Op echte vrienden kun je altijd rekenenquote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vraag de buren maar want op je vrienden kun je niet rekenen
Een tosti.quote:
Slow cooking.quote:
Was er weer een domme doos die gegoogheld had met de balletjesquote:
Ja die is er ook, vind ik zelf niet lekker maar mijn dochter is er gek op.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt volgens mij alles wel in soep flikkeren
een collega van me vroeg trouwens hoe je mosterdsoep maakt?
Met mosterdquote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt volgens mij alles wel in soep flikkeren
een collega van me vroeg trouwens hoe je mosterdsoep maakt?
maar wat is de basisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
logishcquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
alle britse kranten schrijven
schlecht over max en redbull
Een roux.quote:
1quote:
Wat schrijven ze danquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
THX!!! Ik zei het nog zo tegen mijn collega dat het 1 van die 3 of 4 basissen was voor soep maar omdat ze uit india komt kreeg ik het niet vertaald naar het engelsquote:
Gewoon jaloers. Max heeft eerlijk gewonnen en mensen moeten niet zeurenquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
het einde was niet eerlijk maar max heeft over het gehele seizoen verdiend gewonnenquote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon jaloers. Max heeft eerlijk gewonnen en mensen moeten niet zeuren
Als het echt niet eerlijk was geweest dan was hij wel gediskwalificeerd geweest toch?quote:Op maandag 13 december 2021 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het einde was niet eerlijk maar max heeft over het gehele seizoen verdiend gewonnen
nee, want Max won juist dankzij een beslissing van de wedstrijdleidingquote:Op maandag 13 december 2021 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het echt niet eerlijk was geweest dan was hij wel gediskwalificeerd geweest toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |