Lekker bezig, zag ook al dat je de kast in elkaar had gezetquote:
De pijn in m'n rug ookquote:
Drie stuks idd. Ook lattenbodem zit al weer in elkaar.quote:Op maandag 13 december 2021 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker bezig, zag ook al dat je de kast in elkaar had gezet
Lekker met een bakkiequote:
En dat allemaal vandaag al gedaan?quote:Op maandag 13 december 2021 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie stuks idd. Ook lattenbodem zit al weer in elkaar.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie stuks idd. Ook lattenbodem zit al weer in elkaar.
Jep. Die kasten zaten met een drie kwartier in elkaar, dee lattenbodem met een uurtje priegelen, de ombouw zo'n uur en drie kwartier.quote:Op maandag 13 december 2021 15:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat allemaal vandaag al gedaan?
Ik las het net.quote:
Kun je klokkijken?quote:
Heer Haags.quote:
Hey Haagsquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 15:19 schreef DJMO het volgende:
Oh en @:Rob heeft vanmorgen de wasmachine van stroom voorzien, dus de eerste was zit nu inmiddels in de droger.
Vind dat best nog wel veel..quote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen duimen!
Lotingwoning met zowaar maar 118 mensen die mee loten. Da's vet weinig
hoiquote:
vijand en eventuele vriendquote:
ik dacht dat je gestopt wasquote:
Ooit van alcoholvrij bier gehoord?quote:
0.0.quote:
118 is toch veel?quote:Op maandag 13 december 2021 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen duimen!
Lotingwoning met zowaar maar 118 mensen die mee loten. Da's vet weinig
Gemiddelde is 300-500 dus ik vind het weinig.quote:Op maandag 13 december 2021 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind dat best nog wel veel..
* Mrsloveable gaat wel even duimen..
Ja dan is dit wel weer heel weinigquote:Op maandag 13 december 2021 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gemiddelde is 300-500 dus ik vind het weinig.
ik heb het je zelfs zien kopenquote:
Waar staat dat? Vrije interpretatie.quote:Op maandag 13 december 2021 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb het je zelfs zien kopen
maar die smiley is met alcohol toch
er moet een alcoholvrije smiley komen
heb jij ooit iemand een pul alcoholvrij bier zien drinken? Het zti zo goed als nergens op de tap, dus dan moet je 3 bliikjes of 2 flesjes er in doen ofzo?quote:Op maandag 13 december 2021 15:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar staat dat? Vrije interpretatie.
quote:
Proost. Hoe gaat het eigenlijk met jou en alcohol drinken?quote:
Alleen in het weekend.quote:Op maandag 13 december 2021 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Proost. Hoe gaat het eigenlijk met jou en alcohol drinken?
Netjes dat je het volhoudt zoquote:Op maandag 13 december 2021 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen in het weekend.[ afbeelding ]
Gaat prima zo.quote:
Ja dacht wel of niet vragen, kan soms ook kwetsend zijnquote:Op maandag 13 december 2021 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat prima zo.![]()
Liev dat je het vraagt.
Bij niet hoor.quote:Op maandag 13 december 2021 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht wel of niet vragen, kan soms ook kwetsend zijn
Gelukkig maarquote:
ik ken mquote:Op maandag 13 december 2021 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
The witchdocter is een leuke clip.
De generaal in baarn serveert alcoholvrij van de tapquote:Op maandag 13 december 2021 15:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb jij ooit iemand een pul alcoholvrij bier zien drinken? Het zti zo goed als nergens op de tap, dus dan moet je 3 bliikjes of 2 flesjes er in doen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |