Foei, boefje!quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stiekem aan het FOK!ken, onder werktijd.
Morge schoonheid.quote:
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Je ziet het niet veel, jonge kinderen met zoveel krullen.. Heel leuk om te zien.
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.
Lief koppie!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mannetje begint echt steeds Aziatischer te worden!
Mijn vrouw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?
We hebben jou toch.quote:
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!quote:
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...
Jij niet totquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw.Van haar Afrikaanse vader.
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.quote:
Ik heb wel krullen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
Slaat vaak wel een generatie over idd, mijn vader had krullen en mijn zus slagen in het haar, mijn nichtje ook weer krullenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
pitste?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mensen zonder krullen willen krullen en mensen met krullen willen stijl haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mijn vrouw laat d'r haar het liefst ontkrullen, maar ze heeft een hoop negatieve ervaringen met kappers en ontkrullingsmiddeltjes en laat het het liefst in haar land van herkomst doen; ze weet tenminste zeker dat het daar goed gebeurt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel krullen.
Heb alleen altijd mijn haar vast
Dochter heeft ook krullen en styled het altijd
Ik heb krullen en ik hou ervanquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen zonder krullen willen krullen en mensen met krullen willen stijl haar
Vaak wel idd. of andere haar kleurquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als dat getinte mensen vaak blanker willen zijn (in Aziatische landen heb je allerlei bleekmiddeltjes voor de huid), terwijl blanke mensen vaak driekwart van hun leven onder een zonnebank liggen te bakken enzo!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze de echte chemicaliënquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw laat d'r haar het liefst ontkrullen, maar ze heeft een hoop negatieve ervaringen met kappers en ontkrullingsmiddeltjes en laat het het liefst in haar land van herkomst doen; ze weet tenminste zeker dat het daar goed gebeurt.
Ja bij 1 kapper daar werden chemicaliën die haar hoofdhuid flink beschadigd hadden, maar een andere kapper daar is heel erg goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze de echte chemicaliën![]()
Een Amerikaanse vriendin van mij deed het met een strijkbout
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
In de volksmond ook wel 'beter' genoemd
Ze gebruiken daar sterker spul. In nl is dat allemaal verbodenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij 1 kapper daar werden chemicaliën die haar hoofdhuid flink beschadigd hadden, maar een andere kapper daar is heel erg goed.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gekke volksmond heb jij toch.. hier noemen ze dat gekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu alweer op de psychiatrische afdeling belandquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke volksmond heb jij toch.. hier noemen ze dat gekker
Net losgelatenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu alweer op de psychiatrische afdeling beland![]()
Ja en toch is wat deze goede kapper gebruikt wel mild voor je haar en hoofdhuid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar sterker spul. In nl is dat allemaal verboden
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net losgelaten
Ze kregen een man binnen met krullend haar die dacht dat hij een konijn was
zullen we samen een dutje gaan doen?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toch is wat deze goede kapper gebruikt wel mild voor je haar en hoofdhuid.
Alleen schijnt het niet tegen zout water te kunnen, dus ze mocht na de behandeling een paar dagen niet zwemmen.
We checken in een hotel, m'n vrouw gaat douchen.......komt er godverdomme ongefilterd zeewater uit de douche!
Oehhh das fijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zullen we samen een dutje gaan doen?
TOUCHÉ MEVROUW, TOUCHÉ _o-quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net losgelaten
Ze kregen een man binnen met krullend haar die dacht dat hij een konijn was
lekker lepeltje lepeltjequote:
Moet nog even wakker worden en heb jou scherpte gemistquote:
VÉRse groentenaardappelenenFRUIT! MÁNgo'saardbeienbananenappelenenPÉ-REN!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft die ook een geluidje of roept ie het om?
hUP HUP, EVEN PAAR BAKKEN KOFFIE ATTEN DAN!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet nog even wakker worden en heb jou scherpte gemist
dat is fijn.quote:
Dat idd hahaquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
VÉRse groentenaardappelenenFRUIT! MÁNgo'saardbeienbananenappelenenPÉ-REN!!!
Dan toch niet genoeg of té laat gaan slapen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is fijn.
ik wel terwijl ik wel 7,5 uur geslapen heb
Nee, wist ik nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Jongens, wisten jullie dat Verstappen kampioen is?
Mario Kartquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, wist ik nietWaarmee dan?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
hij komt gewoon met de tractor en zijn kraam/groentekar die normaal op de markt staatquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft die ook een geluidje of roept ie het om?
Ah zo, en stopt ie bij elke woning ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt gewoon met de tractor en zijn kraam/groentekar die normaal op de markt staat
nee hij heeft gewoon vaste klantenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo, en stopt ie bij elke woning ?
volgens m'n fitbit heb ik goed geslapen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan toch niet genoeg of té laat gaan slapen?
ik moet even proeven om te kijken of dit waar isquote:
Ok, zal eens bellen misschien komt ie hier dan ook heenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft gewoon vaste klanten
als je wilt dat hij ook bij jou aan de deur komt moet je van te voren bellen
hier komt hij standaard
Dat moet nog bewezen worden d.m.v. een grondig veldonderzoek!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet even proeven om te kijken of dit waar is
met de tractorquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, zal eens bellen misschien komt ie hier dan ook heen
Heb hier een groentewinkel zitten gelukkig
Zou best kunnen idd..quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens m'n fitbit heb ik goed geslapen.
maar ik heb de afgelopen nachten slecht geslapen dus waarschijnlijk nog een beetje een opstapeling
Wilde je wat anders zeggen dan?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zit NET tegen mijn vrouw te vertellen over de sneue acties van Gordon en Ali B er over!
de mannen van jullie leeftijd en de leeftijd van Rabbit boeit het over het algemeen weinig wat voor een haar ze hebben.. zolang ze het maar hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wilde je wat anders zeggen dan?
Mannen zijn meer fysiek ingesteld en vrouwen meer, eh, ... hoe dat te zeggen ...
En knijpenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet even proeven om te kijken of dit waar is
Nou, je kunt niet helpen hoe je eruit ziet of wat voor haar je hebt. Dus ja, kwestie van accepteren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen van jullie leeftijd en de leeftijd van Rabbit boeit het over het algemeen weinig wat voor een haar ze hebben.. zolang ze het maar hebben
de leeftijds categorie die er nu aan komt is wel anders daarin
maar dat heeft ook te maken met de harde social media maatschappij
beetje porrenquote:
daar wordt in de huidige adolescenten categorie echt anders over gedachtquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, je kunt niet helpen hoe je eruit ziet of wat voor haar je hebt. Dus ja, kwestie van accepteren.
Het boeit mij inderdaad niet veel, je kunt er toch weinig aan doen.
Vast ook aangewakkerd door 'influencers', met hun posts op insta.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar wordt in de huidige adolescenten categorie echt anders over gedacht
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast ook aangewakkerd door 'influencers', met hun posts in insta.
Ik heb daar totaal geen last van, ik heb járen geleden al geaccepteerd dat ik een natuurlijke schoonheid benquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar wordt in de huidige adolescenten categorie echt anders over gedacht
Zo zonde.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
kinderen worden echt online 'áfgemaakt' omdat ze er niet uitzien als het perfecte plaatje
gelukkig maarquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen last van, ik heb járen geleden al geaccepteerd dat ik een natuurlijke schoonheid ben
Is altijd al een menselijke reactie geweest om andere naar beneden te trekken om zich beter over zichzelf te voelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en onderling
social media is keihard
kinderen worden echt online 'áfgemaakt' omdat ze er niet uitzien als het perfecte plaatje
En dan kon je het nog oplossen door diegene op zijn bek te rossen of ze overrompelen met je indrukwekkende pokemon kaarten collectie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
was vroeger toch ook al zo alleen nu is het makkelijker omdat het online kan
vroeger werd je gewoon in de gang uitgelachen en uitgescholden
behalve dat degene die het slachtoffer daarvan zijn vaak niet de types zijn om iemand op z'n bek te rossen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan kon je het nog oplossen door diegene op zijn bek te rossen of ze overrompelen met je indrukwekkende pokemon kaarten collectie.
het is allemaal makkelijker en er is geen barriere meer als het online kanquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter heeft wel eens insta post van een vriendin laten lezen
die kreeg echt berichten
pleeg toch zelfmoord
ik snap niet waarom je op deze wereld bent
en ze waren destijds 13/14 jaar
ik was echt in shock!
kloptquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is allemaal makkelijker en er is geen barriere meer als het online kan
die kinderen hebben totaal geen idee wat ze teweeg brengen bij anderen door zoiets te schrijven.
Was ook maar een flauw grapjequote:Op dinsdag 14 december 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
behalve dat degene die het slachtoffer daarvan zijn vaak niet de types zijn om iemand op z'n bek te rossen.
En dan kom je met je kaarten aan en word je ook nog voor nerd uitgemaakt
quote:
Echt héquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ALARM ALARM
Rabbit maakt een flauw grapje
Dit moet op FP![]()
![]()
Wat is datquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
en dan heb je ook nog dat hele LHBTQRST gedoe
het wordt er ook niet simpeler op
quote:
quote:We zullen je uitleggen waar de letters voor staan in deze (Engelse) term. Dit is de betekenis van LGBTQ:
L staat voor lesbian, een lesbische (homoseksuele) vrouw.
G staat voor gay, een homoseksuele man.
B staat voor bisexual, een biseksueel persoon die op mannen en vrouwen valt.
T staat voor transgender, een transgenderpersoon. Deze personen voelen zich niet (helemaal) thuis in hun lichaam met bijbehorende geslachtskenmerken. Het kan voelen alsof ze in het 'verkeerde' lichaam zijn geboren. Soms kiezen mensen ervoor om een geslachtsverandering te ondergaan.
Q staat voor queer of voor questioning. Mensen die hun seksuele voorkeur liever niet in een hokje plaatsen.
en dan heb je tegenwoordig nog weer cis gender etcquote:
Ik begin het steeds meer vrije tij tereur te vinden om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heb je tegenwoordig nog weer cis gender etc
vermoeiend
En dat moet je allemaal maar weten tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heb je tegenwoordig nog weer cis gender etc
vermoeiend
Greyskieequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
mooooonskiiiiii![]()
ik moet even aan het werk
anders komt het allemaal nooit af
als het echt koud is draag ik ook een legging als ik buiten ga trainen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:19 schreef aloa het volgende:
Ik zag laatst een jongen lopen in een legging, dat zag er wel wat apart uit. Maar goed moet ie lekker zelf weten.
Ik zag laatst dat er jongens jurken worden gemaakt voor kleintjesquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:19 schreef aloa het volgende:
Ik zag laatst een jongen lopen in een legging, dat zag er wel wat apart uit. Maar goed moet ie lekker zelf weten.
Zo'n fase hebben kleuters ook vaak.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er jongens jurken worden gemaakt voor kleintjes
Dat is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
mijn dochter heeft wel eens insta post van een vriendin laten lezen
die kreeg echt berichten
pleeg toch zelfmoord
ik snap niet waarom je op deze wereld bent
en ze waren destijds 13/14 jaar
ik was echt in shock!
Weet je zeker dat het geen kilts waren?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat er jongens jurken worden gemaakt voor kleintjes
Neequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen kilts waren?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
wat een ieder draagt moet ze lekker zelf weten
maar ik ben gewoon een dame een zij een haar
en dat hele genderneutrale is wat mij betreft zeer vermoeiend
En als mensen nu niks willen dragen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen dragen en zijn maar wat ze willen zijn leven de vrijheid
dat mag ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
En als mensen nu niks willen dragen?
Eeenschhhh!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag ook
vooral als het knappe mannen zijn
quote:
Lief welquote:
Dan moeten ze dat lekker doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
En als mensen nu niks willen dragen?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef engine het volgende:
Nou zo maar eens eens nakend boodschappen doen dan
Misschien krijg je wel kortingquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef engine het volgende:
Nou zo maar eens eens nakend boodschappen doen dan
Zijn wij mannen van FOK! geen goede alternatieven?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
waar zijn alle knappe Viva mannen?
Zou jij dat doen? Het scheelt wel, zeker met een volle kar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:52 schreef greysbones het volgende:
naakt 50 % korting
met onderbroek 25% korting
Bestaan nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
waar zijn alle knappe Viva mannen?
Neequote:Op dinsdag 14 december 2021 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou jij dat doen? Het scheelt wel, zeker met een volle kar.
Jullie zijn toch onze Viva mannenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn wij mannen van FOK! geen goede alternatieven?
En een badeend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie zijn toch onze Viva mannen![]()
![]()
Oh wat fijn! Waterijsjes inslaan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:10 schreef ToT het volgende:
Helleuh!
Telefoontje van de KNO-arts gehad; de amandelen gaan er alsnog uit!
Hij heeft er al zo lang zo enorm veel last van....
Haha inderdaad!quote:
In ieder geval wel fijn dat het gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha inderdaad!Maar het kan nog wel een maand of 2 duren voor het echt gebeurt, maar de arts zal noteren dat er haast bij is.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha inderdaad!Maar het kan nog wel een maand of 2 duren voor het echt gebeurt, maar de arts zal noteren dat er haast bij is.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval wel fijn dat het gaat gebeuren.
Watermeloen is wel een goeie, komkommer houdt hij helaas absoluut niet van.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:23 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Koude komkommer en watermeloen zijn ook aanraders!
Misschien wel als hij merkt dat het helpt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Watermeloen is wel een goeie, komkommer houdt hij helaas absoluut niet van.
Valt idd te proberen!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel als hij merkt dat het helpt.
We zullen zien, spannend hoor.quote:
Baat het niet dan schaad het nietquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen zien, spannend hoor.
Precies!quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaad het niet
Als ze je eenmaal het ziekenhuis uit laten gaan kun je er voor 95% zeker van zijn dat het goed zit. Bloedingen die pas enkele dagen later optreden zijn meestal kleinere bloedinkjes (zo heb ik me laten vertellen). Ik had tot 6 dagen na de operatie dat ik heel soms nog wat bloed in mijn speeksel had als ik moest hoesten en verder niets.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:52 schreef ToT het volgende:
Ja en de arts zei dat de "ergste" risico's nabloedingen en infecties zijn na de operatie.
De meeste bloedingen vinden binnen 4 uur plaats, maar dan zijn we nog in het ziekenhuis. Een week later kan er nog een bloeding optreden en dan moeten we wel weer contact opnemen, maar al met al is het gewoon een kleine ingreep natuurlijk.
Ow jaaaa satire op Offspring.quote:
Misschien ben je bovenop hem gaan zitten? Konijnen en rotsen zijn geen goede combi wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand Rabbit zeggen dat het me spijt dat hij zo geschrokken is van mij? Hij kan weer rustig doorposten hoor. Niks aan de hand.
Noem je me nou dik? TR ingediend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ben je bovenop hem gaan zitten? Konijnen en rotsen zijn geen goede combi wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Noem je me nou dik? TR ingediend.
Keizwaar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kap eens met die onzin TR'squote:Op dinsdag 14 december 2021 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog even naar de supermarkt gegaan voor avond etenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:43 schreef SolidasRock het volgende:
Kan iemand Rabbit zeggen dat het me spijt dat hij zo geschrokken is van mij? Hij kan weer rustig doorposten hoor. Niks aan de hand.
Worteltjestaart?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog even naar de supermarkt gegaan voor avond eten
Genote vanwege je brutale gedragquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingediend omdat je me zo streng toespreekt.
@Deisyy is ook keihard ....quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TR ingediend omdat je me zo streng toespreekt.
En d'r geinstring!quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
@:Deisyy vergeet je leutschoenen niet
En een tampon met kriebelpoeder?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Van die Jokerhaakjes kan ze ook wel gebruiken
quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En een tampon met kriebelpoeder?
(Voor een binnenpretje.)
Judge Mini.quote:
The Doctor!quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
schatjes, wie komt mij straks even masseren
dat ziet er pijnlijk uitquote:
dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pijn en genot kunnen heel dichtbij elkaar liggen.![]()
kinderenquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:54 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT knoeit drinkyoghurt. Ik geef hem een poetsdoekje die hij heel blij uit mijn handen grist, en hij veegt de troep op.
"Leg je het doekje weer terug?"
Blij rent hij richting de keuken en flikkert 'm ergens willekeurig op de grond.
"Wel op de goede plek terugleggen he!"
- "NEEJ!!!" en hij rent weg!![]()
Dat herinner ik me niet? Is de aflevering geschrapt uit bijv Netflix of zo?quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet vaak aan deze aflevering denken!
![]()
Star Trek Discovery kun je ook overslaan btwquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet vaak aan deze aflevering denken!
![]()
Deze ondertiteling is nep, maar Treshold is een heel bekende. Paris ging harder dan Warp 10 en zijn hele lichaam takelde af, zijn tong viel uit enz.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet? Is de aflevering geschrapt uit bijv Netflix of zo?
Ja nee ik heb ook geen behoefte in dat te gaan kijken!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Star Trek Discovery kun je ook overslaan btw
Beter hernoemen ze het naar Star Trek Dramaqueen of zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Star Trek Discovery kun je ook overslaan btw
Ja ja wacht wacht volgens mij herinner ik het me wel ja....quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze ondertiteling is nep, maar Treshold is een heel bekende. Paris ging harder dan Warp 10 en zijn hele lichaam takelde af, zijn tong viel uit enz.
Voor hij helemaal niks kon doen, ontvoerde hij Janeway waarmee hij ook op Warp 10 ging vliegen en nam haar mee naar een planeet waar ze allebei in hagedissen veranderden en jonkies met elkaar kregen.
Ze werden teruggevonden en met het laatste spoortje menselijk DNA in hen werden ze weer volledig teruggebracht naar hun oude lichamelijke staat, inclusief alle herinneringen enz alsof er niets gebeurd was.
De hagediskinderen zijn op die planeet achtergelaten.
De eerste seizoenen waren wel ok, maar nu zit er een karakter dat 'hen' genoemd moet worden inquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik heb ook geen behoefte in dat te gaan kijken!
Ik heb een paar afleveringen geprobeerd te kijken, maar ik vond het echt verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De eerste seizoenen waren wel ok, maar nu zit er een karakter dat 'hen' genoemd moet worden in
Ik heb volgehouden in de hoop dat het OK zou worden maar meh. Ik ga niet verder kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar afleveringen geprobeerd te kijken, maar ik vond het echt verschrikkelijk!
Ik hoor zoveel slechte recensies dat ik er niet eens aan begin.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb volgehouden in de hoop dat het OK zou worden maar meh. Ik ga niet verder kijken.
De reviews van Overlord DVD ervan zijn echt wel humor!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel slechte recensies dat ik er niet eens aan begin.
Je houdt niet van sci-fi?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb nooit wat van star trek gezien
Jawel, maar niet van Star Trekquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Je houdt niet van sci-fi?
Met name Next Generation vind ik echt geniaal!
Haha okee dat kan!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van Star Trek
En van Teletubbies? Als je daar ook al niet van houdt praat ik nooit meer tegen je.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar niet van Star Trek
* Mrsloveable zegt dat ze van Teletubbies houdtquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En van Teletubbies? Als je daar ook al niet van houdt praat ik nooit meer tegen je.
Hai lieverd, hoe is het met je?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt dat ze van Teletubbies houdtzodat Solidas nog wel tegen haar blijft praat
Keihard de leukstequote:Op dinsdag 14 december 2021 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hai lieverd, hoe is het met je?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kei netjes dit, kei netjes.
[ afbeelding ]
Hi skeet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als dat geen DM-en wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |