Hij postte ook door het slotjequote:
Het was geen kaap, ik had post #301.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef H_T het volgende:
Je joikt er even lekker op los en er is meteen een topickaap
Terecht overigens
Keino had voorspellende gave toenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:29 schreef H_T het volgende:
Even naar Holland naar Holland naar Holland toe
En dat gingen we ookquote:
Vet hequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het was geen kaap, ik had post #301.
Dat jij als mod door het slotje post...
Nope, die moet nog!quote:
Ik vond het ook geen tweede plaats waardquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef H_T het volgende:
Soldi vind ik nog steeds niks. Dit was een van mijn plaspauzes
Oudste deelnemer van de avond maar daar was niks van te merkenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
JAA DE TROUBADOUR! ULTIEM GENIETEN!![]()
Bij San Remo flikkerde ze al van een trap met 5 tredenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
Die trap is niet makkelijk te nemen, of wel? Iedereen houdt zich of vast of kijkt naar de treden.
Ruth?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij San Remo flikkerde ze al van een trap met 5 treden
Nog even opgezochtquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dit paste ook zo perfect op de staging van Zwitserland dit jaar
quote:
Bulgarije heeft ook al een meme dit jaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nog even opgezocht
[ twitter ]
Net zoals Corry in 1999.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oudste deelnemer van de avond maar daar was niks van te merken
Heldinquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:39 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nog even opgezocht
[ twitter ]
In Nederland kan ik me eigenlijk alleen Anneke Gronloh herinneren die ooit live op tv van een trap viel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee geen idee wie dat waren, maar er vielen 2 artiesten in 1 jaar
Nee, dit was daadwerkelijk de Nederlandstalige versie van Nicole, niet van Angeliquequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
Een beetje geld voor een beetje liefde
Jaaaa die zong 'Zing, vecht, huil, bid' in het Nederlandsquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:43 schreef koffieleuk het volgende:
Had Salvador ook niet tijdens zijn concert een liedje in het Nederlands gezongen?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, dit was daadwerkelijk de Nederlandstalige versie van Nicole, niet van Angelique
Welkomquote:
Ik hier?quote:
Heel even heel snel, maar ik zag het zelf amperquote:
Eensquote:
Staat die versie online?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa die zong 'Zing, vecht, huil, bid' in het NederlandsEn goed ook, met goede uitspraak!
Hij vertelde dat hij dat altijd doet als hij in een ander land optreed; een nummer uit dat land in de eigen taal uitvoeren.
Hij zei ook nog dat hij Nederlands tot nu toe het lastigst vond, hij had ook al Chinees en IJslands gehad enzo
Ik zie je nuquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel even heel snel, maar ik zag het zelf amper![]()
Why Me moet nog!
Ja dat is de volgende die komt volgens Wikipedia!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel even heel snel, maar ik zag het zelf amper![]()
Why Me moet nog!
Geen ideequote:
No Post-Eurovision Depression Allowed!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Een jaar is lang, hebben we vorig jaar gemerkt.
Maar we hebben er wel dit samenkijken aan over gehouden.
Oh serieus?quote:
Heel kortquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh serieus?Ik wist nog niet dat ik hier in beeld was
quote:
Zie de post van Koffie hierboven!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik zou dat wel graag willen zien/horen
Als je het nummer al een miljoen keer gezongen hebt, moet je het zelf leuker makenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef usagi414 het volgende:
Johnny Logan is af en toe een beetje raar. Maar What`s another year blijft zo mooi. En hold,me now ook.
Wilde het net vragen wanneer je in beeld kwamquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Let op bij de modulatie straks na de bridge!
GESPOTquote:
Net, twee keerquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wilde het net vragen wanneer je in beeld kwam
Als 24-jarige ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ligt misschien aan mij als 21-jarige maar ik vind dit echt een heel gedateerde winnaar
Ik weet wie je bedoelt inderdaad. Die vrouw was gewoon geschrokken van een camera voor haar snufferd en moest wel heel hard "WHY MEEE" roepenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag een heel dramatische vrouw in het publiek!
Je bent zelf gedateerdquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ligt misschien aan mij als 21-jarige maar ik vind dit echt een heel gedateerde winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent zelf gedateerd
Alleen maar omdat je 2 seconden op beeld was helemaal doen alsof het jouw inzending is, tsssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Als een bijna 50`er ben ik het er ook mee eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als 24-jarige ben ik het met je eens.
Dan had ik Serhat wel geclaimdquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je 2 seconden op beeld was helemaal doen alsof het jouw inzending is, tsss
quote:
Maar grote fanfavorietquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik gok eigenlijk wel dat dat de slechtst scorende inzending was die op dat feest voorbij kwam
Maar aan de zaal zou je dat niet merken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik gok eigenlijk wel dat dat de slechtst scorende inzending was die op dat feest voorbij kwam
Denk het ook, als je die andere inzendingen van Edsiel en Dana niet meerekentquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Edsilia zong ook On Top of the World, dat haalde de finale nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Zo onderhand worden ze nog echt een leuk ESF-landquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marinogoden. Valentina, Serhat en Senhit en straks Nanowar of Steel?
Goeie rubriek altijdquote:
Ja, hij had de pech Willeke Alberti op het laatste moment moest afzeggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik ook niet, nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nog steeds niks met deze winnaar sorry not sorry
Ja dat was weer mijn autocorrectquote:
Reken je 2011 nog onder de afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Een van de minste winnaars van de afgelopen jaren.
Inmiddels alweer 10 edities erna gehad dus ik persoonlijk nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Reken je 2011 nog onder de afgelopen jaren?
10e bij de televote in de finalequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef molloot200 het volgende:
De kwalificatie van San Marino van dat jaar voelde gewoon als een nog grotere overwinning dan de winst van Duncan dat jaar
Ik herinner me de verbaasde reactie van Cornald en Janquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef molloot200 het volgende:
De kwalificatie van San Marino van dat jaar voelde gewoon als een nog grotere overwinning dan de winst van Duncan dat jaar
Was oprecht een favoriet ook wel op onze watchparty toen ik met vrienden dit ging kijken in 2019quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
10e bij de televote in de finale
Op zich wel, als je ze hier kan linken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:03 schreef sportfreak het volgende:
@:sableheart Misschien een idee om dadelijk na afloop van de uitzending wat losse clips in te starten van de optreden die de tv uitzending niet hebben gehaald?
Liever Serhat dan Jack Plooijquote:
Gewaagde gok wel hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
Serhat is ongetwijfeld de beste tot tandarts opgeleide Turkse tv-producent die San Marino ooit naar het ESF heeft gestuurd
Ik DM ze wel, blijft het voor de rest een verrassingquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Op zich wel, als je ze hier kan linken.
Ik krijg het waarschijnlijk niet bij elkaar gezocht.
ik las bijna TANDEN vanwege de vorige postsquote:
EIN ZWEI DREIquote:
Ik heb wel een Go_A-cover in de aanbiedingquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
Nu wil ik een akoestische versie.
Daarom, goed moment om het even weg te spoelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:09 schreef Momo het volgende:
Maar we hebben net al Fuego gezien in Estland
Ik zat thuis keihard te gillen. Zo blijquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Die in die rare korte broeken wel, als hij andere had dan nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Heeft iemand de achtergronddansers bij Serhat gezien? Die vielen mij pas op na de 10de keer terugkijken![]()
Ik denk niet dat ze terugkomt en ik hoop het ook niet. Hoger dan 2e gaat ze toch niet eindigen en als ze echt weer wilt wil ik dat ze ook wint en dat zie ik in het huidge liedjesklimaat van ESF niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat zij een keer terug gaat komen naar het ESF
Of wil ze dat zelf niet meer? @:Nexum weet dit vast
Nee, anno 2021 zie ik een liedje als Fuego ook niet zo snel meer 2e worden inderdaad. Dan maar "stoppen" op je hoogtepunt en niet meer terugkeren inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze terugkomt en ik hoop het ook niet. Hoger dan 2e gaat ze toch niet eindigen en als ze echt weer wilt wil ik dat ze ook wint en dat zie ik in het huidge liedjesklimaat van ESF niet gebeuren
Het beste wat ik je kan aanbieden is dit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:08 schreef koffieleuk het volgende:
Nu wil ik een akoestische versie.
Ze had al weer moeten gaan met Statements.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef Nexum het volgende:
Loreen wil ik dan wel weer eens zien voor Zweden. Al is het maar om Zweden even te laten zien dat ze het toch echt beter doen met vrouwen
Met Statements had ze van mij gewoon weer mogen gaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef Nexum het volgende:
Loreen wil ik dan wel weer eens zien voor Zweden. Al is het maar om Zweden even te laten zien dat ze het toch echt beter doen met vrouwen
QFTquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had al weer moeten gaan met Statements.
Wel de frietmand voor een sterrenrestaurant.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
Frietmand-Loreen nog en dan is de show geloof ik alweer klaar
Verdommequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef H_T het volgende:
Frietmand-Loreen nog en dan is de show geloof ik alweer klaar
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Denken jullie dat Zitti e buoni dit gaat inmaken in ESC250?
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze had al weer moeten gaan met Statements.
Ik denk het toch niet eigenlijk, al komt Zitti e buoni wel enorm hoog binnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Het komt sowieso in de top 3. Ik denk dat dat ten koste gaat van Grande Amore dat vorig jaar op 10 stondquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Yep, himquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?
Ik vind niet dat ZEB dat verdient eigenlijk, ondanks dat ik persoonlijk liever ZEB zou luisteren dan Euphoria.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
Ja, jaar daarop won gladde cavia Ingrossoquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie won dat jaar ook alweer? Was dat niet gladjakker Bengtsson?
Echt why ookquote:
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:15 schreef Nexum het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:13 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb ze ontvangen, @:Sportfreak, dus er komt nog een uitsmijter aan.
Enige voordeel van Tusse afgelopen jaar was wel dat hij in elk geval wél likeable over kwam, in tegenstelling tot die andere Zwedenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, jaar daarop won gladde cavia Ingrosso
Eensquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Enige voordeel van Tusse afgelopen jaar was wel dat hij in elk geval wél likeable over kwam, in tegenstelling tot die andere Zweden
Ik heb nog iets minder met Benjamin Ingrosso, maar 2017 was ook wel aardig matig ja, al klopte zijn gladjakkerige uitstraling op zich nog wel met het nummer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt why ookDat is by far de Zweedse uitzending van de laatste jaren waar ik het minst mee heb. Nog minder dan Voices ja.
Held! @sportfreak natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb nog negen nummers klaar staan.
Ja we krijgen (s)cream!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel dat jullie dit met mij mee wilden kijken! Ik heb er enorm van genoten!![]()
![]()
![]()
Er komt nog een toetje begrijp ik?
Het was ook een fantastische suggestie, die duidelijk aan sloeg.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Dankjulliewel dat jullie dit met mij mee wilden kijken! Ik heb er enorm van genoten!![]()
![]()
![]()
Over een X aantal jaar denk ik dat ik Benjamin me beter kan heugen dan Tusse, puur vanwege de extra ergernisquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Echt why ookDat is by far de Zweedse uitzending van de laatste jaren waar ik het minst mee heb. Nog minder dan Voices ja.
Haha ja het ging toen meer over of Duncan over hem heen zou wippen in de oddsquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:19 schreef molloot200 het volgende:
Dit is ook veel te hoog geėindigd mensenIk zat toevallig van de week het topic nog terug te lezen dat Scream werd onthuld en het werd gezien als een zwaar zwak liedje, dat het derde is geworden vind ik nog ongelofelijk
En dit jaar doet Robin Bengtsson gewoon weer mee aan Melfest, helpquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog iets minder met Benjamin Ingrosso, maar 2017 was ook wel aardig matig ja, al klopte zijn gladjakkerige uitstraling op zich nog wel met het nummer.
Bedankt dat jij met het idee kwam. Zo leuk om weer te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:18 schreef NailQueen het volgende:
![]()
![]()
(EDIT: Ik typ niet zo snel)
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Over een X aantal jaar denk ik dat ik Benjamin me beter kan heugen dan Tusse, puur vanwege de extra ergernis
Die stress heb ik vandaag en morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja het ging toen meer over of Duncan over hem heen zou wippen in de oddsOmdat alleen Rusland toen nog boven Nederland stond. En wij allemaal opgelucht en de procentjes in de gaten houden, omdat we allemaal screenshotjes van hét moment wilden
Vocalen waren goed hoor. Maar dat nummer was zwaar matig. En de act werd volgens mij bij deze ook van te voren dermate opgehyped dat het alleen maar tegenviel. Zeker toen Noord-Macedoniė ook met spiegels bleek te komenquote:
Ik stress lekker mee!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die stress heb ik vandaag en morgen
De ja-knikker in de rode TL-tunnelquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelen
Dat weet ik niet meer, maar hij was degene met de rood/zwarte lichten en de knikjesquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benjamin was toch dat joch dat bij zijn dansje bij zijn kruis zat te frummelen
Wat is er morgen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus heb ik het goedquote:
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook het hele gesprek proberen te volgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
Publiek zit lekker te speculeren of Izhar's leeftijd
Kijk even naar de 2e deel van mijn usernamequote:
2 uur!quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?
Haha "ja, die moet nu wel iets van 65 zijn ofzo?"quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
Publiek zit lekker te speculeren over zhar's leeftijd
F1 . Of Max gaat winnen of Lewis.quote:
14:00 uurquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt en dat Maxie wint. Hoe laat begint de race?
Ahquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk even naar de 2e deel van mijn username
Hoe laat valt Max uit?quote:
Ik hoop niet eerder dan Lewis.quote:
De Rijke Elitequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is die groep mensen die achterin op het podium staan?
Ik zie hem gewoon spelen, behalve als ik wissel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
Bij mij zie ik trouwens alleen maar stills, alsof je er doorheen scrollt, kan dat @:Sableheart?
Die waren op de een of andere manier supervip of zo en mochten dus alle optredens van achteren bekijken en een beetje met vlaggetjes zwaaienquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Misschien een domme vraag maar wat is die groep mensen die achterin op het podium staan?
Dan zal het aan mijn apparaat liggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon spelen, behalve als ik wissel.
Dat was het VIP-publiek; een soort prijswinnaars had ik begrepen. Die mochten op het podium de show bijwonen, en kregen ook wat andere VIP extra's.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Hier ook gewoon videoquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon spelen, behalve als ik wissel.
Ja het waren best wel kutplekken eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De rijke elite die de hele avond naar de ruggen van de artiesten heeft mogen kijken
Juist in het refrein heeft ze het meeste ondersteuning nodig, en die krijgt ze ook wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, ja Anne-Marie was ziek en ons was verzocht om vooral met haar mee te zingen. Maar... niemand in de zaal kon Frans zingen buiten wat fonetisch het refrein om
quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Die waren op de een of andere manier supervip of zo en mochten dus alle optredens van achteren bekijken en een beetje met vlaggetjes zwaaien
Stipje goud in het publiek op de vloer?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:27 schreef NailQueen het volgende:
Je ziet bij het publiek op het podium een van de dansers van Verka Serduska
Pleurisend lopen naar de bar ook nog eens, als je er al komtquote:
Ringo Starr?quote:Op zaterdag 11 december 2021 23:28 schreef koffieleuk het volgende:
Pinguini Tattici Nucleari bij aanbevolen video's
Ik vind ze erg mooiquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:29 schreef sportfreak het volgende:
Deze Franse inzendingen waren mijn plaspauze die avond dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |