Maar na 1961 stopt deze procedure. Wat gaan ze dan doen en vanaf wanneer, weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
1961, dus de eerste 50ers (nog net) kunnen nu een afspraak maken. Mijn schoonmoeder uit 1961 heeft een afspraak kunnen maken voor begin januari
Ik wacht juist liever tot maart/april vanwege vakanties en QR code.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zo zit ik er ook in. Nu heeft het nog wel nut, al heb ik 'm volgend jaar liever in oktober ofzo. Maar aan het eind van de winter hoeft het voor mij niet meer.
Bij vele gaat het helemaal niet meer om het vaccin, enkel het verlopen van de QR en dat slim timen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mijn collega's van in de 60 wachten met het maken van een afspraak... anders komen ze mogelijk met de zomervakanties in de knoei.
Nu booster = half augustus weer verlopen.
Precies. Je kunt gewoon hardhollen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Kleine moeite toch om in het weekend in het bos te gaan sporten tijdens deze donkere dagen?
[ afbeelding ]
Ik snap de conclusie niet dat Nederland hierdoor de achterstand sneller zal inhalen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Mondkapje het volgende:
De Gezondheidsraad adviseert voor de boosterprik een periode van ten minste zes maanden en volgt hierin de European Medicines Agency (EMA). De Jonge volgt vaak de adviezen van de Gezondheidsraad. Onlangs heeft de EMA laten weten dat de boosterprik ook al na 3 maanden geven kan worden. Het zou dus kunnen dat De Jonge vanavond zegt dat de termijn naar drie maanden gaat. Zo krijgt de boostercampagne een boost en kan Nederland de achterstand inhalen op de rest van Europa.
https://www.nu.nl/coronav(...)boosterafspraak.html
Dan moet eerst de Gezondheidsraad weer vier weken nadenken of het naar 3 maanden kan. Ze hebben daar zelf niet de deskundigen voor, en die zijn druk dus vandaar dat het vier weken duurt.
Toont gelijk het failliet van de QR aan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik wacht juist liever tot maart/april vanwege vakanties en QR code.
Die is op 6 november al failliet gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toont gelijk het failliet van de QR aan.
Totdat ze in het ziekenhuis belanden. Goed over nagedacht idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bij vele gaat het helemaal niet meer om het vaccin, enkel het verlopen van de QR en dat slim timen.
Geweldig systeem.
Dat is opgelost omdat er militairen worden ingezet. Echter, mensen schijnen nu geen afspraak te kunnen maken omdat ze net nog geen 6 maanden geleden hun vaccinatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:38 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik snap de conclusie niet dat Nederland hierdoor de achterstand sneller zal inhalen.
De bottleneck is namelijk niet het aantal mensen dat een booster wil, maar het aantal mensen dat de prikken kan zetten.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Mondkapje het volgende:
Wordt de termijn van zes maanden aangepast?
Het ministerie van Volksgezondheid lijkt te sturen op een verandering van die termijn van zes maanden, om op die manier de boostercampagne te versnellen. Anders zou de versnelling ook zinloos zijn, als mensen geen afspraak kunnen maken. "Bij de persconferentie komt daarover meer naar buiten", reageert een woordvoerder van het ministerie.
De Gezondheidsraad adviseert voor de boosterprik een periode van ten minste zes maanden en volgt hierin de European Medicines Agency (EMA). De Jonge volgt vaak de adviezen van de Gezondheidsraad. Onlangs heeft de EMA laten weten dat de boosterprik ook al na 3 maanden geven kan worden. Het zou dus kunnen dat De Jonge vanavond zegt dat de termijn naar drie maanden gaat. Zo krijgt de boostercampagne een boost en kan Nederland de achterstand inhalen op de rest van Europa.
https://www.nu.nl/coronav(...)boosterafspraak.html
Dan moet eerst de Gezondheidsraad weer vier weken nadenken of het naar 3 maanden kan. Ze hebben daar zelf niet de deskundigen voor, en die zijn druk dus vandaar dat het vier weken duurt.
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit gaat toch totaal niet meer om de gezondheid? Degene die dit nog durven uit te dragen…
misschien verandert dat nog de komende weken, ik weet niet helemaal zeker of het het in de VK een afleidingsmanoeuvre is van Johnson maar dat zij een miljoen willen boosteren per dag is toch wel een indicatie dat ze shit verwachtenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bij vele gaat het helemaal niet meer om het vaccin, enkel het verlopen van de QR en dat slim timen.
Geweldig systeem.
Eerst strikt 6 maanden want zekerheid etc, minder risico, en volgende week mag je er 3 op een dag zetten.quote:
Als ze echt heel veel shit zouden verwachten, dan hadden ze daar per direct wel weer een semi lockdown ingevoerd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien verandert dat nog de komende weken, ik weet niet helemaal zeker of het het in de VK een afleidingsmanoeuvre is van Johnson maar dat zij een miljoen willen boosteren per dag is toch wel een indicatie dat ze shit verwachten
Ja? Blijft zo'n vaccin ook echt maar 7 maanden werkzaam? Dus dat je beter niet tot de 9e maand kan wachten? Is dat al zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Totdat ze in het ziekenhuis belanden. Goed over nagedacht idd.
Als je nou een half jaartje extra QR zou krijgen, als lokkertje. Booster nu en krijg een half jaar QR gratis cadeau! (aanbod geldig tot 31.12)quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien verandert dat nog de komende weken, ik weet niet helemaal zeker of het het in de VK een afleidingsmanoeuvre is van Johnson maar dat zij een miljoen willen boosteren per dag is toch wel een indicatie dat ze shit verwachten
De Gezondheidsraad adviseert voor de boosterprik een periode van ten minste zes maanden en volgt hierin de European Medicines Agency (EMA). De Jonge volgt vaak de adviezen van de Gezondheidsraad. Onlangs heeft de EMA laten weten dat de boosterprik ook al na 3 maanden geven kan worden. Het zou dus kunnen dat De Jonge vanavond zegt dat de termijn naar drie maanden gaat. Zo krijgt de boostercampagne een boost en kan Nederland de achterstand inhalen op de rest van Europa.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is weer een angstreactie voor het onbekende, terwijl het best wel goed gaat in de UK, wat omikron ons brengt moeten we nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:43 schreef Za het volgende:
Hij heeft geen keuze denk ik.
Of het nog effect gaat hebben is alleen maar te hopen.
volgens mij wordt dat advies van boosteren niet zomaar gegeven idd. Maar daar zullen sommigen vast anders over denkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Blijft zo'n vaccin ook echt maar 7 maanden werkzaam? Dus dat je beter niet tot de 9e maand kan wachten? Is dat al zeker?
Wat zijn de oorzaken dan die ze aan moeten pakken, wat is jouw oplossing?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:45 schreef byah het volgende:
Lekker de scholen sluiten mensen, wat een apenland is dit geworden. Ga de oorzaak aanpakken ipv symptoombestrijding. Ik hou me al ruim 1,5 jaar braaf aan alle maatregelen, werk al die tijd vanuit huis, heb netjes mijn prikken, en nog steeds moet ik volgende week een week stress doorgaan om te zien hoe we het weer mogen oplossen met werken en kinderen thuis.
Ja zou kunnen hoor. Ik vroeg het me even af. Heb er geen probleem mee hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat advies van boosteren niet zomaar gegeven idd. Maar daar zullen sommigen vast anders over denken
Leg de verantwoordelijkheid bij de doelgroep waar het probleem zit, stel een opnamestop voor ongevacineerden in en laat het lekker los.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat zijn de oorzaken dan die ze aan moeten pakken, wat is jouw oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |