Dat doen ze wel leuk.quote:Op maandag 13 december 2021 14:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Was weer druk in de winkel, en ik scande een banketstaaf hoorde je een kerst geluidje
Het ieder geval wel open, maar waarom wel koekjes kopen en geen drinken?quote:Op maandag 13 december 2021 14:48 schreef mario390 het volgende:
de kerstkindl-markt in
klagenfurt is wel open maar
je kregt niks te drinken
je kann nur cookies, of andere
dingen burger kopen en menehmen
ze hebben zo vershcrikkelkijk vaak en rollende herstart gemaakt en nu is het ineens oneerlijik?quote:Op maandag 13 december 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, soms zijn die regels niet echt te snappen
Max is ook een goede rijder daar is niets mis mee, maar vind dit zo oneerlijk.
Maar goed Max is de winnaar valt niets meer aan te veranderen.
Zag het al voorbij komen op TikTokquote:
ja en in en vorgegebene tijd mogenquote:Op maandag 13 december 2021 14:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het ieder geval wel open, maar waarom wel koekjes kopen en geen drinken?
Nee, ik zeg alleen dat zonde saftycar Max nooit gewonnen hadquote:Op maandag 13 december 2021 14:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze hebben zo vershcrikkelkijk vaak en rollende herstart gemaakt en nu is het ineens oneerlijik?
Ah hoe lang mogen ze daar lopen dan?quote:Op maandag 13 december 2021 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en in en vorgegebene tijd mogen
nur 300 op de markt heromlopen
ik weet niet precies ,ik geloof 1,5quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah hoe lang mogen ze daar lopen dan?
Dan alleen naar het liedje luisterenquote:Op maandag 13 december 2021 14:52 schreef Maanvis het volgende:
lekker nr maar die zanger is ZO ENG!
Ok, best nog wel lang dus..quote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet precies ,ik geloof 1,5
uren en dann weer andere 300
betje kompliziert
zeker hoorquote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
Die punten voor de titel wereldkampioen worden toch over het hele jaar verzameld?
Winnaar: 25 punten.quote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
Die punten voor de titel wereldkampioen worden toch over het hele jaar verzameld?
ja gvd maar lees je eens in nu voel ik me net een man die buitenspel aan een vrouw uitlegtquote:Op maandag 13 december 2021 14:55 schreef mazaru het volgende:
The witchdocter is een leuke clip.quote:Op maandag 13 december 2021 14:52 schreef Maanvis het volgende:
lekker nr maar die zanger is ZO ENG!
Dat is niet te doen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gvd maar lees je eens in nu voel ik me net een man die buitenspel aan een vrouw uitlegt
quote:
Dan is het dus helemaal niet zo dat hij wereldkampioen is door 1 keer geluk te hebben in de laatste wedstrijd, lijkt mij.quote:Op maandag 13 december 2021 14:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Winnaar: 25 punten.
Tweede: 18 punten.
Derde: 15 punten.
Vierde: 12 punten.
Vijfde: 10 punten.
Zesde: 8 punten.
Zevende: 6 punten.
Achtste: 4 punten.
De voetbalregels ken ik welquote:Op maandag 13 december 2021 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja gvd maar lees je eens in nu voel ik me net een man die buitenspel aan een vrouw uitlegt
Nou als hij niet had gewonnen, was hij dus geen wereld kampioen gewordenquote:Op maandag 13 december 2021 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dan is het dus helemaal niet zo dat hij wereldkampioen is door 1 keer geluk te hebben in de laatste wedstrijd, lijkt mij.
max was vor de finale nog 2 punten vornquote:Op maandag 13 december 2021 14:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dan is het dus helemaal niet zo dat hij wereldkampioen is door 1 keer geluk te hebben in de laatste wedstrijd, lijkt mij.
Haat aan small talk en nog meer aan de vraag hoe is het?quote:Op maandag 13 december 2021 14:59 schreef mazaru het volgende:
Of: "Hey hallo mensen! Hoe gaat het met jullie?"
abseitsquote:Op maandag 13 december 2021 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar wel gevt het vrouwenvoetbal
en wat zall buitenspel zijn?
Ja, maar als hij bij die andere wedstrijden niet zoveel punten had binnengesleept dan was hij ook geen wereldkampioen geworden.quote:Op maandag 13 december 2021 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als hij niet had gewonnen, was hij dus geen wereld kampioen geworden
Dat kan idd ook doen op je vrije dagquote:Op maandag 13 december 2021 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Goh muis wat doe jij op je vrije dag?
Nou klungelen in een spreadsheet om inzicht te krijgen in financien hoezo?
Nee dan ook niet, want dan had ie sowieso idd te weinig punten, ook al had ie gisteren bijv wel gewonnenquote:Op maandag 13 december 2021 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar als hij bij die andere wedstrijden niet zoveel punten had binnengesleept dan was hij ook geen wereldkampioen geworden.
Dat bedoel ik dus. Je wordt geen wereldkampioen als je het niet verdient. Dat is bij alle sporten hetzelfde.quote:Op maandag 13 december 2021 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan ook niet, want dan had ie sowieso idd te weinig punten, ook al had ie gisteren bijv wel gewonnen
Kan je dat goed?quote:
Correctquote:Op maandag 13 december 2021 15:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Je wordt geen wereldkampioen als je het niet verdient. Dat is bij alle sporten hetzelfde.
quote:Op maandag 13 december 2021 15:05 schreef Mrsloveable het volgende:
https://speld.nl/2021/12/(...)pannetje-ragout-uit/
Dat vind ik wel leuk, beter dan stomme kerst films die al tig keer op tv zijn geweestquote:
Kan je ook naar kijken.quote:
Kijk sowieso weinig tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |