Foei, boefje!quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stiekem aan het FOK!ken, onder werktijd.
Morge schoonheid.quote:
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Je ziet het niet veel, jonge kinderen met zoveel krullen.. Heel leuk om te zien.
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, vooral bij multiraciale kinderen zoals hijzelf.
Lief koppie!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mannetje begint echt steeds Aziatischer te worden!
Mijn vrouw.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft je vrouw of heb jij krullend haar?
We hebben jou toch.quote:
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!quote:
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen heb ik daar zelf niks aan of wel?!![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jijzelf misschien niet, maar wij wel...
Jij niet totquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw.Van haar Afrikaanse vader.
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.quote:
Ik heb wel krullen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
Slaat vaak wel een generatie over idd, mijn vader had krullen en mijn zus slagen in het haar, mijn nichtje ook weer krullenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordat ik m'n koppie ging scheren had ik ook geen krullen. Mijn vader en zijn vader hadden wel krullen.Misschien heeft het een generatie overgeslagen?
En heej!
pitste?quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mensen zonder krullen willen krullen en mensen met krullen willen stijl haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik pitste naast de pot en heb geen krullen en of slagen
Mijn vrouw laat d'r haar het liefst ontkrullen, maar ze heeft een hoop negatieve ervaringen met kappers en ontkrullingsmiddeltjes en laat het het liefst in haar land van herkomst doen; ze weet tenminste zeker dat het daar goed gebeurt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb wel krullen.
Heb alleen altijd mijn haar vast
Dochter heeft ook krullen en styled het altijd
Ik heb krullen en ik hou ervanquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen zonder krullen willen krullen en mensen met krullen willen stijl haar
Vaak wel idd. of andere haar kleurquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net als dat getinte mensen vaak blanker willen zijn (in Aziatische landen heb je allerlei bleekmiddeltjes voor de huid), terwijl blanke mensen vaak driekwart van hun leven onder een zonnebank liggen te bakken enzo!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze de echte chemicaliënquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw laat d'r haar het liefst ontkrullen, maar ze heeft een hoop negatieve ervaringen met kappers en ontkrullingsmiddeltjes en laat het het liefst in haar land van herkomst doen; ze weet tenminste zeker dat het daar goed gebeurt.
Ja bij 1 kapper daar werden chemicaliën die haar hoofdhuid flink beschadigd hadden, maar een andere kapper daar is heel erg goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze de echte chemicaliën![]()
Een Amerikaanse vriendin van mij deed het met een strijkbout
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
In de volksmond ook wel 'beter' genoemd
Ze gebruiken daar sterker spul. In nl is dat allemaal verbodenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij 1 kapper daar werden chemicaliën die haar hoofdhuid flink beschadigd hadden, maar een andere kapper daar is heel erg goed.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gekke volksmond heb jij toch.. hier noemen ze dat gekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu alweer op de psychiatrische afdeling belandquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke volksmond heb jij toch.. hier noemen ze dat gekker
Net losgelatenquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu alweer op de psychiatrische afdeling beland![]()
Ja en toch is wat deze goede kapper gebruikt wel mild voor je haar en hoofdhuid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gebruiken daar sterker spul. In nl is dat allemaal verboden
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net losgelaten
Ze kregen een man binnen met krullend haar die dacht dat hij een konijn was
zullen we samen een dutje gaan doen?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en toch is wat deze goede kapper gebruikt wel mild voor je haar en hoofdhuid.
Alleen schijnt het niet tegen zout water te kunnen, dus ze mocht na de behandeling een paar dagen niet zwemmen.
We checken in een hotel, m'n vrouw gaat douchen.......komt er godverdomme ongefilterd zeewater uit de douche!
Oehhh das fijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
zullen we samen een dutje gaan doen?
TOUCHÉ MEVROUW, TOUCHÉ _o-quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net losgelaten
Ze kregen een man binnen met krullend haar die dacht dat hij een konijn was
lekker lepeltje lepeltjequote:
Moet nog even wakker worden en heb jou scherpte gemistquote:
VÉRse groentenaardappelenenFRUIT! MÁNgo'saardbeienbananenappelenenPÉ-REN!!!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Heeft die ook een geluidje of roept ie het om?
hUP HUP, EVEN PAAR BAKKEN KOFFIE ATTEN DAN!quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet nog even wakker worden en heb jou scherpte gemist
dat is fijn.quote:
Dat idd hahaquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
VÉRse groentenaardappelenenFRUIT! MÁNgo'saardbeienbananenappelenenPÉ-REN!!!
Dan toch niet genoeg of té laat gaan slapen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is fijn.
ik wel terwijl ik wel 7,5 uur geslapen heb
Nee, wist ik nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Jongens, wisten jullie dat Verstappen kampioen is?
Mario Kartquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, wist ik nietWaarmee dan?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
Jongens, wisten jullie dat Verstappen kampioen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |