Haha ja het ging toen meer over of Duncan over hem heen zou wippen in de oddsquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Dit is ook veel te hoog geëindigd mensenIk zat toevallig van de week het topic nog terug te lezen dat Scream werd onthuld en het werd gezien als een zwaar zwak liedje, dat het derde is geworden vind ik nog ongelofelijk
En dit jaar doet Robin Bengtsson gewoon weer mee aan Melfest, helpquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog iets minder met Benjamin Ingrosso, maar 2017 was ook wel aardig matig ja, al klopte zijn gladjakkerige uitstraling op zich nog wel met het nummer.
Bedankt dat jij met het idee kwam. Zo leuk om weer te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel dat jullie dit met mij mee wilden kijken! Ik heb er enorm van genoten!![]()
![]()
![]()
Er komt nog een toetje begrijp ik?
(EDIT: Ik typ niet zo snel)
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een X aantal jaar denk ik dat ik Benjamin me beter kan heugen dan Tusse, puur vanwege de extra ergernis
Die stress heb ik vandaag en morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja het ging toen meer over of Duncan over hem heen zou wippen in de oddsOmdat alleen Rusland toen nog boven Nederland stond. En wij allemaal opgelucht en de procentjes in de gaten houden, omdat we allemaal screenshotjes van hét moment wilden
Vocalen waren goed hoor. Maar dat nummer was zwaar matig. En de act werd volgens mij bij deze ook van te voren dermate opgehyped dat het alleen maar tegenviel. Zeker toen Noord-Macedonië ook met spiegels bleek te komenquote:
Ik stress lekker mee!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die stress heb ik vandaag en morgen
De ja-knikker in de rode TL-tunnelquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelen
Dat weet ik niet meer, maar hij was degene met de rood/zwarte lichten en de knikjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelen
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus heb ik het goedquote:
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook het hele gesprek proberen te volgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
Publiek zit lekker te speculeren of Izhar's leeftijd
Kijk even naar de 2e deel van mijn usernamequote:
2 uur!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?
Haha "ja, die moet nu wel iets van 65 zijn ofzo?"quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
Publiek zit lekker te speculeren over zhar's leeftijd
F1 . Of Max gaat winnen of Lewis.quote:
14:00 uurquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?
Ahquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk even naar de 2e deel van mijn username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |