Van een Bose Totoquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.quote:Op zondag 12 december 2021 19:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, er werd nogal verschillend gejankt.
Jij haat toch F1?
Doe ik ook niet.quote:
Total wolff lulquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
En dat zegt iemand die voetbal kijktquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.
[..]
We kunnen het ook over voetbal hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dit is een van de redenen dat ik het een kutsport vind ja.
[..]
Doe ik ook niet.
Alleen de meeste nieuwssites die ik lees beginnen met deze onzin
Een van de meer walgelijke onderdelen van het voetbal jaquote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die voetbal kijkt
"Help! Een brancard! Ik ga dood! zijn been schampte langs het mijne!"
@maily wat vinden we van deze gouden taalfout?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2021 20:07:48 ]
Uit het nietsquote:Op zondag 12 december 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit het niets? Of een spiertje verrekt?
Schapen laten zich opsluiten!quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen worden we ook de komende 3 weken savonds opgesloten door die 2 schandvlekken![]()
![]()
He wat? wat watwatwatwatwat? Zeg op! NOS meldt nog niks.quote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lees overal dat de protesten zijn afgewezenquote:Op zondag 12 december 2021 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He wat? wat watwatwatwatwat? Zeg op! NOS meldt nog niks.
das een bewustequote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:maily wat vinden we van deze gouden taalfout?
Ik lees dat nu toevallig ook op NOS, RB zegt dat de 2e protest ook is afgewezen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lees overal dat de protesten zijn afgewezen
Ik ben gewoon iets sneller... omdat ik niet opgesloten zitquote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik lees dat nu toevallig ook op NOS, RB zegt dat de 2e protest ook is afgewezen.
Ja dank je .. Abraham komt al bijna om de hoek kijkenquote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Soury het volgende:
Chuuf !!! Van harte met je 49 jaren. En leuk ook dat het een Max dag was voor je[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |