Sylvanian Familyquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:
Ben ik gelijk klaar, had een budget van 50 euro per kind.![]()
Misschien pak ik nog een los pakje pijltjes bij deze.
Dan heb ik dit jaar Geomag, Nerf en Sylvanian family ()
pijltjes kan je ook bij de action kopen, stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef Sfancta het volgende:
Ben ik gelijk klaar, had een budget van 50 euro per kind.![]()
Misschien pak ik nog een los pakje pijltjes bij deze.
Dan heb ik dit jaar Geomag, Nerf en Sylvanian family ()
Wat naar dit! Beterschap, en ik hoop dat de oorzaak makkelijk aangepakt kan wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef Malteser het volgende:
Ik mag me straks ook melden bij de huisarts. Ben niet fit, begon met een verkoudheid, zowel thuis als in de teststraat negatief getest. Eind vorige week koorts gekregen, opnieuw door de teststraat, nog altijd negatief. Heb moeite aan mijn lucht te komen, zeker als ik plat lig. Dus nu toch een afspraak bij de huisarts gemaakt.
Precies die zoon heeft🤣. Veel plezier ermee😀.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik wist niet hoe ik een nieuwe moest openen![]()
Moet dit ook nog even delen![]()
Ik heb er net 2 gekocht![]()
Goede tip om er 2 te nemen
![]()
[ link | afbeelding ]
html mail linki
Kan zelf al niet wachten tot kerst nu
Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef Sfancta het volgende:
Ik wist niet hoe ik een nieuwe moest openen![]()
Moet dit ook nog even delen![]()
Ik heb er net 2 gekocht![]()
Goede tip om er 2 te nemen
![]()
[ link | afbeelding ]
html mail linki
Kan zelf al niet wachten tot kerst nu
quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef LeSage het volgende:
[..]
Inzinking was eigenlijk niet vanwege de afgelopen 1,5 jaar
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is![]()
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma”quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:49 schreef BE het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen.
Hier hebben mijn man en zoons de grootste lol gehad met nerf gevechten onderling!
Van mij hoefde het ook allemaal niet, maar hoer gold toch echt ‘boys will be boys’ en hoewel stereotypering van mij echt niet hoeft ga ik ook niet krampachtig dingen buiten de deur houden omdat ik iets vind…
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Willem kreeg een nerf met z’n verjaardag en zette het in een hoekje: “dit mag niet van oma”
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet meequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zo klinkt het vaak wel ja! Logisch ook, met 2 jongens in dezelfde leeftijd denk ik![]()
En hoe stom ook voor jou, de herkenbaarheid is altijd wel fijn, dat ik niet alleen op mijn eilandje zit.
Die quarantaine hebben we hier nog niet gehad, ik probeer ook gewoon te doen alsof wij immuun zijn voor het virus. 12 dagen met z’n 4en op elkaars lip zitten
Langste maand van je leven. Zeker als je er echt veel last van hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee
Ssssst! Niet zeggen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
12 dagen is in het meest gunstige geval, als je het alle 4 precies tegelijk krijgt of als maar 1 iemand het krijgt. Bij mijn schoonzusje test nu elke week een ander positief, die zijn er wel een maand zoet mee
idem dito.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:50 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Allemaal heel herkenbaar. Volgens mij zitten wij behoorlijk in het zelfde schuitje. En ik heb ook een behoorlijke inzinking gehad vorige week (op dag 12 van onze quarantaine)
Maar goed, toen Kevin weer naar school ging en Willem nog steeds thuis zat, was ie echt onthand en miste hij zijn broer enorm. Kwam nergens aan toe, want niks was leuk alleen. Toon je affectie ook een keer als ie er bij is
Thanks voor de action tip!! Heb die van bij bij bol geannuleerd (zal een versie 2.0 zijn, maar qua reviews "a step back". Net deze ook opgehaald bij de action. Scheelt weer meer dan 10 euro voor hetzelfdequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:05 schreef hilliebillie het volgende:
Deze had ik voor de oudste https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Maar dan bij de action voor 17 euro ipv 33 op bol.
Wij schieten juist graag met lasergameguns. Mag dat niet meer?quote:
Van mij wel, maar hier is zojuist een antiwapenbolwerk opgerold, dus ik ben wat voorzichtig met mijn stellingen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij schieten juist graag met lasergameguns. Mag dat niet meer?
Maar op zich mogen degenen die het eerst positief waren na hun 7 dagen (en mits klachtenvrij) wel weer naar school/werk etc toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, maar bleek te laat. Moet dus maar net uitkomen. Nu ben ik vooral blij dat iedereen er voor kerst vanaf is bij onsquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:23 schreef Clubsoda het volgende:
Daarom hebben wij ook geīsoleerd, dat scheelde weer vijf dagen quarantaine. We waren er nu met z'n drieën in een week doorheen.
Wij hebben ook geluk gehad hoor. Ik testte positief. Toen een zelftest bij vrouw en kind, beide negatief, daarop ging ik in isolatie. Op de PCR de volgende dag bleek kind positief en mijn vriendin nog steeds negatief. Toen is kind bij mij in isolatie gekomen. Onze klachtenvrije dag viel samen met haar 5 dagen na laatste contact met ons, dus toen haar test weer negatief was, mochten we er samen weer uit. Maar het was een geluk dat zij niet besmet is geraakt door een van ons vķķr de isolatie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben wij ook gedaan, maar bleek te laat. Moet dus maar net uitkomen. Nu ben ik vooral blij dat iedereen er voor kerst vanaf is bij ons
Of vanaf maandagquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:32 schreef Sfancta het volgende:
Dus a.s. vrijdag begint de vakantie?
Heb al er 2 thuis zitten nu, met ongemakken, geen corona. Hebben we net achter de rug allemaal
Ik vind het niet erg, vind het prachtig om met ze allemaal thuis te zijn. Af en toe beetje ruzie, maar verder gewoon veel plezier maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of vanaf maandagDat kan ik niet helemaal opmaken uit de tekst, zal vanavond in de persco wel blijken.
Ik lees het als extra optie voor ouders die nog niets kunnen regelen, maar het kan idd ook gewoon school zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of vanaf maandagDat kan ik niet helemaal opmaken uit de tekst, zal vanavond in de persco wel blijken.
Dat inderdaad! Laten we nou ook niet met z'n allen doen alsof ze in die week voor Kerst anders zoveel uitvoeren op school.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is te hopen van wel, dat het niet een of andere thuisschoolverplichting wordt.
Precies, maar ben wel zo'n type dat mochten de kids vakantie eerder vakantie krijgen, dan maak die huiswerkjes wel in die week als ze zoiets doms beslissen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is te hopen van wel, dat het niet een of andere thuisschoolverplichting wordt.
Kerststukjes maken die je moet veilen in de familie-appquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Laten we nou ook niet met z'n allen doen alsof ze in die week voor Kerst anders zoveel uitvoeren op school.
Qua jullie werk of qua een week langer met de kids (?) Schokkende reactie indien optie 2quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef Quoi het volgende:
Ik ga een spandoek maken en naar het malieveld geloof ik. Wat een klerezooi.
Ga toch weg.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Qua jullie werk of qua een week langer met de kids (?) Schokkende reactie indien optie 2
Maar de KDV's niet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
BSO gaat ook dicht lees ik net
https://www.rtlnieuws.nl/(...)t-voor-kerstvakantie
Onhandig,maar wel logisch wmb.
Wat ben jij toch een topouder!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, vind het prachtig om met ze allemaal thuis te zijn. Af en toe beetje ruzie, maar verder gewoon veel plezier maken.
Pff wat een traject, hopelijk kunnen ze snel iets vinden/enge dingen uitsluitenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:01 schreef exode het volgende:
Als het maar echt vakantie is anders weet ik even niet hoe we het gaan regelen allemaal.
Nou heel lang met huisarts gebeld vandaag. Verloofde is nog steeds ziek, flink ook, ze ligt als een vaatdoekje half in bed, half boven de wc en dan weer half op een stoel.
We gaan een onderzoekstraject in om 1 voor 1 dingen uit te sluiten. Eerst de maag/darm/lever arts, maar ook haar hart gaat bekeken worden. Zodra een aanval weer begint, moet ze naar de huisarts of huisartsenpost voor een hartfilmpje. Ze zei zelf 'dat moet dan wel op de wc gebeuren'
Na dat hele traject gaan ze kijken naar evenwichtsorgaan, maar die is schijnbaar het minst waarschijnlijk en ook het lastigste te onderzoeken.
Ik heb haar net ziek gemeld voor de rest van de week. Zelf twijfelde ze, want ze voelde zich dan vast wel beter. Echt waarom zijn vrouwen zo eigenwijs als ze ziek zijn.
Dat wilde ik serieus ook doen, mits het vakantie is. Kan verloofde met die kinderen op pad in het park (CP) en ik op de wifi doorwerken. Maar ik denk dat verloofde momenteel het liefste gewoon thuis is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:58 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben nog mooi ff een paar midweekje weg geboekt, is volgende week nog lekker goedkoop
Heh wat? Het is toch verdomme prachtig om met je kids samen te zijn? Weet niet wat ik lees nu.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef SQ het volgende:
't gaat gewoon tegen een zeer been, die mensen die hier vertellen dat ZIJ het WÉL leuk vinden om de kinderen veel thuis te hebben en insinueren dat mensen die dat niét zo ervaren toch eigenlijk wel heel absurd zijn.
Ik doe mee!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:50 schreef Quoi het volgende:
Ik ga een spandoek maken en naar het malieveld geloof ik. Wat een klerezooi.
Er zit alleen iets in de weg, verdomd, hoe noem je dat nou, wacht ik kom er wel op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heh wat? Het is toch verdomme prachtig om met je kids samen te zijn? Weet niet wat ik lees nu.
WERKquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heh wat? Het is toch verdomme prachtig om met je kids samen te zijn? Weet niet wat ik lees nu.
Daarnaast kun je er vanuit gaan dat vrijwel iedereen het doorgaans heerlijk vind om de kinderen om zich heen te hebben, als de omstandigheden eromheen dat ook toelaten. Als je werk totaal inflexibel is en je daardoor gedwongen bent om je kinderen (tegen je gevoel van veiligheid/gezondheid in) bijv bij grootouders onder te brengen dat gewoon superkut.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef SQ het volgende:
't gaat gewoon tegen een zeer been, die mensen die hier vertellen dat ZIJ het WÉL leuk vinden om de kinderen veel thuis te hebben en insinueren dat mensen die dat niét zo ervaren toch eigenlijk wel heel absurd zijn.
Ja of je hebt dus geen oppasoma's bijvoorbeeld en je moet werken met 3 kinderen om je heen waarvan alleen de oudste een beetje zelfredzaam is. Dat inderdaad. Blugh.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Daarnaast kun je er vanuit gaan dat vrijwel iedereen het doorgaans heerlijk vind om de kinderen om zich heen te hebben, als de omstandigheden eromheen dat ook toelaten. Als je werk totaal inflexibel is en je daardoor gedwongen bent om je kinderen (tegen je gevoel van veiligheid/gezondheid in) bijv bij grootouders is dat gewoon superkut.
Je wilt het beste/veiligste doen, maar tegelijkertijd is de realiteit ook gewoon dat er werk ligt, en veel werkgevers gewoon 0,0 meegeven. Dat is stressvol.
Ja, dan kun je dus gewoon 0.0 doen op een dag, terwijl er wel een werkgever in je nek hijgt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja of je hebt dus geen oppasoma's bijvoorbeeld en je moet werken met 3 kinderen om je heen waarvan alleen de oudste een beetje zelfredzaam is. Dat inderdaad. Blugh.
Dat is gewoon enorm kut.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja of je hebt dus geen oppasoma's bijvoorbeeld en je moet werken met 3 kinderen om je heen waarvan alleen de oudste een beetje zelfredzaam is. Dat inderdaad. Blugh.
Idioot eigenlijk he, dat zoveel banen gewoon totaal niet zijn ingericht om rekening te kunnen houden met ouderschapquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef Aure het volgende:
Ik hoor het al, iedereen heeft mijn baan nodig![]()
Ik hoor het een collega nog zo tegen mij zeggen 6 jaar geleden toen ik op dat punt beweerde dat ik over 5 jaar een andere baan ging zoeken "Wacht maar totdat je kinderen hebt, dan wil je hier niet meer weg". Ik heb haar heel hard uitgelachenNu zeg ik zelf het tegen mijn nieuwe jonge vrouwelijke collega's
Dat wordt helemaal niet gezegd? Lees het nog eens terug met een objectieve bril? Sfancta zegt: "ik vind het niet erg", hij zegt niet: "in tegenstelling tot jullie vind IK het NIET erg".quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef SQ het volgende:
Mijn baan houdt prima rekening met ouderschap. Maar niet met deze frequentie van school- en opvangsluitingen...quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk he, dat zoveel banen gewoon totaal niet zijn ingericht om rekening te kunnen houden met ouderschap
not sure if seriousquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja echt niet van deze tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk he, dat zoveel banen gewoon totaal niet zijn ingericht om rekening te kunnen houden met ouderschap
Nee, je proeft het er echt niet tussendoor?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niet gezegd? Lees het nog eens terug met een objectieve bril? Sfancta zegt: "ik vind het niet erg", hij zegt niet: "in tegenstelling tot jullie vind IK het NIET erg".
Je bent geen reactie waardig, maar soit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wtf moet jij dan? Waar slaat dit op?
Ik kom met moe hoofd net binnenvallen, excuusquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, je proeft het er echt niet tussendoor?
het helpt misschien iets kdv is wel open. Dan heb je M thuis of G inmiddels ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Wij hebben nu een huisje geboekt dat de week erop vier keer zo duur isquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:28 schreef exode het volgende:
CP is volgende week wel echt bizar goedkoop. Kon ik maar vrijnemen, dan zou ik boeken. Schiet wel zijn doel voorbij he, dat scholen sluiten.
G wordt over 3 maanden alweer 5 johquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:28 schreef F_r het volgende:
[..]
het helpt misschien iets kdv is wel open. Dan heb je M thuis of G inmiddels ook?
Ik heb er 3. Verder neem ik de moeite niet om te reageren op deze onzin.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:25 schreef arvensis het volgende:
[..]
Je bent geen reactie waardig, maar soit.
De afgelopen 2 jaar hebben alle ouders hier het ontzettend zwaar gehad door werkdruk met de kinderen thuis.
Iedereen houdt van zijn kinderen en iedereen ziet zijn kinderen graag bij zich, maar helaas zitten we op dit moment niet in een positie om er van te genieten. De rek is er uit, niet alleen bij ouders maar ook bij werkgevers. Die verwachten dat je weer gewoon vol meedraait - iets wat onmogelijk is met je kinderen thuis. Ook niet iedereen kan last minute verlof opnemen.
En nee, in de huidige tijd kan je ook niet thuis blijven voor je kinderen. Er moet brood op tafel komen. Tegenwoordig is dat een luxe positie.
Heb je zelf kinderen?
Je posts zouden een stuk minder triggeren als je zinnen zoals het dikgedrukte weg zou laten. Dat begrijp je denk ik wel, als slimme jongen toch?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:35 schreef Sfancta het volgende:
Daarnaast heb ik ook nog de zorg voor mijn zieke vrouw, en 1 ziek kind. En nog heb ik ze het liefste 24/7 bij me.
Ik ben echt ontsteld.
Wat een oordelen over mensen die het anders hebben aangepakt dan jullie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Verder neem ik de moeite niet om te reageren op deze onzin.
Ik heb een mening over het ouderschap, en daarmee kom ik altijd uit wat er ook gebeurt. En ik hoef ook niet terug te vallen op de opa's en oma's.
En ja, wij werken ook. Heb het blijkbaar alleen wat slimmer bekeken dan anderen.
Wat een aanval op iets waar ik mijn persoonlijke mening op geef zeg.
Ik heb ook een sterke mening over ouderschap.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb er 3. Verder neem ik de moeite niet om te reageren op deze onzin.
Ik heb een mening over het ouderschap, en daarmee kom ik altijd uit wat er ook gebeurt. En ik hoef ook niet terug te vallen op de opa's en oma's.
En ja, wij werken ook. Heb het blijkbaar alleen wat slimmer bekeken dan anderen.
Wat een aanval op iets waar ik mijn persoonlijke mening op geef zeg.
Ik was zo dom even te kijken, wat een lage prijzen joh. Maar is al geVeto'd hier en dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben nu een huisje geboekt dat de week erop vier keer zo duur is
Ik zat ook al te kijken. Maar toen bedacht ik me dat de oudste wel gewoon moet trainenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:28 schreef exode het volgende:
CP is volgende week wel echt bizar goedkoop. Kon ik maar vrijnemen, dan zou ik boeken. Schiet wel zijn doel voorbij he, dat scholen sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |