Op echte vrienden kun je altijd rekenenquote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vraag de buren maar want op je vrienden kun je niet rekenen
Een tosti.quote:
Slow cooking.quote:
Was er weer een domme doos die gegoogheld had met de balletjesquote:
Ja die is er ook, vind ik zelf niet lekker maar mijn dochter is er gek op.quote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt volgens mij alles wel in soep flikkeren
een collega van me vroeg trouwens hoe je mosterdsoep maakt?
Met mosterdquote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt volgens mij alles wel in soep flikkeren
een collega van me vroeg trouwens hoe je mosterdsoep maakt?
maar wat is de basisquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
logishcquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
alle britse kranten schrijven
schlecht over max en redbull
Een roux.quote:
1quote:
Wat schrijven ze danquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
THX!!! Ik zei het nog zo tegen mijn collega dat het 1 van die 3 of 4 basissen was voor soep maar omdat ze uit india komt kreeg ik het niet vertaald naar het engelsquote:
Gewoon jaloers. Max heeft eerlijk gewonnen en mensen moeten niet zeurenquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
het einde was niet eerlijk maar max heeft over het gehele seizoen verdiend gewonnenquote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon jaloers. Max heeft eerlijk gewonnen en mensen moeten niet zeuren
Als het echt niet eerlijk was geweest dan was hij wel gediskwalificeerd geweest toch?quote:Op maandag 13 december 2021 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het einde was niet eerlijk maar max heeft over het gehele seizoen verdiend gewonnen
nee, want Max won juist dankzij een beslissing van de wedstrijdleidingquote:Op maandag 13 december 2021 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het echt niet eerlijk was geweest dan was hij wel gediskwalificeerd geweest toch?
Zegt iemand die niet gekeken heeft en nooit kijktquote:Op maandag 13 december 2021 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon jaloers. Max heeft eerlijk gewonnen en mensen moeten niet zeuren
Ik heb het helemaal niet gevolgd en ik heb geen idee van de regels van dat spelletje. Maar wat ik heb gelezen vind ik dat die gewoon eerlijk heeft gewonnen. Of een bal er nou via de lat ingaat of via te tegenstander of dwars door de keeper heen. Winnen is winnen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, want Max won juist dankzij een beslissing van de wedstrijdleiding
quote:Op maandag 13 december 2021 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het einde was niet eerlijk maar max heeft over het gehele seizoen verdiend gewonnen
Bij jou zijn gewoon de druiven zuurquote:Op maandag 13 december 2021 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet gekeken heeft en nooit kijkt
in dit geval kreeg max een penalty dire ie niet had hoeven krijgenquote:Op maandag 13 december 2021 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gevolgd en ik heb geen idee van de regels van dat spelletje. Maar wat ik heb gelezen vind ik dat die gewoon eerlijk heeft gewonnen. Of een bal er nou via de lat ingaat of via te tegenstander of dwars door de keeper heen. Winnen is winnen. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Max had nooit achter Lewis kunnen staan. Er waren er voor het ongeluk een tuk of 4 voor hemquote:Op maandag 13 december 2021 14:34 schreef Maanvis het volgende:
ze hadden beter een rode vlag kunnen doen dan konden lewis en max na een staande herstart allebei met 'nieuwe' banden het uitvechten.
nu was max veel sneller door de beslissing van de michael masi
En dat is ook regelmatig bij die andere gebeurt toch? Waardoor Max werd benadeeld?quote:Op maandag 13 december 2021 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in dit geval kreeg max een penalty dire ie niet had hoeven krijgenof extra blessuretijd terwijl dat niet nodig was
Nee hoor Max is een goede rijder, maar deze ronde had hij zonder safetycar niet gewonnenquote:Op maandag 13 december 2021 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij jou zijn gewoon de druiven zuur
dat idee krijg ik ook steeds meer.quote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef mario390 het volgende:
de protest gaat toch niet van lewis uit
de mercedes toto is en was en schlechte
verlierer
ja, het was een keuze die volgens de regels kon . maar dankzij die keuze won maxquote:Op maandag 13 december 2021 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Maar schijnbaar wel volgens de regels
Lewis was sportief, die feliciteerde Max netjesquote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef mario390 het volgende:
verlierer
de geest van die regels is dat na de safetycar de auto's er wel tussenuit mogenquote:Op maandag 13 december 2021 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max had nooit achter Lewis kunnen staan. Er waren er voor het ongeluk een tuk of 4 voor hem
EN tijdens de saftycar mag je niet inhalen, vertelde Olaf nog bij de eerste saftycar ronde
dat je niet vor de landsmann houd snap ik nietquote:Op maandag 13 december 2021 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lewis was sportief, die feliciteerde Max netjes
KOn je van Max de vorige keer niet zeggen
Vind het toch rare regels soms. Allemaal in de positie blijven rijden als je achter de saftycar rijd lijkt mij eerlijkerquote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, het was een keuze die volgens de regels kon . maar dankzij die keuze won max
Nee waarom, ik ben geen meeloper omdat Max toevallig uit Nederland komt.quote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat je niet vor de landsmann houd snap ik niet
quote:Op maandag 13 december 2021 14:39 schreef mario390 het volgende:
verlierer
nee bij een rollende herstart mag het zoquote:Op maandag 13 december 2021 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het toch rare regels soms. Allemaal in de positie blijven rijden als je achter de saftycar rijd lijkt mij eerlijker
Dat zeker, Lewis was 11 sec voor dat had Max nooit meer ingehaald volgens Olafquote:Op maandag 13 december 2021 14:42 schreef mario390 het volgende:
het is wel zo als de onvall
niet gebeurd was, winnt lewis
Oke, soms zijn die regels niet echt te snappenquote:Op maandag 13 december 2021 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee bij een rollende herstart mag het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |