Ik vind het te obvious en teveel in beeld gebracht door de regie om meer te zijn dan nepmollen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:17 schreef Nexum het volgende:
Kim doet zich echt sukkelig voor dan dat ze is volgens mij. Een beetje dat ‘oh sorry jongens oh deed ik dat echt ja sorry ik ben gewoon een beetje naïef en klunzig he’ à la Milouschka en Dennis
Het komt op mij niet over als nepmollen. Bij haar speech was ze ook ontzettend zenuwachtig en zat ze de hele tijd om haar pleidooi heen te praten en ze probeerde sympathie op te wekken door haar ‘zo eenzaam in de tent’ verhaal. Als actrice doet ze dat heel slim (als ze de Mol is)quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het te obvious en teveel in beeld gebracht door de regie om meer te zijn dan nepmollen.
Was mij ook opgevallen, alsook dat er tussen de 10 en de 11 een bliksemschicht zit geplakt die gelijk is aan de geplakte bliksemschichten links onderin op het plaatje. Zou dat nog iets betekenen?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:03 schreef doggy112 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die wat kan met de rode cijfers? Toevallig gaat het tot 11
Die bliksemschicht zit ook geheel linksboven en ook aan de rechterzijde van het gedeelte wat je linksonderin aangaf, dus dat komt al 4 keer voor op het plaatje - lijkt me gewoon deel van de fabriek als stroomwaarschuwing?quote:Op maandag 17 januari 2022 10:16 schreef Schanu het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen, alsook dat er tussen de 10 en de 11 een bliksemschicht zit geplakt die gelijk is aan de geplakte bliksemschichten links onderin op het plaatje. Zou dat nog iets betekenen?
Door al mouwloze shirts begin ik hem ook te verdenken. Hij lijkt mij ook totaal geen type die altijd in dat soort shirts loopt. Verder blijf ik nog even lekker in m'n Kim Lian tunnel.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:19 schreef Noisecontrollers het volgende:
Everon had een shirt aan met Freak erop, dat vind ik wel weer corresponderen met het gekkengetal 11 dat steeds terugkomt in dit seizoen...
Ik denk dat Art em is.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De jaarlijkse tweemollentheorie, jawel![]()
Ik wacht nog even op Art Rik is de Mol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Geen type voor mouwloze shirts?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Door al mouwloze shirts begin ik hem ook te verdenken. Hij lijkt mij ook totaal geen type die altijd in dat soort shirts loopt. Verder blijf ik nog even lekker in m'n Kim Lian tunnel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen type voor mouwloze shirts?I stand corrected.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toeval. Kan ze niet van tevoren weten lijkt me.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:59 schreef doggy112 het volgende:
Fresia staat toevallig telkens naast een afvaller op de groepsfoto’s van de aflevering
Laetitia heeft geen masker, want zij is de mol. Bij aflevering één zag je dat de mol met een rood gewaad en een gouden masker liep en dat is ook wat je in de header bij Laetitia ziet. Daarom zit ik al sinds moment één in de Laetitia tunnel ...... en omdat ik hoop dat ze er de hele tijd in blijft. Leuk mensquote:Op zondag 23 januari 2022 22:04 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens mij is dit hier nog niet geplaatst. In de leader zitten een aantal maskers verstopt, hieronder een overzichtje:
[ link | afbeelding ]
Het masker dat voor Suzanne zit is nog wel met het blote oog te zien. Voor de rest moet je al echt heel erg goed kijken / het beeld vertraagd afspelen / op de perfecte frame stilzetten. Vooral bij die van Thomas, die lijkt hier op dit plaatje erg duidelijk, maar 1 frame eerder of later en je ziet het amper nog. Bij Laetitia is (voor zover ik weet) niet echt een masker erin gemonteerd, dit zijn shots van het gemaskerde bal wat we in aflevering 1 zagen.
Opvallend is, dat op Thomas (en Laetitia) na, deze maskers steeds te vinden zijn vlak voordat er een afvaller in beeld komt. Suzanne, Glen, Welmoed en Arno liggen er inmiddels alle 4 uit. Het zou dus kunnen dat deze maskers de afvallers aanwijzen en dat er dus nog een aantal maskers niet ontdekt zijn.
Geen leuk mens, maar ze is inderdaad wel de Mol. Al die verwijzingen naar muziek en 'stemmen' bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Laetitia heeft geen masker, want zij is de mol. Bij aflevering één zag je dat de mol met een rood gewaad en een gouden masker liep en dat is ook wat je in de header bij Laetitia ziet. Daarom zit ik al sinds moment één in de Laetitia tunnel ...... en omdat ik hoop dat ze er de hele tijd in blijft. Leuk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |