit dat RB volgend jaar weer in een tweestrijd met Mercedes zit.
JBquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht echt helemaal niets van Mercedes en Red Bull aan het begin van het jaar hoor
Dit wordt gewoon 2009.
Is dat nou Max z'n kampioensauto? Aangezien Max natuurlijk met die 2021-2022 mule rijdt...quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
hoeft ook niet me te doen aan de kop .. maar 4 teams voor de top en dan de rest met elkaar in gevecht kunnen blijven voor de resterende puntenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:19 schreef Perox het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt het of topic #44 net iets langzamer gaat dan de rest?![]()
Voor volgend jaar gok ik trouwens ook op RBR eerlijk gezegd. En MER ook, misschien dat Ferrari en McLaren iets dichterbij komen. Het gaat toch vooral om budget denk ik, dus kleine teams zie ik echt niet ineens aan kop stoempen.
Lijkt het op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef gbm het volgende:
[..]
Is dat nou Max z'n kampioensauto? Aangezien Max natuurlijk met die 2021-2022 mule rijdt...
Ja, dat ligt hem natuurlijk in welke teams je voorliefde hebben. Ik heb zeker iets met McLaren, maar Ferrari heeft me in de F1 nooit kunnen boeien. Zeker in de Schumacher - Barichello tijd vond ik dat een uiterst onsympathiek team. Sterker, in die jaren had ik zo'n hekel aan de dominantie van Schumacher dat ik totaal ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik juich het alleen maar toe als McLaren en Ferrari de aansluiting weer vinden. Zie veel liever een tweestrijd tussen deze teams dan tussen Red Bull en Mercedes, al komt dat natuurlijk door de romantische gedachte.
Goed. Tot zo ver de race carriere van Vips.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef gbm het volgende:
[..]
Is dat nou Max z'n kampioensauto? Aangezien Max natuurlijk met die 2021-2022 mule rijdt...
In de UK werden ze ook gek, maar dan het gevaarlijke type.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:24 schreef Predator40 het volgende:
heel de wereld werd gek behalve de UK:
Racedirecteur heeft dus de mogelijkheid om de safetycarprocedure aan te passen op het moment dat hij het nodig acht. Dat is dus gebeurd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een heel duidelijk verhaal inderdaad. Valt geen speld tussen te krijgen. En dat van een Sky reporter. Niet verwacht.
Dat hoop ik ook wel. We gaan zien of een seizoen lang alleen maar concentreren op volgend jaar zijn vruchten kan afwerpen. Het zou sowieso leuk zijn als achteraan ook wat meer verdeling is, dus Alfa+Williams+Haas ipv Alfa+Williams en dan nog een paar keer met de ogen knipperen en dan pas Haas. Bovendien gun ik Mick wel iets meer ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
hoeft ook niet me te doen aan de kop .. maar 4 teams voor de top en dan de rest met elkaar in gevecht kunnen blijven voor de resterende punten
en dan als het een beetje mee zit voor de kleine team dat ze dan ook eens wat punten pakken
maar nu is het bij Haas zo ,als ze een top dag hebben rijden ze nog achter aan
Ik hoop dat Rijkswaterstaat ook mee las want dan hebben we komende winter genoeg zout voor de wegenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit is het inmiddels weer mogelijk om het besluit omtrent de SC te verdedigen zonder helemaal naar de tering gedownvote te worden![]()
Dat zijn we dan niet met elkaar eens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als je niet genoeg ruimte laat, laat je niet genoeg ruimte. Dat de FIA er vrij vage regels op nahoudt omtrent het toepassen van straffen, verandert daar niks aan.
blijft een raar gezicht al die blije mensen over de hele wereld en dat voor "Max"quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:24 schreef Predator40 het volgende:
heel de wereld werd gek behalve de UK:
Echt he, hoe diep kan het wel niet zittenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Excuses als deze al voorbij is gekomen, dit is wel zo treurig...![]()
[ afbeelding ]
ach en die gast baalde al dat hij een foutje maakte en zo het WK voor een groot deel beslistenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Dit is dan wel heel sneu:
https://racingnews365.nl/(...)ct-de-titel-bezorgde
straks de uitslagquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen wij een petitie starten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel als de bocht van jou is, zoals @opreis zegtquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus het mag niet? Dat is namelijk niet wat @:opreis zegt.
de bochten zijn nooit van de rijders geloof ik ... maar horen gewoon bij de baan en zo lang ze geen baas zijn van die baan , is niets van hunquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel als de bocht van jou is, zoals @:opreis zegt
Bij Norris vs Perez was de bocht niet van Norris omdat Perez volledig ernaast zat aan de buitenkant terwijl hij aan de buitenkant inhaalde. Dat is wat ik probeerde te zeggen.
Afgezien van de motoren gaat Max wel strijden met leeftijdgenoten, die willen en kunnen racen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef wdn het volgende:
zal wel even wennen worden om volgend jaar Max steeds als WK houder aangeprijsd te wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgezien van de motoren gaat Max wel strijden met leeftijdgenoten, die willen en kunnen racen.
Ham reed de laatste jaren voorop naar huis.
Lol nu snap ik ook waar die raketmotor van Ham vandaan komtquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
Vanaf 06:15
Beetje kort door de bocht van Trevor Noah die al jaren f1 kijkt, maar moest soms toch lachen.
Misschien kunnen ze een referendum erover houden. Dat werkt ook altijd goed in de UKquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je daarin om te beginnen onderscheid moet maken tussen inhalen aan de binnenkant en inhalen aan de buitenkant, waarbij je nog best regels kunt stellen waarbij je een onderscheid maakt tussen langzame en snelle bochten zeker als het om buitenom inhalen gaat (wat je dan natuurlijk moet definiëren of per track bekijken).quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Als je niet genoeg ruimte laat, laat je niet genoeg ruimte. Dat de FIA er vrij vage regels op nahoudt omtrent het toepassen van straffen, verandert daar niks aan.
Hamilton splitst zich af van de rest van de F1 volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een referendum erover houden. Dat werkt ook altijd goed in de UK
wowquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Eerder werden Ham en Ver vergeleken qua race ervaring.
Ham zou / is meer ervaren en racet vanaf zijn 11e . Ver vanaf 4 (1/2).
Vergeleken op hun 24e:
[ link | afbeelding ]
vergeet niet meer racen en punten telling is ook heel anders toen Ham 24 was..quote:
Punten en podia in echt indrukwekkend van Verstappen, hij is ECHT bijzonder stabiel met de juiste wagen onder z’n kont.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Vergeleken op hun 24e:
[ link | afbeelding ]
En dan krijgen we nog een jaar of 12quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
vergeet niet meer racen en punten telling is ook heel anders toen Ham 24 was..
maar dan nog is het een WOW
Dit zegt natuurlijk heel weinig als je meeneemt dat VER al op zijn 17e in een F1 wagen zit. Hij heeft natuurlijk veel meer seizoenen gehad om deze cijfers bij elkaar te rijden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Vergeleken op hun 24e:
[ link | afbeelding ]
Om het hele verhaal te vertellen moet je ook kijken naar het aantal seizoenen dat ze, op dat punt, actief zijn in het F1 circus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Vergeleken op hun 24e:
[ link | afbeelding ]
In de afgelopen 2 jaar slechts 2x niet op het podium gefinishd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Punten en podia in echt indrukwekkend van Verstappen, hij is ECHT bijzonder stabiel met de juiste wagen onder z’n kont.
Hamilton had, in ieder geval als het op overwinningen aan komt, dan wel weer het voordeel dat hij direct een veel competitievere wagen had. Maar het klopt inderdaad dat er te veel externe factoren zijn om dit soort vergelijkingen echt te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:01 schreef DjVero het volgende:
Vergeet ook niet dat Hamilton "pas" 22 was en Verstappen dus al 5 jaar ervaring had in de F1, dus helemaal vergelijken kun je imo niet.
meer dan dat ze beiden al goed waren op hun 24e valt er niet te zeggen op basis van ditquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:57 schreef AnneX het volgende:
Vergeleken op hun 24e:
[ link | afbeelding ]
Als hij finisht bedoel je dan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:03 schreef opreis het volgende:
[..]
In de afgelopen 2 jaar slechts 2x niet op het podium gefinishd.
ja zeker ... en als je dan ook nog eens die Grand slam pakt op zo'n jonge leeftijd op je thuisrace vanje team en ook nog eens je thuis race windquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En dan krijgen we nog een jaar of 12
Ja dat bedoel ik. Anders is het Did Not Finishquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij finisht bedoel je dan.
Want dit jaar, Baku, Monza, Silverstone, Hongarije geen podium.
ja bij een top team instappen en gelijk ej eerste race winnen is ook nooit eerder voorgekomenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens was VER natuurlijk gewoon één van de allergrootste talenten in de F1 ooit, daar kan geen misverstand over bestaan wat mij betreft.
En hij kan zomaar op weg zijn om één van de allergrootste ooit te worden, al zal dat in aantallen WK's een hele lastige worden, omdat hij in een hele competitieve tijd zijn prime gaat hebben denk ik. Maar hij heeft nog lang te gaan.
Tussen Hamiltons 1e (2007) en 2e (2014) zaten ook behoorlijk wat jaren, dus alles is mogelijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens was VER natuurlijk gewoon één van de allergrootste talenten in de F1 ooit, daar kan geen misverstand over bestaan wat mij betreft.
En hij kan zomaar op weg zijn om één van de allergrootste ooit te worden, al zal dat in aantallen WK's een hele lastige worden, omdat hij in een hele competitieve tijd zijn prime gaat hebben denk ik. Maar hij heeft nog lang te gaan.
Volgend seizoen de officiele F1 clip met Verstappen op het einde in plaats van Hamilton?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef mrkos het volgende:
Ik weet niet of deze al was geposst? Maar wat een heerlijke intro ( HISTORY AWAITS ) !!
Tja, Hamilton behaalde in zijn eerste 3 F1 races ooit 3 podiums op rij. Weet je, als je lang genoeg zoekt kun je van wel 10 coureurs een lijstje maken met fantastische prestaties om een punt te maken. Maar het zegt allemaal zo weinig zonder context.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja bij een top team instappen en gelijk ej eerste race winnen is ook nooit eerder voorgekomen
nu was het wel zo dat Ham hier wel voor gezorgd heeft om de beide Merc er af te gooien
Perez had wel wat meer veren in zijn reet mogen krijgen van mij. Het was net alsof iedereen hem vergat nadat Max 1e werd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Perez die zichzelf onsterfelijk maakt.
op basis van?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Perez had wel wat meer veren in zijn reet mogen krijgen van mij. Het was net alsof iedereen hem vergat nadat Max 1e werd.
Maxs boordradio vond ik al een flinke zak met veren, hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Perez had wel wat meer veren in zijn reet mogen krijgen van mij. Het was net alsof iedereen hem vergat nadat Max 1e werd.
Dat bedoel ik nou.quote:
Legend. Absolute animalquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volgens mij is daar echt genoeg over gezegd hoor. Door de media, door Verstappen en ook door Horner. Perez heeft een aantal keer dit seizoen zijn waarde bewezen, maar is net zo vaak door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaat dat niet op basis van het Constructeur Kampioenschap?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgend seizoen de officiele F1 clip met Verstappen op het einde in plaats van Hamilton?
Heb ik gemist danquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maxs boordradio vond ik al een flinke zak met veren, hoor
"Perez is a legend", of zo riep Maxquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik gemist danNergens anders erover gelezen iig.
Ik kan me slecht herinneren wanneer het voor het laatst was dat de WDC niet bij de WCC reed, eerlijk gezegd. 2008 denk ik? Met Ferrari En Hamilton? Enige keer ook dat Hamilton kampioen werd in een niet overduidelijk dominante wagen, volgens mij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Gaat dat niet op basis van het Constructeur Kampioenschap?
Heb ik gemist. Tof dat ie dat zei.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:20 schreef DjVero het volgende:
[..]
"Perez is a legend", of zo riep Max
Hij reed zondag prima en ik meen in Sao Paulo ook wel maar ook bij hem moet je naar het hele jaar kijken en dan heeft hij gewoon te weinig wingman kunnen spelen en dat is eigenlijk het minimale wat je van een 2e rijder verwacht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou.![]()
Huh? Had ie even een popcornmomentje (clash met Hamilton en wisselden ze steeds van plek nr 1)? Ow jah... staat me wel vaagjes iets van bij MAAR HEJ MAX MAX MAX IS NR 1JAHOEEEEEE!!!
bijna elke samenvatting hoor je het welquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Tof dat ie dat zei.
Ah dat stukje dus, mja ik moet het lezen om te snappen wat er gezegd wordt. Kan alleen verstaan door lip te lezen. Vandaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
bijna elke samenvatting hoor je het wel
maar hier dan nog een keer
herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah dat stukje dus, mja ik moet het lezen om te snappen wat er gezegd wordt. Kan alleen verstaan door lip te lezen. Vandaar.![]()
Bedankt voor de opheldering
True. Hij is mij eigenlijk niet opgevallen al die races tot die popcorn clash met Hamilton. Dat was enige leuke deel van hele race (behalve dan de eindstrijd}.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij reed zondag prima en ik meen in Sao Paulo ook wel maar ook bij hem moet je naar het hele jaar kijken en dan heeft hij gewoon te weinig wingman kunnen spelen en dat is eigenlijk het minimale wat je van een 2e rijder verwacht.
Of je met zo'n opmerking blij moet wezen ....... misschien als zijn vrouw het zegt tegen hemquote:
Bij mij is het al sinds geboorte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
herkenbaar probleem
gehoor is ook niet meer wat het geweest is
Hier niet door oorontsteking op vroege leeftijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij mij is het al sinds geboorte.Maar ja, ben ook niet meer de jongste.
Toen hadden we in 2008 heel anderr introfilmpje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zit eens even terug te tellen, maar volgens mij is het deze eeuw maar 1x eerder voorgekomen dat de wereldkampioen niet bij het team reed dat ook de constructeurstitel pakte. Ik had al wel het gevoel dat dat een zeldzaamheid was, maar ik kom echt niet verder dan Hamilton in 2008 en Hakkinen (maar dat was voor de eeuwwisseling).
Bizar wel en zegt toch wel iets.
edit: overzicht gevonden.
https://www.f1-fansite.com/f1-results/f1-champions/
'What a beast' en 'beasting' worden wel vaker gebruikt in sport vandaar animal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Of je met zo'n opmerking blij moet wezen ....... misschien als zijn vrouw het zegt tegen hem
maar anders ....
Ja herkenbaar, of mensen die automatisch denken van dat hoort of verstaat ie vast niet. Levert wel eens hilarische situaties op wanneer het tegenovergestelde blijkt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hier niet door oorontsteking op vroege leeftijd
maar het gaat met vallen en opstaan , met spanningen en stress is het helemaal slecht , waardoor ik dus ook onbedoeld harder gaat praten , en mijn werkgever dus al jaren mij dus op die manier weg zet als: agressief (stem verheffen) , ipv van gehoor probleem terwijl ze dat bij de kennismaking dus daar wel van op de hoogte waren
wat mij dus al heel veel problemen heeft gegeven
---- de buren weten er alles van ----- tv en pc staat soms wel eens iets te hard , nu ook een lintje gezet tot hier en niet harder wil je geen boze buren hebben aan de deur
Dat doen ze donderdag, vlak voor het gala, want dat is de deadline.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:36 schreef VacaLoca het volgende:
Zielig zeg van Mercedes dat ze nog niet mededelen geen protest te maken
Moet dan ook niet gelijk protest worden behandeld voordat de beker overhandigd?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:37 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat doen ze donderdag, vlak voor het gala, want dat is de deadline.
Heb je een directe linkje? Lijkt me fotosoep dit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spel is dus definitef gespeeld, Mercedes geeft het op
[ link | afbeelding ]
Dat Toto VER gefeliciteerd heeft is bekend, maar dat zegt natuurlijk niet dat ze hun beroep hebben ingetrokken. Er is in elk geval nog geen officieel kanaal van Mercedes dat iets zegt over intrekking.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een directe linkje? Lijkt me fotosoep dit.
Ah duidelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat Toto VER gefeliciteerd heeft is bekend, maar dat zegt natuurlijk niet dat ze hun beroep hebben ingetrokken. Er is in elk geval nog geen officieel kanaal van Mercedes dat iets zegt over intrekking.
LOL dat komt door het liplezen wij kunnen zonder geluid dus al uit houding van mensen en het liplezen veel meer begrijpen dan wat woorden kunnen duidelijk maken , daarbij ben ik ook nog eens HSPerquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, of mensen die automatisch denken van dat hoort of verstaat ie vast niet. Levert wel eens hilarische situaties op wanneer het tegenovergestelde blijkt.
Juist niet, Toto feliciteert hem met "het seizoen", niet met "het kampioenschap". Zorgvuldig gekozen woorden i.v.m. een eventuele rechtszaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het spel is dus definitef gespeeld, Mercedes geeft het op
"Deserved to win" doet dan weer echter afbreuk aan bovenstaandequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Juist niet, Toto feliciteert hem met "het seizoen", niet met "het kampioenschap". Zorgvuldig gekozen woorden i.v.m. een eventuele rechtszaak.
is er dan al beroep aangetekend? , zo lang dat er geen beroep loopt of dat kenbaar gemaakt is kan je ook niets intrekken , ik zou eerst wachten tot ze bekent maken dat ze in beroep gaan ..quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat Toto VER gefeliciteerd heeft is bekend, maar dat zegt natuurlijk niet dat ze hun beroep hebben ingetrokken. Er is in elk geval nog geen officieel kanaal van Mercedes dat iets zegt over intrekking.
godverdpommequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een directe linkje? Lijkt me fotosoep dit.
Natuurlijk kan ik het in deze superlange reeks niet meer vinden, maar iemand had netjes opgesomd waar Perez door cruciale slimmigheidjes RBR steeds in de race heeft gehouden:quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
True. Hij is mij eigenlijk niet opgevallen al die races tot die popcorn clash met Hamilton. Dat was enige leuke deel van hele race (behalve dan de eindstrijd}.
Ik las gisteren ook al in een ander topic dat Mercedes naar CAS stapt. Heb er nog op gereageerd dat dat het voornemen is maar niet definitief zo is. Zo onstaan desinformatie en misverstanden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Juist niet, Toto feliciteert hem met "het seizoen", niet met "het kampioenschap". Zorgvuldig gekozen woorden i.v.m. een eventuele rechtszaak.
En maar roepen dat ze bij Mercedes zo sportief VER feliciteerden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het is nog steeds stil in Stuttgart en Brackley inderdaad. Of ze wachten tot de laatste seconde om te treiteren of ze lijken het op te geven. Met Toto weet je een ding zeker, je hebt grof geschut nodig om hem op andere gedachten te brengenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
is er dan al beroep aangetekend? , zo lang dat er geen beroep loopt of dat kenbaar gemaakt is kan je ook niets intrekken , ik zou eerst wachten tot ze bekent maken dat ze in beroep gaan ..
ze hebben gezegd dat ze zullen beraden om het te gaan doen , waar ze dus nu nog iets meer dan 2 dagen de tijd voor hebben
Een maat van mij ook 7 ronden voor het einde, laat maar dit is gespeeld ......quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:46 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik ben trouwens echt met de hond gaan lopen tijdens de race, negatieveling dat ik ben. Al stond de hond wel op knappen.
Totdat een buurman mij naar binnen riep omdat er een Safety Car kwam. De rest bij hun afgekeken , wat voor de hond nogal een aparte belevenis was (hij heet ook Max, en dacht dat iedereen blij was om hem te zien).
Terug naar huis veel geschreeuw en vuurwerk gehoord, bizarre taferelen. Net als al die filmpjes waarmee het internet vol staat, ik ben dus een waardeloze F1-kijker
Ik zal het anders verwoorden: een officiële bron. Iets wat men niet ff zo in elkaar kan knutselen en op instagram/whatsappgroepen/FOK plempt. Bijv de officiele Mercedes (of Toto) twitter kanaal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
godverdpomme![]()
mensen die mij niet vertrouwen.....ik geef ze trouwens gelijk
maar het staat gewoon op de officiele site F1 op instagram
https://www.instagram.com/f1/
nou dat valt mee ..quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is nog steeds stil in Stuttgart en Brackley inderdaad. Of ze wachten tot de laatste seconde om te treiteren of ze lijken het op te geven. Met Toto weet je een ding zeker, je hebt grof geschut nodig om hem op andere gedachten te brengen
maar dat zou ook opgevat kunnen worden als van ... ik hoop dat ze stoppen anders kunnen we straks alles terug gaan draaienquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef Tocadisco het volgende:
Kan toch ook nog zijn dat de FIA/Liberty dit erop gooien om druk op Mercedes uit te oefenen?
Wat heeft Merc daarmee te maken? FIA staat voor lul wanneer ze dit prematuur het net op zouden slingeren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:52 schreef Tocadisco het volgende:
Kan toch ook nog zijn dat de FIA/Liberty dit erop gooien om druk op Mercedes uit te oefenen?
Zelfs dan nog niet hčquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een maat van mij ook 7 ronden voor het einde, laat maar dit is gespeeld ......
ik stop wil deze ellende niet zien , 10 min later feestvierende mensen en op zijn telefoon .... Max WK .... hij had zo iets van ..... WTF hoe kan dit
Ik heb hem ook gezegd de race is pas klaar als de flag is gevallen
nooit opgeven
de laatste jaren weet je maar nooit inderdaadquote:
Hamilton is morgen bij de koningin meen ik dus ik ga er vanuit dat ze voor die tijd wel laten weten dat ze het beroep niet doorzettenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is nog steeds stil in Stuttgart en Brackley inderdaad. Of ze wachten tot de laatste seconde om te treiteren of ze lijken het op te geven. Met Toto weet je een ding zeker, je hebt grof geschut nodig om hem op andere gedachten te brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geloof ik het meest betrouwbare F1 kanaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zal het anders verwoorden: een officiële bron. Iets wat men niet ff zo in elkaar kan knutselen en op instagram/whatsappgroepen/FOK plempt. Bijv de officiele Mercedes (of Toto) twitter kanaal.
En het is wel zo dat ik geen enkele Klaas vertrouw.
Maar dat is natuurlijk lastig communiceren tenzij ze geheime signalen afspreken en een issue als het uitkomt. Plus, Bottas moet er ook maar met aan mee willen werken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Wel schofterig van Mercedes dat ze gewoon een advocaat mee hebben genomen naar Saudi Arabie omdat ze al aan vermoeden hadden dat die nodig zou zijn.
En niet een kleine advocaat ook, nee.. een van de grootste sportadvocaten die er zijn...
En ze hadden het ook heel simpel kunnen winnen.. Bottas achter de safety car "plots" de muur in op het rechte stuk.. een Russelltje zeg maar...
Dan had de race achter de safetycar moeten finishen of er was code rood gegeven en dan kwam er nog een sprintrace van een ronde of 3, dat had Hamilton ook wel gewonnen.
Dat laatste klinkt heel erg Crashgate 2008 tijdens de Singapore GP. Wil Toto zover gaan, zodat hij lifetime ban in het gehele F1 paddock krijgt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Wel schofterig van Mercedes dat ze gewoon een advocaat mee hebben genomen naar Saudi Arabie omdat ze al aan vermoeden hadden dat die nodig zou zijn.
En niet een kleine advocaat ook, nee.. een van de grootste sportadvocaten die er zijn...
En ze hadden het ook heel simpel kunnen winnen.. Bottas achter de safety car "plots" de muur in op het rechte stuk.. een Russelltje zeg maar...
Dan had de race achter de safetycar moeten finishen of er was code rood gegeven en dan kwam er nog een sprintrace van een ronde of 3, dat had Hamilton ook wel gewonnen.
die zit echt niet te wachten op een crashgate 2quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk lastig communiceren tenzij ze geheime signalen afspreken en een issue als het uitkomt. Plus, Bottas moet er ook maar met aan mee willen werken.
Dat laatste klinkt heel erg als heel Mercedes wordt uit de uitslag van die race gehaald.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt heel erg Crashgate 2008 tijdens de Singapore GP. Wil Toto zover gaan, zodat hij lifetime ban in het gehele F1 paddock krijgt.
Hoezo dat? Hebben ze met Alonso toch ook niet gedaan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt heel erg als heel Mercedes wordt uit de uitslag van die race gehaald.
Waarom zou hij een Nelsinho doen inderdaad, die advocaat hebben ze denk ik mee genomen mocht het gelijk geëindigd zijn met een crash om dan het hele rulebook er tegenaan te gooienquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk lastig communiceren tenzij ze geheime signalen afspreken en een issue als het uitkomt. Plus, Bottas moet er ook maar met aan mee willen werken.
Neuh, op het gros van de planeet is het al uit het nieuws verdwenen en de Britten zullen er ook niet meer naar omkijken zodra ze iets nieuws hebben gevonden wat zou moeten 'bewijzen' dat iedereen ze oneerlijk behandeld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
Jezus, men is gewoon nog steeds aan het janken dat Hamilton bestolen is
We gaan dit tot het nieuwe seizoen krijgen he?
Als je too nice bent met die Silverstone actie hoop ik hem nooit in een angry mode te zien.quote:
Ze hadden ook iemand van een klantenteam kunnen gebruiken, een Latifi ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het ging ook allemaal te snel voor Mercedes om zo'n truc nog uit te halen. Van een "veilige" voorsprong met tig achterliggers ertussen en mogelijk een SC tot het eind naar Max die er pal achter zit, SC ending en Max die er twee bochten later al langs is.
Dit gaat nergens overquote:
ach dit word alleen maar leuk in het nieuwe jaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef -XOR- het volgende:
Overigens ook wel sneu voor Olav Mol. Die riep altijd "When the flag drops, the bullshit stops", en in zijn laatste race wordt zijn ongelijk bewezen.
Zou wat zijn als achteraf blijkt dat dit een Mercedes-plan was wat volledig verkeerd is uitgepakt. Van veilig finishen achter de SC dankzij Latifi met geen risico op lekke band naar ingehaald worden door je directe concurrentquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hadden ook iemand van een klantenteam kunnen gebruiken, een Latifi ofzo
eerst maar eens zien of het weer zo close wordt met die nieuwe auto'squote:Op dinsdag 14 december 2021 17:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach dit word alleen maar leuk in het nieuwe jaar
Ham wil zich gaan bewijzen en Max heeft zo iets van kom maar op
Russel heeft zo iets van Ham ik kan het beter
en Juki gaat denk ik ook helemaal los en Per gaat ook wel als een beest
dus dat word weer een leuk jaar
https://f1i.com/news/3585(...)than-verstappen.htmlquote:
LOL kan best wel want die Wolf ging wel heel erg uit zijn stekker toen het niet ging zo als hij het wildequote:Op dinsdag 14 december 2021 17:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou wat zijn als achteraf blijkt dat dit een Mercedes-plan was wat volledig verkeerd is uitgepakt. Van veilig finishen achter de SC dankzij Latifi met geen risico op lekke band naar ingehaald worden door je directe concurrent
Zelfde power-unit als afgelopen jaar en het chassis van de merken zullen door de nieuwe regels wel niet heel veel verschillen van elkaar. Ik voorzie dus al een voorsprong voor Mercedes vanwege de krachtigere power-unit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of het weer zo close wordt met die nieuwe auto's
Eddie is de Villeneuve van de Formule 1quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://f1i.com/news/3585(...)than-verstappen.html
Eddie heeft het nooit zo op Verstappen gehad.
En wat denk je van Norris, Gasly, Leclerc, Ricciardo. We gaan echt een periode in met een zeldzaam sterk rijdersveld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:30 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach dit word alleen maar leuk in het nieuwe jaar
Ham wil zich gaan bewijzen en 8ste WK halen en Max heeft zo iets van kom maar op
Russel heeft zo iets van Ham ik kan het beter
en Juki gaat denk ik ook helemaal los en Per gaat ook wel als een beest
dus dat word weer een leuk jaar
Zo'n situatie kan vantevoren besproken worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik snap deze Flavio theorieën best hoor, maar kunnen die in complotten ofzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo'n situatie kan vantevoren besproken worden.
En Mercedes vroeg op een gegeven moment wel aan Hamilton "Als er een safetycar zou komen, welke banden wil je dan?"
En een berichtje aan Bottas "watch the brake temperatures" ofzo heeft de FIA echt niet van door dat dat een codebericht zou zijn.
Als je het kan doen laten lijken dat het een ongelukje was kom je ermee weg.
Voor de reputatie van Bottas maakt het dan ook niet uit, gaat sowieso ook weg bij Mercedes.. had misschien een paar miljoen meer mee kunnen nemen naar Alfa Romeo.
dat denk ik ook wel maar hoe groot dat verschil is als ze zich ook een beetje aan de quota houden weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zelfde power-unit als afgelopen jaar en het chassis van de merken zullen door de nieuwe regels wel niet heel veel verschillen van elkaar. Ik voorzie dus al een voorsprong voor Mercedes vanwege de krachtigere power-unit.
Eddie is vooral een Ferrari manquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eddie is de Villeneuve van de Formule 1
Zou toch goed kunnen dat de FIA ook de regels op dat punt aanpast en de straffen voor extra onderdelen minder regressief maakt? Ik denk dat er zeker wel een paar teams zullen zijn die gaan aankaarten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel maar hoe groot dat verschil is als ze zich ook een beetje aan de quota houden weet ik niet.
vond ik ook want tussen het moment van loslaten van de lapped cars en van loslaten van de rijders zat maar heel weing verschil was bijna in 1 zin te horen geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Er zat echt enorm weinig tijd tussen de melding dat de achterblijvers er toch tussenuit gingen en ze weer zouden gaan racen en tot die melding was er voor Hamilton nog niks aan de hand..
Blijft naar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was vooral een act, niks spontaan aan.
De F1-wereld is sowieso wel toe aan een jaar waar het vooral tussen Ferrari en McLaren gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of het weer zo close wordt met die nieuwe auto's
Er zijn ook petities om Masi te ontslaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
blijf dromenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De F1-wereld is sowieso wel toe aan een jaar waar het vooral tussen Ferrari en McLaren gaat.
Gewoon de traditionele teams op de 1e rij.
Echt he, ze kunnen het gewoon niet verkroppen dat Lewis verloren heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
lol, gaat Lewis z'n 2008 titel dan ook nog delen met Massa?
En Latifi krijgt bedreigingen van Hamilton "fans"quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er zijn ook petities om Masi te ontslaan
mee eensquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Latifi krijgt bedreigingen van Hamilton "fans"
Betere exit waardoor ie op het rechte eind meer snelheid zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijf dromen
Ik vraag me eigenlijk nog steeds waarom HAM in die bocht waarin MAX hem inhaalde naar de buitenkant ging
Als hij die bocht in die binnenkant had genomen dan had MAx hem nooit gepakt
MAX zijn specialiteit vind ik wel dat hij altijd die bochten in de binnenkant durft te nemen dat durven niet veel rijders
Doen ze toch ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ham's banden waren zoveel gladder dat hij de bocht wel 'buiten- binnen- buiten' moest nemen. Als hij 'm heel kort langs de binnenkant had willen nemen had hij veel eerder moeten remmen dan Verquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijf dromen
Ik vraag me eigenlijk nog steeds waarom HAM in die bocht waarin MAX hem inhaalde naar de buitenkant ging
Als hij die bocht in die binnenkant had genomen dan had MAx hem nooit gepakt
MAX zijn specialiteit vind ik wel dat hij altijd die bochten in de binnenkant durft te nemen dat durven niet veel rijders
zag je ook aan het laatste gedeelte hoever max nog wegreed van hemquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ham's banden waren zoveel gladder dat hij de bocht wel 'buiten- binnen- buiten' moest nemen. Als hij 'm heel kort langs de binnenkant had willen nemen had hij veel eerder moeten remmen dan Ver
Wat een giller !quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Longcovid.quote:
Mja, #44 gaat niet meer zo snel (en niet alleen het topicquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:54 schreef BroesWillems het volgende:
@:potjecreme Je moet snel zijn als je nog in #44 wilt posten.
Wat heeft Martin Brundle gedronken, gebruikt en gesnoven?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn inmiddels wel in de categorie kansloos aangekomenquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Toto was veel te druk aan de telefoon met z'n No Mikey No, om een geheime opdracht aan Bottas te geven......quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, deze krant (de Daily Mail) haalt ook dit soort stunts uit:quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Engelse pers zakt intussen naar nog diepere dieptepunten, de overwinning van Verstappen wordt inmiddels vergeleken met de handsbal van Maradona, de tour overwinningen van Lance Armstrong, een Rugbyer met een bloedcapsule, een match-fixende cricketer en kunstrijdster Tonya Harding die haar concurrentes knieschijf liet verbrijzelen.
![]()
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-controversies.html
Waarom blijf je die onzin opzoeken eigenlijk? Engelse media.. kom op zeg. Dooft wel uit als er weer een andere Brit iets verliest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Engelse pers zakt intussen naar nog diepere dieptepunten, de overwinning van Verstappen wordt inmiddels vergeleken met de handsbal van Maradona, de tour overwinningen van Lance Armstrong, een Rugbyer met een bloedcapsule, een match-fixende cricketer en kunstrijdster Tonya Harding die haar concurrentes knieschijf liet verbrijzelen.
![]()
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)t-controversies.html
Nogal logisch, hij mag #1 pas volgend seizoen gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij rijdt nog met 33 zo te zien.
Natuurlijk niet, "dat was anders!"quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Engelse tabloid media. Dat is wel een relevante aanvulling. En zodra Hamilton weer eens iets over BLM zegt proberen diezelfde media hem weer helemaal af te branden want zo werkt dat daar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom blijf je die onzin opzoeken eigenlijk? Engelse media.. kom op zeg. Dooft wel uit als er weer een andere Brit iets verliest.
In Frankrijk gaan er al stemmen op om Niki Lauda op te graven en hem voor te stellen om de titel van 1984 te delen met Alain Prost.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je, zo'n advocaat kan gewoon niets uitrichten en dat wist hij stiekem zelf ook welquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:03 schreef SiGNe het volgende:
Die KM Raced had hij ook gewonnen als hij niet twee keer door een merc van de baan geragd was.quote:
Welnee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heeft Martin Brundle gedronken, gebruikt en gesnoven?
Hoe dan? Lewis viel 1x uit. Max 3x. Dan had Baku het verschil gemaaktquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die KM Raced had hij ook gewonnen als hij niet twee keer door een merc van de baan geragd was.
De ultieme anticlimax is het meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dus doet-ie nu het ultieme feelgood voorstel.
Niet zo serieus nemen allemaal.quote:
nouja ik lag wel op de bank en na 3 rondjes had ik zoiets van, MB is veel te snel, het is klaar.....quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
Een maat van mij ook 7 ronden voor het einde, laat maar dit is gespeeld ......
ik stop wil deze ellende niet zien , 10 min later feestvierende mensen en op zijn telefoon .... Max WK .... hij had zo iets van ..... WTF hoe kan dit
Ik heb hem ook gezegd de race is pas klaar als de flag is gevallen
nooit opgeven
Vermoed dat dat wat je online ziet bij de Britten (net als hier) niet representatief is voor de mening van de gemiddelde Britse kijker.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die titel gaan ze echt niet meer aan Hamilton geven. Laat die Britten maar janken.
Zelfde verhaal, je ziet wat geschreeuw van de extremen.quote:[b]Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Evenstar het volgende:[/b
Britten beweren dat F1 nu dood is en dat ze miljoenen kijkers gaan verliezen. Die lui denken echt dat de wereld alleen uit UK bestaat.
Die reacties waren op zondag al zo. De websites van Sky en Twitter liepen vol met mededelingen dat men nu helemaal klaar was met de sport, en dat ze vanaf nu nooit meer zouden kijken. (Plus de amusante reacties af en toe: laat maar zitten, het is hier geen vliegveld, je hoeft je vlucht niet allemaal aan te kondigen.)quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Ze zijn gewoon nog aan het janken
Britten beweren dat F1 nu dood is en dat ze miljoenen kijkers gaan verliezen. Die lui denken echt dat de wereld alleen uit UK bestaat.
Dit zal ongeveer VER's idee over dit voorstel zijn:quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Welnee.
Brundle blijft geheel in stijl.
Want eerlijk is eerlijk: hij was het hele seizoen als co-commentator doorgaans erg objectief.
(En reken maar dat er zat Britten zijn die hem dat kwalijk namen.)
Dus doet-ie nu het ultieme feelgood voorstel.
Soort Amerikanen dus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:39 schreef Evenstar het volgende:
Ze zijn gewoon nog aan het janken
Het afgrijzen van al die boze Britten is wat mij betreft inmiddels net zo lollig als het afgrijzen hier over het afgrijzen van die Britten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit zal ongeveer VER's idee dit over voorstel zijn:
[ afbeelding ]
Achter Max Gefinishtquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:26 schreef RAVW het volgende:
Toto moet toch nu eens verteld worden waar de letters AMG voor staan bij Merc AMG : Atijd Masi Gehoorzamen
Die eindigt doorgaans in een reglementaire remise, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het afgrijzen van al die boze Britten is wat mij betreft inmiddels net zo lollig als het afgrijzen hier over het afgrijzen van die Britten.
Allemaal heel begrijpelijk, maar een schaakpartij die eindigt met een herhaling van zetten is doorgaans nog boeiender.
1x. Die andere keer was zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die KM Raced had hij ook gewonnen als hij niet twee keer door een merc van de baan geragd was.
Precies.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die eindigt doorgaans in een reglementaire remise, laten we dat maar niet doen.
Silverstone en Hongarije. Monza was natuurlijk wel zijn schuld. Dan had hij Sainz niet bijgehaald.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1x. Die andere keer was zijn eigen schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |