abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203165314
Kim doet zich echt sukkelig voor dan dat ze is volgens mij. Een beetje dat ‘oh sorry jongens oh deed ik dat echt ja sorry ik ben gewoon een beetje naïef en klunzig he’ à la Milouschka en Dennis
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 13 januari 2022 @ 09:21:38 #77
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203165360
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 09:17 schreef Nexum het volgende:
Kim doet zich echt sukkelig voor dan dat ze is volgens mij. Een beetje dat ‘oh sorry jongens oh deed ik dat echt ja sorry ik ben gewoon een beetje naïef en klunzig he’ à la Milouschka en Dennis
Ik vind het te obvious en teveel in beeld gebracht door de regie om meer te zijn dan nepmollen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203166026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik vind het te obvious en teveel in beeld gebracht door de regie om meer te zijn dan nepmollen.
Het komt op mij niet over als nepmollen. Bij haar speech was ze ook ontzettend zenuwachtig en zat ze de hele tijd om haar pleidooi heen te praten en ze probeerde sympathie op te wekken door haar ‘zo eenzaam in de tent’ verhaal. Als actrice doet ze dat heel slim (als ze de Mol is) :+

Niets is wat het lijkt. Maar soms is iets wat het lijkt. _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_203167550
Wat letten jullie allemaal op joh. Ik heb dat echt niet zo. Ik volg WIDM sinds een jaar of drie/vier (Georgië) maar wat me opvalt is dat iedereen een beetje zit te mollen/klieren soms, en dat de opdrachten vaak dermate lastig zijn dat je geeneens hoéft te mollen als Mol zijnde.
Ik ben al lang gestopt om alles zo te "analyseren" en kijk eigenlijk gewoon naar de landschappen/beelden van de landen, de spelletjes en de deelnemers. :') :@

Het zal ongetwijfeld minder leuk zijn op die manier, maar alles analyseren kost erg veel tijd/moeite (terugkijken afleveringen, Moltalk) en vaak zie ik zelfs dan de hints nog niet echt. Ik zie voornamelijk klungelige deelnemers en mensen die moeite doen om dingen goed te doen, en soms wat moeite doen om dingen niet zo goed te doen. Maar of wat mollen of nepmollen is, geen idee meer.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203212018
Bij de test in de aflevering van vandaag werd gezegd "behalve de mol, die gaat nooit naar huis" met het "De mol" logo in beeld en seconden erna draaide de camera naar Thomas.
pi_203228953

Iemand die wat kan met de rode cijfers? Toevallig gaat het tot 11
pi_203229192
Everon had een shirt aan met Freak erop, dat vind ik wel weer corresponderen met het gekkengetal 11 dat steeds terugkomt in dit seizoen...
pi_203232885
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:03 schreef doggy112 het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand die wat kan met de rode cijfers? Toevallig gaat het tot 11
Was mij ook opgevallen, alsook dat er tussen de 10 en de 11 een bliksemschicht zit geplakt die gelijk is aan de geplakte bliksemschichten links onderin op het plaatje. Zou dat nog iets betekenen?
pi_203235731
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Schanu het volgende:

[..]
Was mij ook opgevallen, alsook dat er tussen de 10 en de 11 een bliksemschicht zit geplakt die gelijk is aan de geplakte bliksemschichten links onderin op het plaatje. Zou dat nog iets betekenen?
Die bliksemschicht zit ook geheel linksboven en ook aan de rechterzijde van het gedeelte wat je linksonderin aangaf, dus dat komt al 4 keer voor op het plaatje - lijkt me gewoon deel van de fabriek als stroomwaarschuwing?

De getallen zouden nog wel iets kunnen betekenen?
pi_203235747
Laetitia riep in de eerste aflevering tijdens de biecht: 21 56.

Laat de telefoon die in beeld komt in de intro nou juist dit tijdstip bevatten linksbovenin de hoek 21:56.

Zie afbeelding

pi_203240331
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:19 schreef Noisecontrollers het volgende:
Everon had een shirt aan met Freak erop, dat vind ik wel weer corresponderen met het gekkengetal 11 dat steeds terugkomt in dit seizoen...
Door al mouwloze shirts begin ik hem ook te verdenken. Hij lijkt mij ook totaal geen type die altijd in dat soort shirts loopt. Verder blijf ik nog even lekker in m'n Kim Lian tunnel.
pi_203251195
quote:
6s.gif Op maandag 10 januari 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De jaarlijkse tweemollentheorie, jawel :)

Ik wacht nog even op Art Rik is de Mol.
Ik denk dat Art em is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_203259361
11:22 kan je vertalen naar AABB natuurlijk. Beetje husselen en je hebt ABBA.
Wie is NL's grootste ABBA-fan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203265733
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Document1 het volgende:

[..]
Door al mouwloze shirts begin ik hem ook te verdenken. Hij lijkt mij ook totaal geen type die altijd in dat soort shirts loopt. Verder blijf ik nog even lekker in m'n Kim Lian tunnel.
Geen type voor mouwloze shirts?
SPOILER
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_203266730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:55 schreef Rockfire het volgende:

[..]
Geen type voor mouwloze shirts?
SPOILER
I stand corrected. _O-
pi_203267374
Hahaha ik vind hem juist wel een type voor die mouwloze shirts, maar goed :P
Ik denk niet dat Everon de mol is, daarvoor vind ik hem te fanatiek en heeft al wat geld in de pot gebracht.
Maar toch denk ik dat er wel iets met hem is, ik heb zo'n voorgevoel dat hij iets te maken heeft met de 11e kandidaat of als joker ofzo.
Kan het niet uitleggen, maar is een voorgevoel :P
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 21:46:40 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203322533
Er zitten veel verschillende moltypes in de groep. Thomas met de verwarring en psychologische spelletjes, Letitia de beheerste op de achtergrond blijvende, Fresia die fanatiek is maar amper geld inbrengt en Sahil die constant die aan het kloten is in plain sight.

Moeilijk, moeilijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203328602
Al dat verwijzen naar muziek doet me toch wel heel erg vermoeden dat het Letitia is.
pi_203330191
Goud is ook een terugkerend iets: gouden ballonnen, 'jullie hadden goud in handen' gouden masker op het gemaskerde bal, gouden uitnodiging enveloppes, gouden sleutel gisteren met dat huizen spel.

Kim-Lian presenteerde het gouden televizier ring gala EN schrijft met een gouden pen in haar mollenboekje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schanu op 23-01-2022 12:53:32 ]
pi_203333451
Fresia staat toevallig telkens naast een afvaller op de groepsfoto’s van de aflevering
pi_203333967
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:59 schreef doggy112 het volgende:
Fresia staat toevallig telkens naast een afvaller op de groepsfoto’s van de aflevering
toeval. Kan ze niet van tevoren weten lijkt me.
pi_203339024
Volgens mij is dit hier nog niet geplaatst. In de leader zitten een aantal maskers verstopt, hieronder een overzichtje:

Het masker dat voor Suzanne zit is nog wel met het blote oog te zien. Voor de rest moet je al echt heel erg goed kijken / het beeld vertraagd afspelen / op de perfecte frame stilzetten. Vooral bij die van Thomas, die lijkt hier op dit plaatje erg duidelijk, maar 1 frame eerder of later en je ziet het amper nog. Bij Laetitia is (voor zover ik weet) niet echt een masker erin gemonteerd, dit zijn shots van het gemaskerde bal wat we in aflevering 1 zagen.

Opvallend is, dat op Thomas (en Laetitia) na, deze maskers steeds te vinden zijn vlak voordat er een afvaller in beeld komt. Suzanne, Glen, Welmoed en Arno liggen er inmiddels alle 4 uit. Het zou dus kunnen dat deze maskers de afvallers aanwijzen en dat er dus nog een aantal maskers niet ontdekt zijn.
pi_203339794
Kim-Lian woont lekker afgezonderd in Zweden, dus de programmamakers konden rustig daar na toe gaan om te praten over het mol zijn.

Dus Kim-Lian is de mol :7

Oh ja, het zandloper figuurtje van Leatitia O+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 januari 2022 @ 16:36:03 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203390058
quote:
99s.gif Op zondag 23 januari 2022 22:04 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens mij is dit hier nog niet geplaatst. In de leader zitten een aantal maskers verstopt, hieronder een overzichtje:

[ link | afbeelding ]

Het masker dat voor Suzanne zit is nog wel met het blote oog te zien. Voor de rest moet je al echt heel erg goed kijken / het beeld vertraagd afspelen / op de perfecte frame stilzetten. Vooral bij die van Thomas, die lijkt hier op dit plaatje erg duidelijk, maar 1 frame eerder of later en je ziet het amper nog. Bij Laetitia is (voor zover ik weet) niet echt een masker erin gemonteerd, dit zijn shots van het gemaskerde bal wat we in aflevering 1 zagen.

Opvallend is, dat op Thomas (en Laetitia) na, deze maskers steeds te vinden zijn vlak voordat er een afvaller in beeld komt. Suzanne, Glen, Welmoed en Arno liggen er inmiddels alle 4 uit. Het zou dus kunnen dat deze maskers de afvallers aanwijzen en dat er dus nog een aantal maskers niet ontdekt zijn.
Laetitia heeft geen masker, want zij is de mol. Bij aflevering één zag je dat de mol met een rood gewaad en een gouden masker liep en dat is ook wat je in de header bij Laetitia ziet. Daarom zit ik al sinds moment één in de Laetitia tunnel ...... en omdat ik hoop dat ze er de hele tijd in blijft. Leuk mens _O_
pi_203406244
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Laetitia heeft geen masker, want zij is de mol. Bij aflevering één zag je dat de mol met een rood gewaad en een gouden masker liep en dat is ook wat je in de header bij Laetitia ziet. Daarom zit ik al sinds moment één in de Laetitia tunnel ...... en omdat ik hoop dat ze er de hele tijd in blijft. Leuk mens _O_
Geen leuk mens, maar ze is inderdaad wel de Mol. Al die verwijzingen naar muziek en 'stemmen' bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')