Gezellig met deze lockdown ..quote:Op zondag 12 december 2021 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Over 5 dagen alweer een weekend. En dan komt Kerst al in zicht...
Tsja. Net als vorig jaar.quote:
Ook nog bier en chips?quote:
Volgende week de kortste dag alweer.quote:Op zondag 12 december 2021 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Over 5 dagen alweer een weekend. En dan komt Kerst al in zicht...
Best day of the year! Bring me More light!quote:Op maandag 13 december 2021 00:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgende week de kortste dag alweer.
Ik vind het gezellig hoor, zo met de kaarsjes en lampjes, maar dat het weer langer licht gaat worden is ook wel weer prettig.quote:Op maandag 13 december 2021 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best day of the year! Bring me More light!
Depressieve dag.quote:Op maandag 13 december 2021 00:01 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Volgende week de kortste dag alweer.
The Circle of life!quote:Op maandag 13 december 2021 00:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig hoor, zo met de kaarsjes en lampjes, maar dat het weer langer licht gaat worden is ook wel weer prettig.
Ja, dat schijnt ook zo'n dag te zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de derde maandag in januari toch?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)
quote:Op maandag 13 december 2021 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de derde maandag in januari toch?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Monday_(dag)
Zag net beelden uit de VS, van die tornado's.quote:
Het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op maandag 13 december 2021 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
He mn ex buurman stond er ook tussen
Ja echt heftig .... dan zijn 100 slachtoffers nog weinigquote:Op maandag 13 december 2021 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net beelden uit de VS, van die tornado's.
Daar liggen dorpen echt plat, gewoon helemaal plat.
En de fabriek waar veel mensen in aan het schuilen waren, ook helemaal plat.
Probleem in dat gebied is dat er weinig mensen zijn met een schuilkelder. Terwijl dat in andere staten wel zo is.quote:Op maandag 13 december 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt heftig .... dan zijn 100 slachtoffers nog weinig
maar ze wonen meestal wel in die cheap wegwaaischuurtjes ...quote:Op maandag 13 december 2021 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Probleem in dat gebied is dat er weinig mensen zijn met een schuilkelder. Terwijl dat in andere staten wel zo is.
Yep, hoorde daar nu ook verhalen van.quote:Op maandag 13 december 2021 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
maar ze wonen meestal wel in die cheap wegwaaischuurtjes ...
Natuur is onverbiddelijk... Ieper 1918 was iets met 1e WO toch ? neem ik aanquote:Op maandag 13 december 2021 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, op de Belgisch tv vergelijken ze het gebied in de VS met Ieper in 1918 qua schade![]()
Ieper is zo goed als van de kaart geveegd in WO 1 ja.quote:Op maandag 13 december 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Natuur is onverbiddelijk... Ieper 1918 was iets met 1e WO toch ? neem ik aan
Ik heb beelden gezien idd en daarom mijn gedachte dat 100 slachtoffers nog weinig is,,,,quote:Op maandag 13 december 2021 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ieper is zo goed als van de kaart geveegd in WO 1 ja.
Zelfde zag je hier in de beelden.
TrusteMarcbquote:Op maandag 13 december 2021 01:37 schreef marcb1974 het volgende:
Das best oud die show, net zo oud als ik zeg maar
Maar nu bed zoeken
Lekker geslapen?quote:
Heel goed jaquote:
Die is mooiquote:
Lekker, dan heb je wat meer vrije tijdquote:Op maandag 13 december 2021 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goed jaen een relatief kort dagje te gaan
Morguhquote:
Lekker, doe een rondje meequote:
Mogguhh Dotquote:Op maandag 13 december 2021 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, doe een rondje mee
Morguh aloa C_/
Mooie UI heb je. Ben ook aan het denken voor een andere UI maar heb geen idee wat. Schiet niet echt op he?quote:
Goed zoekenquote:Op maandag 13 december 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie UI heb je. Ben ook aan het denken voor een andere UI maar heb geen idee wat. Schiet niet echt op he?
Ik weet het. Moet eerst nog denken wat ik wilquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Koenquote:
Das een mooie boot de Bom Diaquote:
Prachtigquote:Op maandag 13 december 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Das een mooie boot de Bom Dia
[ afbeelding ]
Leuk bootjequote:Op maandag 13 december 2021 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Das een mooie boot de Bom Dia
[ afbeelding ]
Het is een aardig oud bootje en nog steeds niet ontploftquote:Op maandag 13 december 2021 10:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk bootje![]()
Het is geen echte bom toch? Ik hou niet van ontploffende boten.
Albertquote:
Sielugquote:Op maandag 13 december 2021 11:09 schreef drakin het volgende:
Deze Bom Dia lijkt me lekker
https://www.bomdia.nl/
Waarom sielug?quote:
Wat niet? Heb je het hele menu wel gezien?quote:Op maandag 13 december 2021 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso zielig eigenlijk , ik eet dat ook niet.
Ik zag de kreeft en toen zag ik genoeg.quote:Op maandag 13 december 2021 11:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat niet? Heb je het hele menu wel gezien?
Ben je vegetariër?
Net na 16:59. Geen dank.quote:Op maandag 13 december 2021 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verveel me op werkwanneer is het 17:00?
Nog ff wachtenquote:Op maandag 13 december 2021 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik verveel me op werkwanneer is het 17:00?
Je mist wat.quote:Op maandag 13 december 2021 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar dat soort ellende
Er is meer dan kreeft, broodmandje, pompoensoep, risotto dus een vegetarisch menu voor je.quote:Op maandag 13 december 2021 11:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag de kreeft en toen zag ik genoeg.
Dat vind ik niet zielig, die kreeft vind ik zieligquote:Op maandag 13 december 2021 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is meer dan kreeft, broodmandje, pompoensoep, risotto dus een vegetarisch menu voor je.
Ik dacht eerst dat je het sielug vond omdat ze dicht zijn ivm die stomme 17.00 uur regel
Andere dieren niet?quote:Op maandag 13 december 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zielig, die kreeft vind ik zielig
Naar team om tegen te spelen.quote:
Welk paard ?quote:Op maandag 13 december 2021 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar team om tegen te spelen.
En dat domme paard speelt er
Gelukkig wel . vreselijk.quote:Op maandag 13 december 2021 11:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Andere dieren niet?
Kreeften levend koken is nu wel een verbod op gekomen
Wtfquote:Op maandag 13 december 2021 14:17 schreef engine het volgende:
Oepsieloting moet overnieuw.
[ twitter ]
quote:Op maandag 13 december 2021 14:21 schreef engine het volgende:
Om drie uur gaan ze het nog een keer proberen
De hele loting dus ook die moeten opnieuw geloot worden.quote:
oh mann deze idiotenquote:Op maandag 13 december 2021 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel .. alles is weer mogelijk ..
Was je blij met de loting?quote:
Tuig is hetquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
alle britse kranten schrijven
schlecht over max en redbull
Ik denk dat Ajax beter wat anders dan Inter kan lotenquote:
Ik lees geen britse krantenquote:Op maandag 13 december 2021 14:29 schreef mario390 het volgende:
alle britse kranten schrijven
schlecht over max en redbull
salzburg word teg liverpool ookquote:Op maandag 13 december 2021 14:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax beter wat anders dan Inter kan loten
Neequote:Op maandag 13 december 2021 14:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
salzburg word teg liverpool ook
niet veel kans hebben
Chillquote:
Dat is wel fijn muziek voor de orenquote:
Geen motown shit in de top2000 meer?quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
Er zit altijd veel te weinig zwarte muziek in die top2000 gevallen.
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.quote:
Ja als we van AZ verliezen ..quote:Op maandag 13 december 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.
Heeft Benfica ook een paard?quote:Op maandag 13 december 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.
Miles staat er dit jaar voor het eerst in!quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb elk jaar 1 uitzondering daaropquote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Domnivoor het volgende:
Het zal me een zorg zijn wat er in de topnogwat staat. Ik luister wat ik zelf leuk vind.
Is Inter beter dan Benfica? Of Benfica kutter om tegen te spelen?quote:
Niet zo een als ik er bedoelde nee. Daar is er gelukkig maar 1 van.quote:
Welke mis je echt?quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
quote:
Funkadelic, Parliament, Sly & the Family Stone, Third World, Black Uhuru, John Coltrane..quote:
Dat is wel weer grappig. Wat is jouw record?quote:Op maandag 13 december 2021 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar 1 uitzondering daarop
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=867280&d=$attachment[dateline]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Laatste 3 jaar ben ik helaas door de Whamkyries te vroeg meegenomen naar Whamhallaquote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel weer grappig. Wat is jouw record?
Oordopjes in en een bordje om nek met: ik ben doof.quote:Op maandag 13 december 2021 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatste 3 jaar ben ik helaas door de Whamkyries te vroeg meegenomen naar Whamhalla
In deze volgorde: Zwembad, fitness, een vriend, they killed me![]()
Die dingen vermijd ik nu
radio's supermarkten en langsrijdende auto's zijn gevaarlijk
Dan gaan ze het extra hard draaienquote:Op maandag 13 december 2021 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oordopjes in en een bordje om nek met: ik ben doof.
Wait Whutt Wattan?quote:Op maandag 13 december 2021 15:56 schreef drakin het volgende:
Vanaf nu ga ik hier niet meer op linkjes klikken, ik vermoed dat dat ineens heel gevaarkijk is
Deze post:quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar 1 uitzondering daarop
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=867280&d=$attachment[dateline]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
* drakin Doet vast geluid pc uitquote:
Wilde net beginnen wat te typen maar dat is een mooie startquote:Op maandag 13 december 2021 15:42 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Funkadelic, Parliament, Sly & the Family Stone, Third World, Black Uhuru, John Coltrane..
Hier kan ik mij ook prima in vinden.quote:Op maandag 13 december 2021 16:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wilde net beginnen wat te typen maar dat is een mooie start
Bronquote:ÉÉN UUR GELEDEN
63.844 positieve tests, explosieve stijging.
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 63.844 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 61.811 meer dan gisteren. Dat is een toename van 91 procent dan de zeven dagen daarvoor. RIVM adviseert onmiddelijke harde lockdown.
Dat zijn andere getallen dan ik heb vernomenquote:
Hij heeft te hard gereden zekerquote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, verstappen gaat alsnog zijn titel kwijtraken
Ik kan het niet helemaal lezen maar kansloos natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2021 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)kwijtraken~a9069ff7/
Het geheel is kansloos. De klachten niet zo.quote:Op maandag 13 december 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal lezen maar kansloos natuurlijk
Dat hele autoracen is raarquote:Op maandag 13 december 2021 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het geheel is kansloos. De klachten niet zo.
Nee dat staat er niet.quote:Op maandag 13 december 2021 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, verstappen gaat alsnog zijn titel kwijtraken
quote:Daar moet in eerste instantie FIA’s eigen Internationale Hof van Beroep (ICA) zich over gaan buigen, als Mercedes de aangekondigde stappen daadwerkelijk doorzet. Vinden ze daar geen gehoor, dan rest nog de gang naar het CAS. De in Lausanne gevestigde instantie die we in Nederland vooral kennen van slepende dopingzaken of transfers in het betaalde voetbal. De vraag is of Mercedes daar überhaupt de race-uitslag en dus de WK-stand terug kan draaien, of slechts het falen van de wedstrijdleiding aan kan tonen.
Feit blijft dat Verstappen donderdag bij het FIA-gala de WK-trofee uitgereikt krijgt, daar verandert Mercedes sowieso niets meer aan.
Er zitten wel wat grappige stukjes bijquote:
En een hoop domme mensenquote:Op maandag 13 december 2021 16:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zitten wel wat grappige stukjes bij![]()
Welnee de smet was er eerder van Hammie. Hij heeft terecht gewonnen. Slotjequote:Op maandag 13 december 2021 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Volkomen zinloos volgens mij.
Wel een kleine smet op de zeer terechte wereldtitel van Max.
Kijk een echte kennerquote:Op maandag 13 december 2021 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee de smet was er eerder van Hammie. Hij heeft terecht gewonnen. Slotje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 13 december 2021 17:40 schreef drakin het volgende:
supermarkt waar kerstmuziek gedraaid werd
Het was stil vandaag ik werd wel een beetje nerveus van de Sinterklaas liedjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was stil vandaag ik werd wel een beetje nerveus van de Sinterklaas liedjes.
Welke tokkie supermarkt is dat dan?quote:
Die waar jij was, hier hadden ze kerstliedjesquote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke tokkie supermarkt is dat dan?
Haha...dit komt van Mercedes af.quote:Op maandag 13 december 2021 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee de smet was er eerder van Hammie. Hij heeft terecht gewonnen. Slotje
Ik zeg net dat ze niks haddenquote:Op maandag 13 december 2021 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Die waar jij was, hier hadden ze kerstliedjes
Goddankquote:
Oh nou dat is fijnquote:
Je werd er anders wel nerveus vanquote:
En wat heb je nog meer?quote:Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef aloa het volgende:
En als die het niet doet zelfs nog een tablet.
Je leest het verkeerd.quote:
Ik hoor niks meerquote:
Het staat er heel onduidelijk, er staan 2 dingen in die zin.quote:
Zuchtquote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Het staat er heel onduidelijk, er staan 2 dingen in die zin.
Daar post ik wel eens. Maar ik denk dat onze smaken niet overeen komenquote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef drakin het volgende:
Hier kan je vertellen wat jij leest: LIT / Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel XIV
Ik post er niet alles wat ik lees.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar post ik wel eens. Maar ik denk dat onze smaken niet overeen komen
Iets met een pandemie heeft mij daarbij geholpen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Lezen.![]()
Hoop daar toch weer eens wat tijd voor te vinden.
Ik heb een e reader maar toch wil ik wel sommige boeken van papier hebben. Ik heb zelfs een boekenlegger gekocht die is 3dquote:Op maandag 13 december 2021 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Lezen.![]()
Hoop daar toch weer eens wat tijd voor te vinden.
Die pandemie heeft mij alleen maar meer werk opgeleverd. Sta al ruim een jaar in de werkstand. Hopelijk kan het komende jaar wat rustiger.quote:Op maandag 13 december 2021 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Iets met een pandemie heeft mij daarbij geholpen.
En gewoon niet meer slapen
Niks leest zo lekker als papier vind ik. Mooie boekenlegger.quote:Op maandag 13 december 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een e reader maar toch wil ik wel sommige boeken van papier hebben. Ik heb zelfs een boekenlegger gekocht die is 3d[ link | afbeelding ]
O ik hou van mooie boekenleggersquote:Op maandag 13 december 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een e reader maar toch wil ik wel sommige boeken van papier hebben. Ik heb zelfs een boekenlegger gekocht die is 3d[ link | afbeelding ]
Is ook zo maar ik heb al veel boeken en een e reader is wel een uitkomst. Als het niks is flikker ik het weg. Ja ik download allesquote:Op maandag 13 december 2021 18:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die pandemie heeft mij alleen maar meer werk opgeleverd. Sta al ruim een jaar in de werkstand. Hopelijk kan het komende jaar wat rustiger.
[..]
Niks leest zo lekker als papier vind ik. Mooie boekenlegger.
Mijn werk is "anders" geworden, werk evenveel, maar op een andere manier en vrije tijd heb ik meer aan lezen gewijd dan aan een paar dingen die ik daarvoor deed.quote:Op maandag 13 december 2021 18:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die pandemie heeft mij alleen maar meer werk opgeleverd. Sta al ruim een jaar in de werkstand. Hopelijk kan het komende jaar wat rustiger.
[..]
Niks leest zo lekker als papier vind ik. Mooie boekenlegger.
Groot gelijk.quote:Op maandag 13 december 2021 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo maar ik heb al veel boeken en een e reader is wel een uitkomst. Als het niks is flikker ik het weg. Ja ik download alles
Er zijn boeken die je wil lezen en boeken die je wil hebben.quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Lezen van een E reader schijnt echt wezenlijk anders te zijn dan van bijvoorbeeld een tablet. Misschien toch het overwegen waard, de boekenkast hier barst ook al uit zijn voegen.
Ik vind het ideaal vlak voor het slapen, een ereader die uit je handen valt is minder pijnlijk dan een dik boek en het achtergrondlicht leest prettiger dan een nachtlampje.quote:Op maandag 13 december 2021 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Lezen van een E reader schijnt echt wezenlijk anders te zijn dan van bijvoorbeeld een tablet. Misschien toch het overwegen waard, de boekenkast hier barst ook al uit zijn voegen.
Hier is het 180 graden om met dito werk.quote:Op maandag 13 december 2021 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn werk is "anders" geworden, werk evenveel, maar op een andere manier en vrije tijd heb ik meer aan lezen gewijd dan aan een paar dingen die ik daarvoor deed.
Die kan zo op een tegel. Mooi gezegd.quote:Op maandag 13 december 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn boeken die je wil lezen en boeken die je wil hebben.
Als je een opleiding moet doen lees je daar natuurlijk ook veel voor.quote:Op maandag 13 december 2021 18:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier is het 180 graden om met dito werk.
Vorig jaar een aantal opleidingen die we fysiek aanboden geschikt gemaakt voor online lessen. Komend jaar zouden we weer naar een deel fysiek gaan. Tot de plannen wijzigden. Toen de fysieke opleidingsmaterialen klaar waren, moest er een online backup komen. Ben ik nu dus druk mee. Bovenop het reguliere onderhoud.
Ik vind het nog steeds heerlijk om te doen, maar er gaat best wel veel tijd in zitten.
@Domnivoorquote:Op maandag 13 december 2021 18:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kan zo op een tegel. Mooi gezegd.
Ik heb vorige week het boek van Amalia besteld en bij mijn oudste zus laten bezorgen, we gaan het met de zussen om beurten lezen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn boeken die je wil lezen en boeken die je wil hebben.
De studenten moeten inderdaad veel lezen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je een opleiding moet doen lees je daar natuurlijk ook veel voor.
Ik heb dit jaar 2 opleidingen afgerond.
Serieus ?quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het boek van Amalia besteld en bij mijn oudste zus laten bezorgen, we gaan het met de zussen om beurten lezen.
Leek mij ook wel boeiendquote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vorige week het boek van Amalia besteld en bij mijn oudste zus laten bezorgen, we gaan het met de zussen om beurten lezen.
Niet het einde verklappen he.quote:Op maandag 13 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het zelf heeft geschreven.quote:
Nee, ik ben luiquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 18:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet het einde verklappen he.
Ik weet dat Claudia de Breij een boekje heeft mogen makenquote:Op maandag 13 december 2021 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het zelf heeft geschreven.
Om te maken hoef je niks te lezen? Je kennis moet dan toch ook ergens vandaan komen?quote:Op maandag 13 december 2021 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De studenten moeten inderdaad veel lezen.
Ik doe de opleidingen niet, ik maak ze.
Claudia de Breij is iemand die ik niet zo mag. En dat zeg ik netjesquote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet dat Claudia de Breij een boekje heeft mogen maken![]()
Dat werd redelijk met de grond gelijk gemaakt
Over jaquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 18:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet het einde verklappen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh ja, natuurlijk moet ik lezen.quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Om te maken hoef je niks te lezen? Je kennis moet dan toch ook ergens vandaan komen?
Echt?!quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier ben ik he wel mee eens, waarschijnlijk zei ik daarom dat het boek van Amalia is.quote:Op maandag 13 december 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Claudia de Breij is iemand die ik niet zo mag. En dat zeg ik netjes
Voila gevondenquote:Op maandag 13 december 2021 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Claudia de Breij is iemand die ik niet zo mag. En dat zeg ik netjes
Zie mijn linkjequote:Op maandag 13 december 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ben ik he wel mee eens, waarschijnlijk zei ik daarom dat het boek van Amalia is.
Claudia is daar prima zelf toe in staat.quote:Op maandag 13 december 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]Spoilers zitten op racewagens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 100 kilo aan boeken en mappen weg gedonderd wat mijn oude functie betreft. Verhuizen is soms best lekker.quote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk moet ik lezen.
Maar dat is dan technische literatuur en spoorwegwetgeving. Dat leest niet zo lekker weg als een boek van bijvoorbeeld een Terry Pratchett. Is toch even andere koek.
Noem je nou net 1 van mijn favorietenquote:Op maandag 13 december 2021 18:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk moet ik lezen.
Maar dat is dan technische literatuur en spoorwegwetgeving. Dat leest niet zo lekker weg als een boek van bijvoorbeeld een Terry Pratchett. Is toch even andere koek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Hermelijnvlooiquote:
Ook maar ff zelf een bijdrage gedaan: LIT / Wat lees je nu? #80 We lezen stug doorquote:Op maandag 13 december 2021 18:02 schreef drakin het volgende:
Ow ik was ook nog het verkeerde topic aan het posten, ik bedoelde deze: LIT / Wat lees je nu? #80 We lezen stug door
Klikte ik ook nogquote:Op maandag 13 december 2021 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook maar ff zelf een bijdrage gedaan: LIT / Wat lees je nu? #80 We lezen stug door
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 13 december 2021 19:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Claudia is daar prima zelf toe in staat.
Ze is niet grappig en haar liedjes vind ik ook niks. Ze kan zo het leger in, kan ze de vijand doodvervelen.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Klikte ik ook nog![]()
Gelukkig was het eerst reclameHad al eerder 1 geplaatst maar je was plots foetsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat stukje over explosief gestegen coronacijfers)
Das toch niet interessantquote:Op maandag 13 december 2021 19:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had al eerder 1 geplaatst maar je was plots foetsie(dat stukje over explosief gestegen coronacijfers)
Ja ik wist zo 1 2 3 niet waar je op zou willen klikken. Het leek me haalbaarquote:
Huh, wat zeg je?quote:Op maandag 13 december 2021 19:06 schreef drakin het volgende:
Maar mijn geluid blijft nu gewoon de komende week definitief uit!
Solid probeert me te vermoordenquote:
Ze spreekt met het Utrechts gebarentaaldialect, jammer anders kon ik haar verstaan.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen eens de lampjes in de boom hangen
Jaja, laat ik weet het
moet ik ook nog doen hoorquote:Op maandag 13 december 2021 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen eens de lampjes in de boom hangen
Jaja, laat ik weet het
Ja, echt wel.quote:Op maandag 13 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb 100 kilo aan boeken en mappen weg gedonderd wat mijn oude functie betreft. Verhuizen is soms best lekker.
quote:Op maandag 13 december 2021 19:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Noem je nou net 1 van mijn favorieten
Heb hiet wel een paar boeken van hem staan inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren in het Nederlands en ik verzamel de serie in het Engels.quote:Op maandag 13 december 2021 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hiet wel een paar boeken van hem staan inderdaad.
Heb haar nooit ontmoet, wel een heleboel collegas van haar.quote:Op maandag 13 december 2021 19:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Irma. Oud collega van me.
Was lokettiste op station Leiden Centraal.
Echt hequote:
Ik heb 2 boeken die eerder uit quotes dan uit verhalen bestaan, daar lees ik af en toe 1 of meer stukjes uit.quote:Op maandag 13 december 2021 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
Als kind zat ik elke dag in de bibliotheek dat bij mij aan de overkant was. Ik ging altijd naar huis met meer boeken dan eigenlijk mocht want ik was niet zo spraakzaam maar kon wel heel lief kijken(als ik nu lief ga kijken roepen ze meestal om politie
)
Nu liggen er hier allemaal boeken die ik nog moet gaan lezen of uitlezen. Kan gewoon niet lang genoeg gefocust blijven om meer dan paar regels te lezen en tegenwoordig heb ik zelfs een leesbril nodig.
Ik heb gewoon geen boomquote:Op maandag 13 december 2021 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt heIk heb nu nog niks breekbaars in de boom hangen, maar ik zag die drie tronies al toen de boom werd binnen gedragen
Ja korte postjes he, ik reageer nooit op erg lange postjes en lees ze ook niet, op geen enkele forum.quote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 2 boeken die eerder uit quotes dan uit verhalen bestaan, daar lees ik af en toe 1 of meer stukjes uit.
Daarnaast ligt 1 leesboek en 1 studieboek beneden, en 1 ereader boven
En op de pc lees ik een online stripboek
Gaat prima die focus
quote:Op maandag 13 december 2021 19:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Irma. Oud collega van me.
Was lokettiste op station Leiden Centraal.
Neem haar mee naar de volgende meetquote:Op maandag 13 december 2021 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb haar nooit ontmoet, wel een heleboel collegas van haar.
Cutequote:Op maandag 13 december 2021 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
Als kind zat ik elke dag in de bibliotheek dat bij mij aan de overkant was. Ik ging altijd naar huis met meer boeken dan eigenlijk mocht want ik was niet zo spraakzaam maar kon wel heel lief kijken(als ik nu lief ga kijken roepen ze meestal om politie
)
Nu liggen er hier allemaal boeken die ik nog moet gaan lezen of uitlezen. Kan gewoon niet lang genoeg gefocust blijven om meer dan paar regels te lezen en tegenwoordig heb ik zelfs een leesbril nodig.
Wel katten?quote:
Denk niet dat ze me nog zal (her)kennen. Is ruim 25 jaar geleden.quote:Op maandag 13 december 2021 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Neem haar mee naar de volgende meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |