quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Where the action happened?quote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Jongeren onder elkaar, Joek. Was vroeger een soos in het dorp waar ik ooit woonde.
Geldrop de gekstequote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Jongeren onder elkaar, Joek. Was vroeger een soos in het dorp waar ik ooit woonde.
Ja, vast wel, maar zonder mij.quote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Where the action happened?
Vingeren in het fietsenhok?
Noooohquote:Op maandag 13 december 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
De enige persoon die zich niet schaamt om zich met hem in het openbaar te vertonen?
'Heb ik een dikke reet in deze jeans??'quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Vrouwen moet je altijd jonger schatten
Ja, zeg gewoon 12 ofzo zit je er altijd onder, scoor je punten mee.quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Vrouwen moet je altijd jonger schatten
Neuh het is maandagquote:Op maandag 13 december 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zou toch een perfecte match zijn
Vroeger hadden we juist matches aan het begin van de week.quote:
Een stagiair zonder baan nuquote:Op maandag 13 december 2021 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Zijn er nog mensen in een kunstsneeuwstorm omgekomen?
Gewoon bijna 1 topic gisterquote:
Ben er over een kwartier. Even kind in bed leggen. En verhaaltje voorlezen enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kijken of Lenny op tijd terug is van de conference @:Lenny_Leonard
Dikkie dik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er over een kwartier. Even kind in bed leggen. En verhaaltje voorlezen enzo.
Dat. En de rode jurk nog meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Die zien er oud uit voor hun leeftijd
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:31 schreef tja77 het volgende:
Dikkie dik Dickie's dick?
Deed het hier altijd goed.
Bubbbaaaaaquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:32 schreef tja77 het volgende:
Deze doet me denken aan die neger uit Forest Gump met z’n onderlip.
Mannen denken ook altijd dat vrouwen blij worden van dikkie dickquote:
Only Den Haagquote:
En dan ook nog eens een roos bij je hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef XSbig het volgende:
Je zal hier als jongen maar op af komen lopen en twee vrouwen en een andere jongen zien staan.
De shemales iig nietquote:
Nu al topshow.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kwartet. Bubba, Vietnameesjes en de schilder.
Dat dacht ik ook ja 😂quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
“We nemen de kersteditie op, dus doe ongeacht de temperatuur je winterjas aan.”
Ik wil het al jaren, maar zie dan voor me hoe iemand in al mijn lades gaat snuffelen en dan haak ik af.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef NoCigar het volgende:
We zoeken nog wel een werkster om eerlijk te zijn.
Heb jij vandaag weer een kerstjurkje aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Daarom zie je ze nu ook niet langs het water lopen. Dan zie je iedereen in korte broek lopenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoaxquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij vandaag weer een kerstjurkje aan?
Nog bedankt voor je pic van gisteren, zag er goed uit
Oh ja lol, geen kade walks maar nepsneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Daarom zie je ze nu ook niet langs het water lopen. Dan zie je iedereen in korte broek lopen
Thanksquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij vandaag weer een kerstjurkje aan?
Nog bedankt voor je pic van gisteren, zag er goed uit
Hij heeft iets creepy's. Is vast hopman bij de scouting ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef Hexagon het volgende:
Die kerel heeft precies het uiterlijk waaraan ik denk bij "de gewone man"
Of taxichauffeur voor minder valide kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft iets creepy's. Is vast hopman bij de scouting ofzo
Dat went snel, maar het is een barrière. Gelukkig zijn we dodelijk saai.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil het al jaren, maar zie dan voor me hoe iemand in al mijn lades gaat snuffelen en dan haak ik af.
Kenmerk van een kapsterquote:
Ik moet dus al de hele tijd aan 'de mannen van de radio' met carnaval denken.quote:
Of een pastoor of priester oidquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:40 schreef tja77 het volgende:
Of taxichauffeur voor minder valide kinderen.
Geen idee, ik heb jouw foto niet gekregen.quote:
Combinatie van snor en rond misschien, ik herken ieder geval wel wat je zegt.quote:
Voor jou de ideale vrouw ja. Hele dag sos roepenquote:
Vuige leugens, je hebt wel foto's van mij gezienquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee, ik heb jouw foto niet gekregen.
"Nee schat, doe nu maar ff een biertjequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Voor jou de ideale vrouw ja. Hele dag sos roepen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Feestjes
Huisfeestjes
Netflix & chill
Bordeel
Forever SINGLED @:DKUp
Spanjaardenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Een sneeuwster Enrique Inglesias @:Pisces29
Gianna Michaels godinquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:45 schreef Dierckxsens het volgende:
"Als jij een knappe dame ziet op straat, zou je haar dan aanspreken?"
"ja, vanuit mijn Bangbus en kijk ik hoe ver ze gaat voor een paar flappen"
Oh ja, nooit geweest. Geen idee.quote:
Hoe dat zit dat eigenlijk met krachtverlies. Zuigt dat nog een beetje?quote:
Barebacken denk ik eerder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:47 schreef Fosive het volgende:
Backpacken
Mezelf leren kennen
Beter uitgekomen
Dit vraag je voor een vriendin of wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe dat zit dat eigenlijk met krachtverlies. Zuigt dat nog een beetje?
Geen idee, lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe dat zit dat eigenlijk met krachtverlies. Zuigt dat nog een beetje?
Mechanisme om ermee om te gaan gok ik. Wel heftig bij eerste date.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kind werd doodgeboren
- Ja ja ja! Zo is dat
Que?
Hoort bij het levenquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kind werd doodgeboren
- Ja ja ja! Zo is dat
Que?
Letterlijk centebakkiequote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef Nine. het volgende:
L
[..]
[ afbeelding ]
Leuk als je in de rimboe woont ja
Zeker. Heb zelf een prima mond dus geen fillers nodig. Maar wel nieuwsgierig hoe je mond werkt als je lip zo gekruld isquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit vraag je voor een vriendin of wat?
Altijd hetzelfde die datesquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Wat is het toch vervelend om oud te zijn, allemaal hebben ze wel een of ander groot en akelig drama meegemaakt.
ik denk dat heel veel mensen vervelende dingen hebben meegemaakt, maar omdat nou bij de eerste date eruit te spuwen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Wat is het toch vervelend om oud te zijn, allemaal hebben ze wel een of ander groot en akelig drama meegemaakt.
Pindabak in je onderlip ook, ach waarom ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:50 schreef Nine. het volgende:
L
[..]
[ afbeelding ]
Leuk als je in de rimboe woont ja
Jij scoort 5 punten op de Dyson schaal ja?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Heb zelf een prima mond dus geen fillers nodig. Maar wel nieuwsgierig hoe je mond werkt als je lip zo gekruld is
ik dacht aan de zoon van vader abraham.quote:
Ik had het over de dikte van de mond, niet de zuigkracht. Lolbroek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij scoort 5 punten op de Dyson schaal ja?
Nachtmerriesquote:
Ow….quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het over de dikte van de mond, niet de zuigkracht. Lolbroek.
Die slinger je toch gewoon het restaurant in?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef Fosive het volgende:
Ik zou ook niet blij worden van zo'n xxl garnaal
Hippe piercing.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
wat heeft die vent tussen zijn tanden zitten joh? heeft ie nog een stuk spinazie er tussen zitten ofzo.
Piercings zijn weer de bindende factorquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
wat heeft die vent tussen zijn tanden zitten joh? heeft ie nog een stuk spinazie er tussen zitten ofzo.
Erger dan witte zoete wijn?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Langoustine is geen vis en ik zou nu op je afgeknapt zijn met je gejank.
Stagiaire is bezig met sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:54 schreef XSbig het volgende:
Was de stagiaire die de ondertitels doet in quarantaine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |