Chillquote:
Dat is wel fijn muziek voor de orenquote:
Geen motown shit in de top2000 meer?quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
Er zit altijd veel te weinig zwarte muziek in die top2000 gevallen.
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.quote:
Ja als we van AZ verliezen ..quote:Op maandag 13 december 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.
Heeft Benfica ook een paard?quote:Op maandag 13 december 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet of het nou beter of slechter is geworden eigenlijk.
Miles staat er dit jaar voor het eerst in!quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
Ik heb elk jaar 1 uitzondering daaropquote:Op maandag 13 december 2021 15:31 schreef Domnivoor het volgende:
Het zal me een zorg zijn wat er in de topnogwat staat. Ik luister wat ik zelf leuk vind.
Is Inter beter dan Benfica? Of Benfica kutter om tegen te spelen?quote:
Niet zo een als ik er bedoelde nee. Daar is er gelukkig maar 1 van.quote:
Welke mis je echt?quote:Op maandag 13 december 2021 14:53 schreef pullup het volgende:
quote:
Funkadelic, Parliament, Sly & the Family Stone, Third World, Black Uhuru, John Coltrane..quote:
Dat is wel weer grappig. Wat is jouw record?quote:Op maandag 13 december 2021 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar 1 uitzondering daarop
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.thestudentroom.co.uk/attachment.php?attachmentid=867280&d=$attachment[dateline]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Laatste 3 jaar ben ik helaas door de Whamkyries te vroeg meegenomen naar Whamhallaquote:Op maandag 13 december 2021 15:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is wel weer grappig. Wat is jouw record?
Oordopjes in en een bordje om nek met: ik ben doof.quote:Op maandag 13 december 2021 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatste 3 jaar ben ik helaas door de Whamkyries te vroeg meegenomen naar Whamhalla
In deze volgorde: Zwembad, fitness, een vriend, they killed me![]()
Die dingen vermijd ik nu
radio's supermarkten en langsrijdende auto's zijn gevaarlijk
Dan gaan ze het extra hard draaienquote:Op maandag 13 december 2021 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oordopjes in en een bordje om nek met: ik ben doof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |