yo fucking ho maar weerquote:
IRRITANDquote:
jij gfing toch wegquote:Op maandag 13 december 2021 12:18 schreef mario390 het volgende:
bij michel uit lönneberga
gisteren de heeft ook de
kippen en dat swijnchen
dronken gemakt![]()
maar hij snapte niet hoezo
wat een onzinquote:Op maandag 13 december 2021 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee februari pas. Ik heb in augustus mijn 2e vaccinatie gehad en er moet zes maanden tussen zitten
quote:
naar je bestemmingquote:
Hey Grrrrrrrringelingelingquote:
quote:
Kan je een leuke kerst gedicht maken voor in de OPquote:
Een kleine kerstgroet op Kerstavond zal er wel in zittenquote:Op maandag 13 december 2021 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je een leuke kerst gedicht maken voor in de OP
Je hebt toch een baan?quote:Op maandag 13 december 2021 12:45 schreef Maanvis het volgende:
zoeken naar een baan maar ze nemen me nie aan doemedanieaanman
Ah dat is ook dikke prima hoorquote:Op maandag 13 december 2021 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kleine kerstgroet op Kerstavond zal er wel in zitten
dat zingt dat meisje in dat liedjequote:
quote:Op maandag 13 december 2021 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kleine kerstgroet op Kerstavond zal er wel in zitten
quote:Op maandag 13 december 2021 12:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zingt dat meisje in dat liedje
dat is dan heel mooi want ik ben een liedje voor Jerney aan het schrijven met als thema datquote:
Koeienmelkertquote:
En witte strepenquote:
Geen idee maar je moet wel melktertenquote:
kast uit of in elkaar zetten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 december 2021 13:09 schreef Emmerdeur het volgende:
een lege spoiler is geen spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik klik er niet eens opquote:
dat hoeft ook niet, want hij is leeg en dat staat er gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |