Foei, boefje!quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stiekem aan het FOK!ken, onder werktijd.
Morge schoonheid.quote:
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Je ziet het niet veel, jonge kinderen met zoveel krullen.. Heel leuk om te zien.
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.
Lief koppie!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mannetje begint echt steeds Aziatischer te worden!
Mijn vrouw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?
We hebben jou toch.quote:
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!quote:
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...
Jij niet totquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw.Van haar Afrikaanse vader.
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.quote:
Ik heb wel krullen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
Slaat vaak wel een generatie over idd, mijn vader had krullen en mijn zus slagen in het haar, mijn nichtje ook weer krullenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
pitste?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mensen zonder krullen willen krullen en mensen met krullen willen stijl haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mijn vrouw laat d'r haar het liefst ontkrullen, maar ze heeft een hoop negatieve ervaringen met kappers en ontkrullingsmiddeltjes en laat het het liefst in haar land van herkomst doen; ze weet tenminste zeker dat het daar goed gebeurt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel krullen.
Heb alleen altijd mijn haar vast
Dochter heeft ook krullen en styled het altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |