Kijken ze naar de reacties op FOK denk je? Dan moeten we voor de zekerheid nog een paar uurtjes door blijven klagen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, niet voor niets dat de NOS zo groot hier weer mee komt. Het kabinet lekt het idee naar de NOS, kijkt naar de reactie, en beslist aan de hand daarvan of ze het doorzetten of niet.
Vraag mij altijd af hoe zo iets zou vallen als het andersom is, 10 januari de horeca open voor <60 om er voor te zorgen dat opa en oma niet besmet worden in het restaurant.quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Molo het volgende:
Paar dagen van te voren even de scholen een week dicht.
Kerstviering door de put spoelen.
Ouders in moeilijke positie.
Kinderen weer de dupe.
Omdat opa en oma geen afstand willen houden of een zelftest willen doen als familie zijnde.
Laten we alle snelwegen maar opheffen omdat er soms dronken mensen onverantwoord rondrijden.
Echt hoor, stelletje motherfuckers
Geen idee johquote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef XDo het volgende:
Maar basisscholen dicht betekent ook de BSO’s dicht neem ik aan? Want anders raakt het daar overvol gok ik.
Mooi kak.
Ja, Rutte en de Jonge zijn denk ik druk aan het meelezenquote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef XDo het volgende:
[..]
Kijken ze naar de reacties op FOK denk je? Dan moeten we voor de zekerheid nog een paar uurtjes door blijven klagen.
Dat wordt als reden geopperd ja?quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Molo het volgende:
Paar dagen van te voren even de scholen een week dicht.
Kerstviering door de put spoelen.
Ouders in moeilijke positie.
Kinderen weer de dupe.
Omdat opa en oma geen afstand willen houden of een zelftest willen doen als familie zijnde.
Laten we alle snelwegen maar opheffen omdat er soms dronken mensen onverantwoord rondrijden.
Echt hoor, stelletje motherfuckers
Gewoon valsspelen met de noodopvang, werd vorig jaar ook massaal gedaan.quote:Op maandag 13 december 2021 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee joh
En BSO is ook contact dus mja![]()
Mijn man heeft helemaal geen vakantiedagen meer door die eerdere scholensluitingen covidgekut dus hij moet al de hele kerstperiode doorwerken
Kan dit er ook wel bij joh
Dat geldt voor mij en mijn partner ook. Beide volledig aan het werk de rest van het jaar doordat de vrije dagen op zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee joh
Mijn man heeft helemaal geen vakantiedagen meer door die eerdere scholensluitingen covidgekut dus hij moet al de hele kerstperiode doorwerken
Maar er is toch amper nog sprake van valsspelen als je dagen inmiddels gewoon opperdepop zijn?quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon valsspelen met de noodopvang, werd vorig jaar ook massaal gedaan.
Ik heb die hoop al lang opgegeven... een professioneel team van balkunstzinnige paniekvoetballers.quote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ga nou toch verdorie eens beleid maken. Het is elke keer dat geneuzel van “we zijn overvallen” maar dit is pure onkunde.
En door steeds die maatregelen zo lang boven de markt te laten hangen krijg je alleen maar meer problemen met het draagvlak en toenemend cynisme onder de bevolking.
Gek hè, dat niemand je meer vertrouwt, als je structureel niet doet wat je zegt.
Reden is dat opa en oma zelf niet na kunnen denken blijkbaar, ofzo.quote:Op maandag 13 december 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat wordt als reden geopperd ja?
Ja haha dat is waar. Ik moest dit toen op school doen en er waren ouders bij die hun kind brachten zodat ze (bleek achteraf) thuis het huishouden ongestoord konden doen!!quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles wat steeds zo ad hoc, zonder visie of strategie, als maatregel wordt ingesteld kan het volk niet meer voor zijn. Op een enkeling na maar zo run je geen bedrijf, laat staan een land.quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nu vind ik het ergens best verstandig dat ze de scholen een weekje eerder sluiten, maar de manier waarop is bedroefd. Er is vergeleken met twee weken terug weinig tot niks veranderd, dus als het nu nodig is wisten ze het toen ook al. In plaats daarvan laten ze het zo kort van te voren weten.
Als ze het aan aankondigen. Ergens nog steeds twijfel of ze het echt aandurven.
Ah, hebben we haar ook weer. Even inmasseren.quote:Op maandag 13 december 2021 18:33 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)mogelijk-onvoldoende
Discriminatie van ouderen, kan echt nietquote:Op maandag 13 december 2021 19:16 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe zo iets zou vallen als het andersom is, 10 januari de horeca open voor <60 om er voor te zorgen dat opa en oma niet besmet worden in het restaurant.
Als het kabinet werkgevers verplicht om hier flexibel in te zijn... alhoewel dat natuurlijk niet altijd mogelijk is.quote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij en mijn partner ook. Beide volledig aan het werk de rest van het jaar doordat de vrije dagen op zijn.
Nee natuurlijk niet, framing dit datquote:Op maandag 13 december 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat wordt als reden geopperd ja?
Gewoon nog even doorbijten.quote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Alles wat steeds zo ad hoc, zonder visie of strategie, als maatregel wordt ingesteld kan het volk niet meer voor zijn. Op een enkeling na maar zo run je geen bedrijf, laat staan een land.
Dat dus... het is echt zo krankzinnig...quote:Op maandag 13 december 2021 19:21 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Als het kabinet werkgevers verplicht om hier flexibel in te zijn... alhoewel dat natuurlijk niet altijd mogelijk is.
Anders naar opa en oma brengen, of wacht dat was nou juist niet de bedoeling..
Zo voelt het wel he!quote:Op maandag 13 december 2021 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit december 2020 zonder vaccinaties?
Ik heb recht op noodopvangquote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja of doe het niet omdat je hebt gezegd dat nooit meer te doen. Maar elke keer weer: we overwegen het om… Doe het of doe het niet. Ik sluit het ook niet uit dat ze het geregeld laten vallen uit tactisch oogpunt om het vervolgens niet te doen. Want ja dan heb je het wel heel serieus overwogen. Als een keukenverkoper die even moet overleggen met de manager om je die korting te geven terwijl ie dan gewoon gaat pissen.quote:Op maandag 13 december 2021 17:51 schreef Noek het volgende:
En knal die scholen maar dicht ipv daar steeds over te zeiken.
En dingen als KDV gaat normaal gesproken gewoon door tijdens schoolvakantie, dus dat gaat wel flink impact hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |