SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 13 december 2021 17:40 schreef drakin het volgende:
supermarkt waar kerstmuziek gedraaid werd
Het was stil vandaag ik werd wel een beetje nerveus van de Sinterklaas liedjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op maandag 13 december 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was stil vandaag ik werd wel een beetje nerveus van de Sinterklaas liedjes.
Welke tokkie supermarkt is dat dan?quote:
Die waar jij was, hier hadden ze kerstliedjesquote:Op maandag 13 december 2021 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke tokkie supermarkt is dat dan?
Haha...dit komt van Mercedes af.quote:Op maandag 13 december 2021 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee de smet was er eerder van Hammie. Hij heeft terecht gewonnen. Slotje
Ik zeg net dat ze niks haddenquote:Op maandag 13 december 2021 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Die waar jij was, hier hadden ze kerstliedjes
Goddankquote:
Oh nou dat is fijnquote:
Je werd er anders wel nerveus vanquote:
En wat heb je nog meer?quote:Op maandag 13 december 2021 17:52 schreef aloa het volgende:
En als die het niet doet zelfs nog een tablet.
Je leest het verkeerd.quote:
Ik hoor niks meerquote:
Het staat er heel onduidelijk, er staan 2 dingen in die zin.quote:
Zuchtquote:Op maandag 13 december 2021 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Het staat er heel onduidelijk, er staan 2 dingen in die zin.
Daar post ik wel eens. Maar ik denk dat onze smaken niet overeen komenquote:Op maandag 13 december 2021 17:58 schreef drakin het volgende:
Hier kan je vertellen wat jij leest: LIT / Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel XIV
Ik post er niet alles wat ik lees.quote:Op maandag 13 december 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar post ik wel eens. Maar ik denk dat onze smaken niet overeen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |