SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat klinkt wel als iets dat ik zou kunnen waarderen, ja.quote:
de bedoeling was juist dat je minder ging reizen dit jaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:25 schreef Yolk het volgende:
L.A. Woman ben ik het afgelopen jaar veel meer gaan waarderen, stemplaat ook. Denk doordat ik dit jaar veel meer heb moeten reizen dan daarvoor, en daar is dit nummer uitermate voor geschikt.
Volgens mij had elke deelnemer op het ESF dit jaar gewoon 2 middelvingersquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Iets met middelvingers, dus ook weer niet zo Light
Net als hun ticketprijzenquote:
Oh sorry, ik dacht dat je niet door had dat je hem had gesloten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:28 schreef Yolk het volgende:
Dank voor het openen, had anders een waardeloze TT als Voilà Woman op mijn geweten gehad
tja dit keer kan ik het ze eens niet kwalijk nemen, al vind ik wel dat artiesten hierin hun verantwoordelijkheid zouden kunnen nemen.quote:
Komt het mooi uit dat ik bandjes in de kleinste clubs en kroegen het leukst vind om heen te gaan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dit keer kan ik het ze eens niet kwalijk nemen, al vind ik wel dat artiesten hierin hun verantwoordelijkheid zouden kunnen nemen.
dat vindt iedereen tegenwoordig, want het is het enige wat soms doorgaatquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt het mooi uit dat ik bandjes in de kleinste clubs en kroegen het leukst vind om heen te gaan tegenwoordig.
Die zijn ook wel prijziger geworden volgens mij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt het mooi uit dat ik bandjes in de kleinste clubs en kroegen het leukst vind om heen te gaan tegenwoordig.
Valt mee.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn ook wel prijziger geworden volgens mij.
Haha ja eigenlijk wel, oepsquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
de bedoeling was juist dat je minder ging reizen dit jaar
Oh geen enkel probleem hoorquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je niet door had dat je hem had gesloten.
Ik kan het de artiesten (vooral de iets kleinere) ook niet echt kwalijk nemen. Zij moeten ook hun crew en management kunnen blijven betalen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dit keer kan ik het ze eens niet kwalijk nemen, al vind ik wel dat artiesten hierin hun verantwoordelijkheid zouden kunnen nemen.
Mee eens, maar de grote jongens die al genoeg hebben, kunnen best eens een miljoen minder vragen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan het de artiesten (vooral de iets kleinere) ook niet echt kwalijk nemen. Zij moeten ook hun crew en management kunnen blijven betalen.
En de kosten voor een band uit het VK zijn ook een stuk hoger geworden om een europese tour te doen. Ze kunnen het zich bijna niet meer veroorloven om hun eigen crew mee te nemen.
Jeremy bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:41 schreef brother52 het volgende:
Snap niet dat deze altijd zo hoog staat. Ze hebben veel betere liedjes gemaakt.
Dat begrijp ik van heel veel nummers niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:41 schreef brother52 het volgende:
Snap niet dat deze altijd zo hoog staat. Ze hebben veel betere liedjes gemaakt.
Hoi livelink.quote:
in het vorige topic wel ja. waar 4,5 en 6 keer op gestemd is, heb ik 6 nummers gedraaid, vanad 7 stemmen alle nummers.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:43 schreef Melting het volgende:
Kan ik ergens zien welke nummers je gaat draaien, peaceman?
En welke je gedraaid hebt?
goede avond meneer symfoniequote:
3, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. De liefde moet nog groeien, zeg maar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
Hoeveel vogeltjes heb je vandaag gevonden?
Ach, je was er in ieder geval even uitquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
3, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. De liefde moet nog groeien, zeg maar.
Je gaat je er vanzelf aan hechten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
3, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. De liefde moet nog groeien, zeg maar.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat je er vanzelf aan hechten.
En anders laat je ze volgend jaar gewoon los.
Ik moest ook meteen aan jou denken bij het intro.quote:
Met dank aan de Fok! top 2000 stemmersquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:55 schreef Rataplan79 het volgende:
Uuuuuuuunder neon loneliness....
Een goede avond.
Lekkere muziek peaceman!
Gecentreerde stemmenquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:55 schreef peaceman het volgende:
Ook wel apart.. de top 5 bestaat uit artiesten die we vandaag nog niet gehoord hebben
Hoi Rataplan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:55 schreef Rataplan79 het volgende:
Uuuuuuuunder neon loneliness....
Een goede avond.
Lekkere muziek peaceman!
Nou niet helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met dank aan de Fok! top 2000 stemmers
dan heb jij je lijstje niet gezet in het top 2000 topicquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou niet helemaal natuurlijk.
Ik zit ook op Fok!, en heb ook voor de top 2000 gestemd.
Maar je weet niet welke platen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:58 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ellow mr Melting, de draaitafel doorgeschoven?
Correct. Ik wist ook niet dat dat een vereiste was, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heb jij je lijstje niet gezet in het top 2000 topic
om in deze lijst mee te doen wel ja... maar goed ik wist op dat moment ook nog niet dat ik er een marathon uitzending van ging maken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Correct. Ik wist ook niet dat dat een vereiste was, natuurlijk.
ik heb ooit een jaar niet gestemd omdat ik 'boos' was dat Redemption song er maar niet in kwam... drie keer raden wat er dat jaar gebeurde...quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:59 schreef brother52 het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst niet gestemd. Kwam er veel te laat achter dat de stembus open was.
Het kwam er nog niet in?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ooit een jaar niet gestemd omdat ik 'boos' was dat Redemption song er maar niet in kwam... drie keer raden wat er dat jaar gebeurde...
dat is 1 keer... en foutquote:
Dus dit jaar staat Meshuggah er in?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ooit een jaar niet gestemd omdat ik 'boos' was dat Redemption song er maar niet in kwam... drie keer raden wat er dat jaar gebeurde...
dat is 2 en ook foutquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus dit jaar staat Meshuggah er in?
Dan gok ik dat ze gestopt zijn met liedjes die met een R beginnen?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan gok ik dat ze gestopt zijn met liedjes die met een R beginnen?
zo jammer dat het optreden op PP zo tegenviel omdat de dames vals zongen..quote:
dat kan, maar blijft geniaal wmbquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:17 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit een dood gedraaid nummer.
You can leave your hat on?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
Na het witte konijn een grote verrassing vind ik tenminste.
prachtig nummer dit ja, maar waarom in hemelsnaam maar 2,5 minuutquote:
Snollebollekes - Links, rechts?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:19 schreef peaceman het volgende:
Na het witte konijn een grote verrassing vind ik tenminste.
dat zou jij wel willen ja...quote:
Dan was hij ook niet veel waard.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Tegen de tijd dat je klaar bent kunnen we direct door naar de top 2000quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:32 schreef peaceman het volgende:
En dan nu de top 10.
Vier tiende plaatsen.... totaal ruim 33 minutenEnjoy
Tja jullie ook met die stemmen op die lange platen… de langste komt nog.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je klaar bent kunnen we direct door naar de top 2000
Telegraph Road genotquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja jullie ook met die stemmen op die lange platen… de langste komt nog.
Volgend jaar allemaal stemmen op 'De ballade van Jannes van der Wal' van Meindert Talmaquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja jullie ook met die stemmen op die lange platen… de langste komt nog.
nee dank je... Gelukkig had Echoes van Pink Floyd ook niet voldoende stemmen om gedraaid te worden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal stemmen op 'De ballade van Jannes van der Wal' van Meindert Talma![]()
Duurt zo'n 24 minuten.
ik vind die van net een beetje saaiquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
Best leuk dat TWOD, maar dan is dit wel ff lekker daarna.
Had wel wat minuten korter gekund jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die van net een beetje saai
Had nog wel wat langer gemogen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die van net een beetje saai
hierna nog 19 nummers. ik verwacht de nummer 1 tussen 23.00 en 23.30quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel nummers komen er nog? Wat is de verwachte eindtijd?
Thanks! Prima tijd, dan blijf ik erbij tot het eindequote:Op zaterdag 11 december 2021 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
hierna nog 19 nummers. ik verwacht de nummer 1 tussen 23.00 en 23.30
Ik vind het best een redelijk nummer, maar te lang.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
Vast een onpopulaire mening, maar met dit nummer kan ik niet zoveel.
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
mag, ik vind m heerlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
Met Ronald Reagan heb ik niet zoveel. Het heeft ook niet geholpen.quote:
heel erg mee eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
ik snap de adoratie niet zo, maar @Scorpion_17 is er ook weg vanquote:
je bent niet de enige neequote:Op zaterdag 11 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Moest eten en dochter helpen met een betoog, dus was een tijd niet online.
Ik zal wel de enige zijn die vindt dat Mia heel snel verveelt. Ik vind het in het begin even mooi, maar tijdens het nummer vind ik het al de hele tijd hetzelfde
quote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Moest eten en dochter helpen met een betoog, dus was een tijd niet online.
Ik zal wel de enige zijn die vindt dat Mia heel snel verveelt. Ik vind het in het begin even mooi, maar tijdens het nummer vind ik het al de hele tijd hetzelfde
als ie volgend jaar op 1 staat, dan weten we waaromquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Jaaaaa. Deze had op nummer 1 gemoeten dit jaar.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie volgend jaar op 1 staat, dan weten we waarom
Gewoon een ijzersterke song met een enorme wereldwijde impact.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:17 schreef peaceman het volgende:
Ook op Fok! een George Kooymans bonus zo lijkt het..
Ze mag het schrijven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.
Moet je dochter gaan speechen?
Zeker waar, maar vorig jaar een stuk minder op gestemd, vandaar de gedachte.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon een ijzersterke song met een enorme wereldwijde impact.
Iedere keer dat ik de USA ben geweest heb ik deze song daar wel op de radio voorbij horen komen…
Nee, wel logisch ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker waar, maar vorig jaar een stuk minder op gestemd, vandaar de gedachte.
ik ookquote:
Het is rockjesdag…quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:24 schreef Melting het volgende:
Ik hoor wel dat de muziekstijl van de lijstjes rock georiënteerd is.
it ain't over....maar over het algemeen klopt dat wel bovenin de lijst, net als bij de top 2000quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:24 schreef Melting het volgende:
Ik hoor wel dat de muziekstijl van de lijstjes rock georiënteerd is.
Zal ik binnenkort een keer plaatsen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ben inmiddels wel nieuwsgierig naar jouw stemlijst Melting..
kan best dat jouw liedjes nu bij de 1 tm 3 stemmen staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort een keer plaatsen.
Wees gewaarschuwd..... wel samengesteld samen met Vout.
Als het enige raakvlak heeft met de top 2000 lijst, dan weet ik zeker van niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan best dat jouw liedjes nu bij de 1 tm 3 stemmen staan natuurlijk.
Ik ben onderhand bezig met het samenstellen van de lijst van mijn werk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort een keer plaatsen.
Wees gewaarschuwd..... wel samengesteld samen met Vout.
Fouter dan DJ Vout?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben onderhand bezig met het samenstellen van de lijst van mijn werk.
Wat ik daar allemaal in tegen kom…
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben onderhand bezig met het samenstellen van de lijst van mijn werk.
Wat ik daar allemaal in tegen kom…
Typisch top 2000 is ook Blof, Suzan & Freek en Marco Borsatan... vreselijk!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Geen typische top 2000 lijst dus.
Dat is wel een goed teken.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O.a. Django Edwards, Bökkers, Rita Corita…
Suzan en Freekquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet dat Marco Borsatan de drummer van Patatje Metal was? En die hebben er nooit ingestaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Typisch top 2000 is ook Blof, Suzan & Freek en Marco Borsatan... vreselijk!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Typisch top 2000 is ook Blof, Suzan & Freek en Marco Borsatan... vreselijk!
Klopt maar is volgens mij wel hun langst lopende rechtszaak geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is niet eens het meest herkenbare origineel in het oeuvre van Led Zep…
had ook wel gekund, maar ja... niet iedereen leverde zijn of haar lijstje inquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
Dit had wel heel wat hoger gemogen!
Hoe is het om een zaterdag luisteraar te zijn ipv dj ?quote:
Naar deze plaatje kan ik de hele dag wel luis'tren…quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:48 schreef peaceman het volgende:
Deze plaat is net als de volgende wederom op plek 8 beland.
Ik ga vroeger naar bed.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het om een zaterdag luisteraar te zijn ipv dj ?
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga vroeger naar bed.
Want de biertjes gaan nu sneller dan anders.
ik heb alles klaarstaan voor morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
Ondertussen ook de kerstboom opgetuigd.
Sorry, maar die is hier afgekeurd door zoon en dochter. Moet weer met koptelefoon ga luisterenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:56 schreef peaceman het volgende:
De enige Radiohead in de top 10, terwijl Exit music for a film vorig jaar nog op 3 stond..
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, maar die is hier afgekeurd door zoon en dochter. Moet weer met koptelefoon ga luisteren
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, maar die is hier afgekeurd door zoon en dochter. Moet weer met koptelefoon ga luisteren
Wel met andere nummers van Dire Straits?quote:
Beide van een prachtig album.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Twijfel elk jaar tussen deze en Private Investigations, maar Telegraph Road wint toch steeds.
Weinig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel met andere nummers van Dire Straits?
wat mooi verwoordquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was twee uur fijn vermaak in de auto. Dank, peace.
Ik heb veel liedjes van mijn lijst gehoord. Ik concludeer dat ik een weinig originele smaak heb. Of juist een heel goede. En ik ben of heel volgzaam of een trendsetter.
Of je bent gewoon oud.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was twee uur fijn vermaak in de auto. Dank, peace.
Ik heb veel liedjes van mijn lijst gehoord. Ik concludeer dat ik een weinig originele smaak heb. Of juist een heel goede. En ik ben of heel volgzaam of een trendsetter.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
Ondertussen ook de kerstboom opgetuigd.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Krijg net een bericht van de collega met wie ik de Top 2000 lijst samen doe.
Hij is in z'n eentje al bijna klaar met tellen en ordenen, vannacht maakt hij de playlist Spotify én de bijbehorende website. Hoef alleen nog maar de grafische zaken te doen…
Dat is nog eens een fijne collega!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Krijg net een bericht van de collega met wie ik de Top 2000 lijst samen doe.
Hij is in z'n eentje al bijna klaar met tellen en ordenen, vannacht maakt hij de playlist Spotify én de bijbehorende website. Hoef alleen nog maar de grafische zaken te doen…
Jammer alleen dat hij het net pas verstuurd, ik was ook al bijna halverwege de lijst met jaartallen opzoeken en noteren…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kijk.... dat zijn de fijnere collega's.
Communicatie is belangrijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij het net pas verstuurd, ik was ook al bijna halverwege de lijst met jaartallen opzoeken en noteren…
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Aan Melting zou ik hebben gevraagd of de pitching wat omhoog zou kunnen.
Mooi nummer, maar waarom in hemelsnaam zo lang?
Zeker, maar de afstemming was dus eerst wat anders…quote:
gezakt, dus geen bonus..quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, maar de afstemming was dus eerst wat anders…
Och, de Nick & Simon bonus.
Kan dat nummer niet meer horen, tig keer herhaald afgelopen jaar…
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:20 schreef peaceman het volgende:
14 keer genoemd:Wie/wat is Tame Impala?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Een hele goede band, maar ik denk niet jouw smaakquote:
Soms hapert de plaat een beetje. Dat moet je gewoon laten gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms hapert de plaat een beetje. Dat moet je gewoon laten gebeuren
En toch geen top 5 plaat uit de top 2000 hè?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:28 schreef peaceman het volgende:
De top 5 bestaat zowaar uit 5 platen!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:30 schreef peaceman het volgende:
Nummer 5: Bohemian Rhapsody - Queen met 15 stemmen! Vorig jaar nog op 10!
Oh, ik ga zo mijn kersenbiertje eens opentrekken. Goed idee.quote:
Welk kersenbiertje heb je gekocht?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo mijn kersenbiertje eens opentrekken. Goed idee.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ws wel verrast dat deze in de top 5 kwam...
Ik denk dat veel mensen hiervoor hebben gekozen om Vera van #1 af te halen…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik was wel verrast dat deze in de top 5 kwam...
vorig jaar op 10 in de fok lijst. zag de stijging niet aankomen...quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Deze grap had ik nog nooit gehoord.
dat hebben ze dan goed gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hiervoor hebben gekozen om Vera van #1 af te halen…
Dat is een verkeerde reden om te stemmen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hiervoor hebben gekozen om Vera van #1 af te halen…
Of 'ie nou op 1 of 2 staat, nothing really matters to me…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde reden om te stemmen.
Net als dat er ineens op Slayer - Angel of death gestemd werd om een niet passende plaat erin te krijgen.
Klopt, maar dat hele album is fijn. Love & Hate doet bijvoorbeeld niet onder voor deze.quote:
Dit zegt me ook niets.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef peaceman het volgende:
Nummer 4: Cold Little Heart - Michael Kiwanuka, 16 stemmen! vorig jaar op 3.
ook jij hebt dan de afgelopen jaren te weinig naar mij geluisterdquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zegt me ook niets.
Bij voorbaat al beter dan de top 5 van de top 2000.
Ken het album niet, luister zelden albums…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hele album is fijn. Love & Hate doet bijvoorbeeld niet onder voor deze.
La Chouffe natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welk kersenbiertje heb je gekocht?
Luister dan in elk geval Love & Hate. Echt prachtig!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het album niet, luister zelden albums…
quote:
Ik denk niet dat die kans heel erg groot is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister dan in elk geval Love & Hate. Echt prachtig!
Klopt. Via Spotify vaak geluisterd. Maar toch net geen plaat voor mij om op te stemmen, ondanks dat ik het heel mooi vind.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hele album is fijn. Love & Hate doet bijvoorbeeld niet onder voor deze.
Kriek Max?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]Dat was een domme vraag inderdaad.
Maar zoals ik al zei.... Kriek Max en zeker Rodenbach Fruitage ook zeker eens proberen.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kriek Max?
Ik zit aan een Hamilton Blonde…
Kriek vind ik ook lekker. Die Rodenbach Fruitage hebben ze niet bij mijn AH, helaas. Zodra ik het ergens zie ga ik er naar kijken. La Chouffe vind ik wel de lekkerste nasmaak hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]Dat was een domme vraag inderdaad.
Maar zoals ik al zei.... Kriek Max en zeker Rodenbach Fruitage ook zeker eens proberen.
Het is natuurlijk niet een alledaagse situatie, dus ik snap het op zich wel.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet nou alles op de F1 gegooid worden? Je leest onderhand niets anders meer.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet een alledaagse situatie, dus ik snap het op zich wel.
Mw. MM gaat morgen bij mijn schoonouders kijken en ik blijf thuis.
Ze is zo fanatiek dat ik me elke keer te pletter schrik als er iets gebeurd en ze door de kamer rent en schreeuwt van de zenuwen. Ik wil dat morgen niet meemaken…
Regel even dat die intelligente lockdown opgeheven wordt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:44 schreef peaceman het volgende:
Als je in een genre zingt als deze is het best lastig om oprecht over te komen. Deze man kan dat of kan het goed spelen. Als je de kans hebt... ga hem live zien!
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Moet nou alles op de F1 gegooid worden? Je leest onderhand niets anders meer.
heb laatst met de buurman een doos laten komen van Kaper Triple IPA. Heerlijk biertje!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Kriek vind ik ook lekker. Die Rodenbach Fruitage hebben ze niet bij mijn AH, helaas. Zodra ik het ergens zie ga ik er naar kijken. La Chouffe vind ik wel de lekkerste nasmaak hebben.
wij hebben ook nog kaarten zat..quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel even dat die intelligente lockdown opgeheven wordt.
Al mijn concerten worden weer verschoven en ik cancel ze daarom…
Geen slijter in de buurt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Kriek vind ik ook lekker. Die Rodenbach Fruitage hebben ze niet bij mijn AH, helaas. Zodra ik het ergens zie ga ik er naar kijken. La Chouffe vind ik wel de lekkerste nasmaak hebben.
Ik niet meer, heb ze bijna allemaal ingeleverd en terug laten betalen…quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hebben ook nog kaarten zat..
Hier in huis leeft het niet. Ook niet bij de kinderen. Ik geloof het wel. Leuk als Verstappen wint voor alle fans, maar ik kan er ook niet mee zitten als hij verliest. Ik vind het wel leuk dat het dit jaar een keer spannend is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet een alledaagse situatie, dus ik snap het op zich wel.
Mw. MM gaat morgen bij mijn schoonouders kijken en ik blijf thuis.
Ze is zo fanatiek dat ik me elke keer te pletter schrik als er iets gebeurd en ze door de kamer rent en schreeuwt van de zenuwen. Ik wil dat morgen niet meemaken…
Die heb ik nog niet gehad.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb laatst met de buurman een doos laten komen van Kaper Triple IPA. Heerlijk biertje!
Jawel, in het dorp heb je wel een slijter. Maar daar kom ik eigenlijk nooit. Zal er eens naartoe gaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen slijter in de buurt?
Want het zijn beide aanraders.
Of de Bacchus kriekenbier of frambozenbier..
Idem, ik mocht ze in de presale kopen, omdat ik de laatste keer ook geweest was.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik twijfel om kaartjes te kopen voor the Cure, eind november volgend jaar.
Ik heb geen zin in nog meer uitgestelde concerten.
Dit snap ik niet helemaal. Of is dit echt een Fok-nummer? Ik vind het niet slecht hoor, maar om er nou op te stemmen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:48 schreef peaceman het volgende:
Nummer 2 met 18 stemmen: Into my arms - Nick Cave & The Bad Seeds, vorig jaar op 8.
Het is geloof ik de enige van Cave die in de keuzelijst staat, naast dat duet met Kylie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Of is dit echt een Fok-nummer? Ik vind het niet slecht hoor, maar om er nou op te stemmen?
Dat kan natuurlijk alleen maar Child in Time zijnquote:
Ik hou meer van het duet met Kyliequote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is geloof ik de enige van Cave die in de keuzelijst staat, naast dat duet met Kylie.
quote:
Die of de achtbaan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen maar Child in Time zijn![]()
![]()
Blijf je daar tot pasen ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit letterlijk een grafstem.
Ik draai me om in mijn graf…
Je moet eerst zelfmoord plegen, maar dat lukt wel met dit nummer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dit letterlijk een grafstem.
Ik draai me om in mijn graf…
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eerst zelfmoord plegen, maar dat lukt wel met dit nummer.
Ik word er een tikje depressief van.
Je had gelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen maar Child in Time zijn![]()
![]()
Ik vind het te deprimerend, sorry. Ook wel mooi, maar het eindoordeel is dan toch negatief.quote:
hoef je toch geen sorry voor te zeggen, het is jouw meningquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het te deprimerend, sorry. Ook wel mooi, maar het eindoordeel is dan toch negatief.
Jij moet hem maar eens live gaan zien. Vergeet je nooit weerquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het te deprimerend, sorry. Ook wel mooi, maar het eindoordeel is dan toch negatief.
En toch lukt het ons niet om het in de top 10 terug te krijgen. Hopelijk dan op nummer 11.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:54 schreef peaceman het volgende:
Wederom op nummer 1, met maar liefst 24 stemmen, dus met grote overmacht de eerste plek: Child in time - Deep Purple.
ik vrees met grote vreze dat ie verder weg gaat zakken, maar als ie ooit op 1 komt, zou ik dat echt helemaal geweldig vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En toch lukt het ons niet om het in de top 10 terug te krijgen. Hopelijk dan op nummer 11.
Maar hoe kan Di-rect nou hoger staan dan deze plaat?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze dat ie verder weg gaat zakken, maar als ie ooit op 1 komt, zou ik dat echt helemaal geweldig vinden.
niet fok populair bedoel je? heb je de onderste regionen bekeken? dat het vandaag niet gedraaid is, kan nog altijd betekenen dat er wel 6 keer op gestemd is. Ik kon alleen niet alles draaienquote:
Bij de entree krijg je een mes en een instructie hoe je het beste je polsen door kan snijden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij moet hem maar eens live gaan zien. Vergeet je nooit weer
die staan hoger op het blaadje, dat zie je toch di-rect....quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hoe kan Di-rect nou hoger staan dan deze plaat?
Het komt nooit meer op 1. Dat kun je vergeten. Jongere generaties pikken dit nummer niet meer op. De reden dat Bohemian Rhapsody op 1 staat is dat elke nieuwe generatie het ook weer waardeert. Mijn kinderen kennen Bohemian Rhapsody allebei en vinden het ook een goed nummer. Deze kennen ze niet en als ik het laat horen, dan vinden ze het maar niks. Het is helaas niet anders.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vrees met grote vreze dat ie verder weg gaat zakken, maar als ie ooit op 1 komt, zou ik dat echt helemaal geweldig vinden.
sure...quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de entree krijg je een mes en een instructie hoe je het beste je polsen door kan snijden.
Voor de die-hards heb je VIP plaatsen, daar krijg je een sabel bij en een begeleider die je vakkundig je strot helpt door te hakken…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |