quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Where the action happened?quote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Jongeren onder elkaar, Joek. Was vroeger een soos in het dorp waar ik ooit woonde.
Geldrop de gekstequote:Op maandag 13 december 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Jongeren onder elkaar, Joek. Was vroeger een soos in het dorp waar ik ooit woonde.
Ja, vast wel, maar zonder mij.quote:Op maandag 13 december 2021 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Where the action happened?
Vingeren in het fietsenhok?
Noooohquote:Op maandag 13 december 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
De enige persoon die zich niet schaamt om zich met hem in het openbaar te vertonen?
'Heb ik een dikke reet in deze jeans??'quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Vrouwen moet je altijd jonger schatten
Ja, zeg gewoon 12 ofzo zit je er altijd onder, scoor je punten mee.quote:Op maandag 13 december 2021 20:12 schreef Fosive het volgende:
Vrouwen moet je altijd jonger schatten
Neuh het is maandagquote:Op maandag 13 december 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zou toch een perfecte match zijn
Vroeger hadden we juist matches aan het begin van de week.quote:
Een stagiair zonder baan nuquote:Op maandag 13 december 2021 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Zijn er nog mensen in een kunstsneeuwstorm omgekomen?
Gewoon bijna 1 topic gisterquote:
Ben er over een kwartier. Even kind in bed leggen. En verhaaltje voorlezen enzo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Kijken of Lenny op tijd terug is van de conference @:Lenny_Leonard
Dikkie dik?quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er over een kwartier. Even kind in bed leggen. En verhaaltje voorlezen enzo.
Dat. En de rode jurk nog meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:29 schreef Hexagon het volgende:
Die zien er oud uit voor hun leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |