quote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als de verschillende tijdslijnen in seizoen 1 al te lastig waren kun je het beter opgeven denk ik.
@JR-Style-93 zei datquote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Misschien zat er gewoon te veel verhaal in voor je. Misschien is Bumba seizoen 1 wat meer geschikt voor je
Vaker in COR posten, dan zit je zo aan die 1000.quote:Op maandag 13 december 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
Je hebt in totaal 948 notes gekregen van onze moderators.
We komen steeds dichterbij.
[ afbeelding ]
Aan Bumba of The Witcher?quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
@:jr-style-93 zei dat
Ik moet ooit nog een keer beginnen.
Gewoon doen maat, gewoon doen.quote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
@:jr-style-93 zei dat
Ik moet ooit nog een keer beginnen.
Liever dat dan dat je begint te janken toch.quote:Op maandag 13 december 2021 16:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie posten moet ik een beetje gniffelen
Dat doet hij ook vaak zatquote:Op maandag 13 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je begint te janken toch.
quote:
Klopt, dat doe ik altijd als ik ggmm zie postenquote:Op maandag 13 december 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever dat dan dat je begint te janken toch.
Hahaha!quote:Op maandag 13 december 2021 16:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Klopt, dat doe ik altijd als ik ggmm zie posten
Bietjesquote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Stamppot boerenkool!quote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 17:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Stamppot boerenkool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pics van je jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nasi.quote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speklapje, stamppot bosbietjes, spek en uiquote:Op maandag 13 december 2021 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ontzettend leukquote:Op maandag 13 december 2021 18:07 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga the witcher dit weekend met vrienden kijken @:ggmm
Het is dan ook pas maandag.quote:Op maandag 13 december 2021 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk
Ik heb zelf nog geen plannen dit weekend..
Oh ja, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 13 december 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
De nieuwe hard gras is een aardig topshowtje
@:maxi-mus @:el-stinho
De bus opwachten.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik moet deze week dus min of meer verplicht meedoen met een teamuitje van mijn nieuwe team. Mensen die ik dus ook nog nooit gezien heb. We gaan thuis pizza's bakken met de webcam aan, er wordt straks een pizzapakket bezorgd.![]()
Op welke manier zal ik ontslag nemen?
Laat je lul zien tijdens deze sessie.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik moet deze week dus min of meer verplicht meedoen met een teamuitje van mijn nieuwe team. Mensen die ik dus ook nog nooit gezien heb. We gaan thuis pizza's bakken met de webcam aan, er wordt straks een pizzapakket bezorgd.![]()
De naam van je baas in kaas op de pizza strooien, met daaronder een lul van gesneden puntpaprika en ballen van salami.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Riskant. Voor je het weet ligt hij tussen de olijfjes en de tomaatjes.quote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat je lul zien tijdens deze sessie.
HahahahhHahahHahhAquote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Dit klinkt echt bizar en heb zelfs moeite om het te gelovenquote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Mijn godquote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Hahahahahaha, dit is puur genot.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Zelfs ik verzin dit soort shit niet.quote:Op maandag 13 december 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt echt bizar en heb zelfs moeite om het te geloven
Het mooie is dat ik dus oprecht geen oven (meer) heb. Ik moest op een gegeven moment kiezen tussen de inbouwoven of een vaatwasser op die plek en daar hoefde ik niet lang over na te denken.quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zonder oven kun je ook niet meedoen. Heel die keuken eruit dan maar.
Dus mochten ze je echt weten te dwingen/overtuigen dan eindig je in de pizza in klein genoege punten snijden zodat het 1 voor 1 in de airfryer past?quote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik dus oprecht geen oven (meer) heb. Ik moest op een gegeven moment kiezen tussen de inbouwoven of een vaatwasser op die plek en daar hoefde ik niet lang over na te denken.
Nog wel een tijdje zo'n klein oventje gebruikt maar die heb ik toen die eenmaal kapot ging ook maar ingeruild voor een airfryer.
Heeft je vriendin geen oven?quote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik dus oprecht geen oven (meer) heb. Ik moest op een gegeven moment kiezen tussen de inbouwoven of een vaatwasser op die plek en daar hoefde ik niet lang over na te denken.
Nog wel een tijdje zo'n klein oventje gebruikt maar die heb ik toen die eenmaal kapot ging ook maar ingeruild voor een airfryer.
Ik ontken het bestaan van beiden.quote:
Moet zeggen dat ik een oven ook wel echt mis, binnenkort maar weer aanschaffen.quote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had bij @:caland wel een oven verwacht.
Blijkt hij straks ook nog een inductieplaat te hebbenquote:Op maandag 13 december 2021 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had bij @:caland wel een oven verwacht.
Zeg dat je een glutenallergie hebt.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Geen probleem maatquote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla vanavond even over.
Sorry @:oriente
PANHUUSED. @Szuraquote:Op maandag 13 december 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een uurtje hardgelopen.
Ik wist ook niet wat me overkwam.
Je stelt mij teleur en ik haat je nu.quote:Op maandag 13 december 2021 19:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een uurtje hardgelopen.
Ik wist ook niet wat me overkwam.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelt mij teleur en ik haat je nu.
Je vraagt je af wie dit soort dingen nou weer bedenkt.quote:Op maandag 13 december 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Dat was wel genot ja, een online kookworkshop had je toch?quote:Op maandag 13 december 2021 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Zoiets hadden wij vorig jaar. Dit jaar is het gelukkig offline. Met collega’s eten en zuipen bij mensen thuis (met maximaal 4 genodigden).
Godverdomme ja. Die online kookworkshop en dan mee kokenquote:Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was wel genot ja, een online kookworkshop had je toch?
Ons kerstfeest is gewoon weer gecanceld. Klotezooi, met mijn team kan ik goed zuipen.
Lange review dit.quote:Op maandag 13 december 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme ja. Die online kookworkshop en dan mee koken
Precies, gewoon zeggen dat je net zo'n mietje bent als ik.quote:Op maandag 13 december 2021 19:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zeg dat je een glutenallergie hebt.
Groetjes, @:Drizzt_DoUrden
Teringquote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Iemand is een beetje boos geloof ik.
CCP marionet is zij onloquote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Nou ja, die cijfers blijven dan ook aardig hoog.quote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
@doublepainquote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Marion is een aansteller.quote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
HMF.quote:Op maandag 13 december 2021 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Ik heb nog een foto om je op te vrolijken!quote:
@de_boswachterquote:Op maandag 13 december 2021 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto om je op te vrolijken!
Foto's om je op te vrolijken - Fun Saturday #13 (foto 03)
[ afbeelding ]
Beterschap maatquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef tong80 het volgende:
Blijf ziekjes. Gisteren getest. Kijken of het corona is. Binnen 48 uur uitslag.
48 uur? Is dit de anale test dat het zolang duurt?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:08 schreef tong80 het volgende:
Blijf ziekjes. Gisteren getest. Kijken of het corona is. Binnen 48 uur uitslag.
Ik ga er niet gebukt onder.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:24 schreef Nober het volgende:
[..]
48 uur? Is dit de anale test dat het zolang duurt?
Mijn hemel, is dit een recensie of het nieuwe testament?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
BuZa seizoen 1: 7/10.
Had wel over meer afleveringen gesmeerd mogen worden.
ik kijk eigenlijk geen NL series, kan niet zo goed tegen dat toneelacteren wat ze hier nog steeds teveel doenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
BuZa seizoen 1: 7/10.
Had wel over meer afleveringen gesmeerd mogen worden.
Ik kies ze wat uit, maar daar moet je bij een hoop wel wat doorheen kijken ja. Kees Prins is wel een goede, die speelt de hoofdrol.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk geen NL series, kan niet zo goed tegen dat toneelacteren wat ze hier nog steeds teveel doen
dat is wel een goeie inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kies ze wat uit, maar daar moet je bij een hoop wel wat doorheen kijken ja. Kees Prins is wel een goede, die speelt de hoofdrol.
Kunnen we een Nederlandse serie of film zonder Barry Atsma wel serieus nemen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kies ze wat uit, maar daar moet je bij een hoop wel wat doorheen kijken ja. Kees Prins is wel een goede, die speelt de hoofdrol.
De carrire van Kees Prins staat echt in de steigersquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar sloeg ik de plant flink mis.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De carrire van Kees Prins staat echt in de steigers
Flodder blijft nummer 1.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk geen NL series, kan niet zo goed tegen dat toneelacteren wat ze hier nog steeds teveel doen
Alles met Barry kun je overslaan, behalve Klem.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Kunnen we een Nederlandse serie of film zonder Barry Atsma wel serieus nemen?
Donequote:Op dinsdag 14 december 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
Graag invullen en meedoen vrienden!![]()
DRT / [PDC WK 2022] Pick'em spel #1
(en @:ggmm kan een like verdienen)
Eigenlijk alles behalve reeksen, dat kunnen we helaas niet. De rest redt zichzelf ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done
@:tagliano zei altijd dat DRT zelfregulerend was, maar ik heb er wel heel veel moeite aan de laatste tijd
Tijd om te lunchen.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve reeksen, dat kunnen we helaas niet. De rest redt zichzelf ja.
Ik ga ook lunchen, mijn moeder is onlangs begonnen te werken bij een bakkerij en ik heb nu heerlijke broodjes.
https://www.ad.nl/show/an(...)-voor-2022~a9088e84/quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/de(...)r-decennia~a17fe26e/
Neeee
#MijnAutisme
Dan benoem je pijnpunten in het WK topic. Morgen begint het. Dan kun je daar nog even uitleggen wat wel en not dun is. Onaangekondigd bannen is ook zo lullig, zeker aangezien het daar echt een mokerwarm bad is (Men only).quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Done
@:tagliano zei altijd dat DRT zelfregulerend was, maar ik heb er wel heel veel moeite aan de laatste tijd
Tijd om te lunchen.
Ha ha ha. 20.000 inwoners.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
Als je zelfs op de facebookpagina van je gehucht geblokkeerd wordt
Vond Penoza wel ok maar daar had Barry een heel klein rolletje net als de viesdikke Acda die overal opduikt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alles met Barry kun je overslaan, behalve Klem.
Nee, sorry. Ik was druk met haxball.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
De koude oorlog reeks van Andere Tijden is erg leuk.
Heb je die van vrijdag nog gekeken? @:scrummie
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik was druk met haxball.
Deze week volop bekervoetbal. Ik heb er nu al zin in. Wat jij makker?quote:
Dank, heb die special hier liggen. Deze week eens lezen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/pro/sjakie-wat-ben-jij-een-vervelend-ventje
@:caland dit is genieten.
LEUGENSquote:
Niet de eerste keer makker, ik ben een vriend van de show.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
De Dickvoormekaarpodcast retweet Caland even alsof het niets is.
Ik zal 'm liken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet de eerste keer makker, ik ben een vriend van de show.
Ik eet niet thuis dus ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Bloemkoolquote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sperziebonen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanaf nu Marco B. graag.quote:
#JOHNVANDENHEUVELEDquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Bill Cosby van de lage landen
Een beetje voelen kan geen kwaad toch.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#JOHNVANDENHEUVELED
https://www.instagram.com/p/CXd31YDo8QM/
John van den heuvelgodquote:Op dinsdag 14 december 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#JOHNVANDENHEUVELED
https://www.instagram.com/p/CXd31YDo8QM/
Post is verwijderd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Je weet dat het een topdag is als je likes door het scherm gaan
[ afbeelding ]
Koud bad, dat CORquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post is verwijderd.
En terecht.
Het was een leuke opmerking, onterecht.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post is verwijderd.
En terecht.
Ik zag zelfs doodnormale posts verdwijnen. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat is niet het enige. Er komen tribunalen.
hahahhaha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/c(...)jrchpCLsiw/community
WAPPIED. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Wel eens overigens. Flikker op met die Engelse rotzooi wat vaak geeneens minder typwerk is.quote:
volgens mij kwam hij niet opdagen geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjierry Baudet heeft kennelijk ooit een Twitch stream met Freek Janssen gedaan terwijl ze daadwerkelijke spellen speelde.
Zijn hier beelden van?
Freek is echt een lekkere jongen of niet @KingRolandquote:
quote:
Voorproefje:quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dank, heb die special hier liggen. Deze week eens lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat toevallig. Ik ben in het krankenhaus nu.quote:
Mijn innige deelneming aan je familiequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sinds vorige week hoestaanvallen en vermoeidheid
Het wordt nog toevalliger merk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele week hoestaanvallen en vermoeidheid opeens
oei wat is er aan de handquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik ben in het krankenhaus nu.
wintergriepjequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn innige deelneming aan je familie
Beterschap maatquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn zoon is gisteren met de ambulance opgehaald.quote:
Wat heftig ditquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn zoon is gisteren met de ambulance opgehaald.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Flink geschrokken wel.quote:
Dat begrijp ik, heel heftig zeg. Ik hoef geen details hoor maar ik hoop dat het aan de beterende hand is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je. Flink geschrokken wel.
Jawel, maar dat ligt dan aan de medicijnen. En hij ligt aan het zuurstof waardoor saturatie nu aardig/goed is. Zonder is dat wel een dingetje nog.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, heel heftig zeg. Ik hoef geen details hoor maar ik hoop dat het aan de beterende hand is.
Wat een kutnieuws, sterkte!quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte ouwe reus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte Lans.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer beter met hem gaatquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bericht dat ik negatief ben getest. Nu maar uitzieken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sterktequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klote man. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom Bolasie?quote:Op woensdag 15 december 2021 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:psvcl terug.
Gewisseld voor @:bolasie
Erg vreemde wissel.
CORRED.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg vreemde wissel.
Gouden wisselquote:Op woensdag 15 december 2021 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg vreemde wissel.
@Bolasie is een voorbeelduser.quote:Op woensdag 15 december 2021 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg vreemde wissel.
Laatste Rolloquote:Op woensdag 15 december 2021 11:40 schreef Coco het volgende:
Ik presenteer u vanuit random pics van de dag:
[ afbeelding ]
@:lange_lans
Wat gebeurt hier?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/komt-vo(...)ng-op-maat~ae3ebdc2/
Heb je het pizzapakket al binnen?quote:Op woensdag 15 december 2021 12:28 schreef Caland het volgende:
Risotto van gisteren als lunch, gernot.
@:ggmm
Ja, geloof maandag al.quote:Op woensdag 15 december 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het pizzapakket al binnen?
Ik haal er een expert bij. @Charzquote:Op woensdag 15 december 2021 12:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/komt-vo(...)ng-op-maat~ae3ebdc2/
Jaquote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef Coco het volgende:
Krijgen jullie ook een Kerstpakket van jullie werkgever?
Misschien zien ze jou als goed doel.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik zeg al jaren tegen mijn werkgever dat ie dat geld lekker moet doneren aan een goed doel, maar daar willen ze niet aan.
Aardig. Moet alleen aan het zuurstof blijven. Ziet gewoon een beetje eng uit. Overal slangetjes en stickers.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:29 schreef Scrummie het volgende:
Hoe is het vandaag met je zoon @:Lange_Lans?
Ja, dat is geen fijn gezicht.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardig. Moet alleen aan het zuurstof blijven. Ziet gewoon een beetje eng uit. Overal slangetjes en stickers.
Weten we nog niet. Uitslag kweek wordt morgen verwacht.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is geen fijn gezicht.
Wat heeft ie dan? Of wil je dat liever niet delen?
Pff, spannend man. Nogmaals sterkte, hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Uitslag kweek wordt morgen verwacht.
Sterktequote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte ouwe reusquote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 25 november 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog een DM krijgen van FOK. Dan wordt het gevierd op het serverpark o.a. nieuwe hardware bekijken van het gedoneerde geld en een kerstpakket mee na afloop.
Wat kut. Sterkte makker.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aardig. Moet alleen aan het zuurstof blijven. Ziet gewoon een beetje eng uit. Overal slangetjes en stickers.
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een ellende, gadverdamme.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterkte man. Niets zo kut als hulpeloos toekijken bij je kids.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi werk.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Bus pakketbezorger in brand in Amsterdam-Noord.
[ afbeelding ]
Ghetto.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Denk busje of de bezorger zelf...quote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vast iemand illegaal vuurwerk via de post laten komen
Nieuwe lamp loopt vertraging op.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Yupquote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef Coco het volgende:
Neequote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef Coco het volgende:
Je zal het wel weer vergeten zijn, maar over een uur speelt Twente!!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zie het bekertopicquote:Op woensdag 15 december 2021 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal het wel weer vergeten zijn, maar over een uur speelt Twente!!!!
Geen dank
Nasi.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de plaats van ons ‘kerstpakket’ kwam er een fotografe langs die professionele foto’s neemt.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:01 schreef Coco het volgende:
Stoverij van kip met spruitjes en aardappelquote:Op woensdag 15 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de plaats van ons ‘kerstpakket’ kwam er een fotografe langs die professionele foto’s neemt.
Ik had nieuwe nodig dus ik ben helemaal tevreden
Heel goed maat. Al die proleten die nog naar kantoor gaan. Gewoon fulltime thuis, ja toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef KingRoland het volgende:
Haha al die paupers met kerstpakketten in ov
Laat mijne gewoon opsturen
Wat is er mis met hun monden?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook samen met je diverse team natuurlijk?
Facings. Heeft iedereen toch tegenwoordig? Je gaat me niet vertellen dat jij nog met je oorspronkelijke gebit loopt toch?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er mis met hun monden?
https://www.nu.nl/buitenl(...)amen-misbruikte.htmlquote:Op woensdag 15 december 2021 19:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan ligt er vast en zeker voor jou ook een handtasje onder de boom nu.
Bij de naam Fuller moet ik aan dat bedplassende jongetje uit Home Alone denken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)amen-misbruikte.html
Vind jij dit te ver gaan? Zowel de straf als zijn acties.
Hmm unieke gedachtegang jij had hem wel vrij gekregen in de rechtbank l.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij de naam Fuller moet ik aan dat bedplassende jongetje uit Home Alone denken.
Dus ja, dit gaat te ver.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bij de naam Fuller moet ik aan dat bedplassende jongetje uit Home Alone denken.
Dus ja, dit gaat te ver.
Necrofilie wordt zo aardig in het verdomhoekje geplaatst.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)amen-misbruikte.html
Vind jij dit te ver gaan? Zowel de straf als zijn acties.
Verstandige stap.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:00 schreef Oriente het volgende:
@:Coco Luuk de Jong wordt spitsie bij Inter. Graag duiding.
Typisch, negerquote:
En ondertussen zit de zeer sympathieke @Wereldgozer nog vast.quote:
Ik stem voor een ruildeal.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En ondertussen zit de zeer sympathieke @:wereldgozer nog vast.
@:straatcommando. @:yvonne
Graag wereldgozer ook bevrijden. Eventueel ruilen tegen aTypisch.
DRT heeft @Wereldgozer nodig voor het record!quote:Op donderdag 16 december 2021 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee ik haat hem niet meerquote:Op donderdag 16 december 2021 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DRT heeft @:wereldgozer nodig voor het record!
Graag clementie. @:straatcommando. @:yvonne
Ik zou @:ggmm ook taggen maar die haat @:wereldgozer
Niet alles op voetbalzone is waar.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:00 schreef Oriente het volgende:
@:Coco Luuk de Jong wordt spitsie bij Inter. Graag duiding.
Ik stem voor.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |