OP de spoilers van hem nooit meer. Of het is leeg of er staat een bolk smileyquote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, want hij is leeg en dat staat er gewoon
Ik wilde het net zeggen. Klik ik ook een keertjequote:
en vraag moet jij niet wat etenquote:Op maandag 13 december 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OP de spoilers van hem nooit meer. Of het is leeg of er staat een bolk smiley
Ik heb kliekje van gisteren en eet vanavond pas warmquote:Op maandag 13 december 2021 13:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag moet jij niet wat eten
of koken?
bamquote:
in welke zin stond het? het betekent twee dingenquote:
Restant eten van gisterenquote:
Wat voor soep?quote:Op maandag 13 december 2021 13:58 schreef mario390 het volgende:
we hadden ook nur soep
en schinken-käse-toast
Even op google gekeken, ik kende hem niet. IK had nog nooirt van griesmeel in een soep gehoordquote:Op maandag 13 december 2021 14:02 schreef mario390 het volgende:
oh dat snap je niet denk ik
griesnockerl-soep
Bed. De kasten zitten al in elkaar. Kan ze alleen niet alleen overeind zetten.quote:
Sterker nog, bij het in elkaar zetten van ikea meubels heb ik liever niemand om me heenquote:
quote:
Met die grote kasten heb ik toch wel graag een paar extra handen in de buurt. Die kleinere doe ik ook liever alleen.quote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bed. De kasten zitten al in elkaar. Kan ze alleen niet alleen overeind zetten.
[ afbeelding ]
[..]
Sterker nog, bij het in elkaar zetten van ikea meubels heb ik liever niemand om me heen
Legkasten?quote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sterker nog, bij het in elkaar zetten van ikea meubels heb ik liever niemand om me heen
je kunt volgens mij alles wel in soep flikkerenquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even op google gekeken, ik kende hem niet. IK had nog nooirt van griesmeel in een soep gehoord
3 Pax kledingkasten van 2.10 hoog.quote:
Ja, alleen voor het overeind zetten straks wel ja.quote:Op maandag 13 december 2021 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met die grote kasten heb ik toch wel graag een paar extra handen in de buurt. Die kleinere doe ik ook liever alleen.
vraag de buren maar want op je vrienden kun je niet rekenenquote:Op maandag 13 december 2021 14:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, alleen voor het overeind zetten straks wel ja.
Stevig bed zo te zienquote:Op maandag 13 december 2021 14:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hey FFquote:
Hoi Dot.quote:
Handigquote:
Op echte vrienden kun je altijd rekenenquote:Op maandag 13 december 2021 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vraag de buren maar want op je vrienden kun je niet rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |