Toch niet best dit allemaalquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja precies, die gaan meestal eind augustus / begin september weg, direct na de schoolvakanties. Dan zou ik zelf eerlijk gezegd ook even wachten tot 1 februari.
Nee, maar ja, dat krijg je met die rare 9 maanden. Dan blijft het verschuiven. Nu nemen is in augustus een nieuwe (waarschijnlijk) en dan is deze in december/januari als je hem mogelijk nodig hebt ivm het coronaseizoen al weer 4-5 maanden oud.quote:
Ok Donald.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan het woord CORONA niet meer horen!!!
Wanneer gaan we nou China eens goed aanklagen voor wat men ons (The World) aangedaan heeft?
Zou de WHO dat niet eens moeten opstarten... hoor er weinig over!
Die zullen het ook niet expres hebben gedaan lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:11 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer gaan we nou China eens goed aanklagen voor wat men ons (The World) aangedaan heeft?
Het is drijfzand.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, maar ja, dat krijg je met die rare 9 maanden. Dan blijft het verschuiven. Nu nemen is in augustus een nieuwe (waarschijnlijk) en dan is deze in december/januari als je hem mogelijk nodig hebt ivm het coronaseizoen al weer 4-5 maanden oud.
Wat een puinhoop maken we er toch altijd weer van, man man man.
Bestuh mensuh...quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke, dit was wel een aardige Hugo-Metafoor.
neemt niet weg dat ze verantwoordelijk zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen het ook niet expres hebben gedaan lijkt mij.
quote:
"Wat we zien is..."quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar is 'ie mee opgehouden hé.
vandaag voor het laatst waarschijnlijk, ik hoop niet dat we hem gaan missenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar is 'ie mee opgehouden hé.
Maak maar eens een vuist en dan je duim over het eerste kootje van je wijsvinger en dan heen en weer bewegen.quote:
Dat is wel een goeie ja. Je kunt het beste maar net zo lang wachten net voordat je hem echt nodig hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mijn collega's van in de 60 wachten met het maken van een afspraak... anders komen ze mogelijk met de zomervakanties in de knoei.
Nu booster = half augustus weer verlopen.
sorry hoor, maar dit gaat toch totaal niet meer om de gezondheid? Degene die dit nog durven uit te dragen…quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Je kunt het beste maar net zo lang wachten net voordat je hem echt nodig hebt.
Zo zijn mijn ouders ook vooral mijn vader vindt het verlies aan tijd doorbrengen met de kleinkinderen niet opwegen tegen de extra jaren. En die is ook gewoon gevaccineerdquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Hou oud zijn je ouders? Mijn moeder is 67 en houdt zich helemaal niet bezig met corona, de afstand tot haar kleinzoon of het niet oppassen als de scholen dichtgaan. En als zij zich geen zorgen maakt dan ga ik ook niet zelftesten, of mijn zoontje bewust bij haar weghalen.
Want? Nu zsm boosteren kan de ellende in Q1 van het nieuwe jaar hopelijk een stuk dragelijker makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit gaat toch totaal niet meer om de gezondheid? Degene die dit nog durven uit te dragen…
Dat gaat het allang niet meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit gaat toch totaal niet meer om de gezondheid? Degene die dit nog durven uit te dragen…
Ik zie ook niet in wat er mis is met die boosters in september/oktober zetten, 1x per jaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:25 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja. Je kunt het beste maar net zo lang wachten net voordat je hem echt nodig hebt.
Ja, vakantie of deelname aan de samenleving vinkjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:29 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat gaat het allang niet meer.
Het zijn vakantievinkjes.
Nouja, dat is nog maar afwachten hé.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, vakantie of deelname aan de samenleving vinkjes.
Koopmans zegt dat alles perfect is in China.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:11 schreef Bocaj het volgende:
Alle bedrijven verplicht sluiten zodat medewerkers het niet door kunnen geven aan opa en oma bij de kerst!quote:
Kleine moeite toch om in het weekend in het bos te gaan sporten tijdens deze donkere dagen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nouja, dat is nog maar afwachten hé.
88% gevaccineerd en 's avonds na 17:00 sporten is nog steeds levensgevaarlijk.
Onderschat de kwaadaardigheid van de Chinese Communistische Partij niet. Een genocide voeren ze ook gewoon uit anno 2021.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zullen het ook niet expres hebben gedaan lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |