Ik ben er strategisch van af gebleven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel koffie gehad en dan dit
Vorige week zondag alquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aantal users hier wordt 10 jaar ouder vandaag.
En een aantal 20 jaren jonger.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aantal users hier wordt 10 jaar ouder vandaag.
Hoeveel bier zal @vosss al op hebben?quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er strategisch van af gebleven.
Terug naar de kleuterschoolquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En een aantal 20 jaren jonger.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En een aantal 20 jaren jonger.
Watquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef Gunner het volgende:
[..]
Even oefenen vast voor straks bij Mercedes
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zeurt Norris? Red Bull zit toch volledig aan de zijkant?
En dan nog seconde off the pace. Oké geen ideale warming up maar halve sec had dan moeten kunnenquote:Op zaterdag 11 december 2021 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ah Max heeft Checo weer een tow gegeven voor die P3.
Volgens mij zeurde hij omdat hij de Red Bull precies in het langzame gedeelte tegenkwam.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
Wat zeurt Norris? Red Bull zit toch volledig aan de zijkant?
Red Bull met Max ook nietquote:
En vooral maar weer het bewijs dat er tot q3 helemaal niks zeker is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:03 schreef greysbones het volgende:
voor alle zeikerds hier![]()
![]()
![]()
![]()
MAXMAX MAX MAX
Vervelende man ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een overacting van die Olav Mol man man man
Nu nog met een ijsje in de pitbox.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh volgens jou was Verstappen toch alweer totaal kansloos na de vrije training?
Enthousiasme niet kunnen waarderenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu nog met een ijsje in de pitbox.
Hij moet immers de nieuwe Kimi worden
Max start op de zachte band, als er niets mis gaat gaat 'ie zowat in z'n eentje de eerste bocht inquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Als ik vorige week die starts van Lewis en Max zag ben ik er nog niet gerust op.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
Van hartslag 300 en 10 jaar ouder naar een feestende jongere die na maanden weer kan stappen.
Olav doet een Jan Palachje morgen als VER niet wint.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
pole positieon zegt mij helemaal niets
we zagen de start vorige week toen max ook pole had en ham hem voorbij ging
en al die VEr fans die heel de week alleen maar huilen over de raket motor jezus
[ afbeelding ]
Nattekat ziet het vaker fout dan goedquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh volgens jou was Verstappen toch alweer totaal kansloos na de vrije training?
Ok.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef superniger het volgende:
HAM gaat VER pakken in ronde 40-45.
Had VER pole vorige week? Echt joh?quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
pole positieon zegt mij helemaal niets
we zagen de start vorige week toen max ook pole had en ham hem voorbij ging
en al die VEr fans die heel de week alleen maar huilen over de raket motor jezus
[ afbeelding ]
Muahquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen toch kansloos door de bandenstrategie.
Jij bent kansloosquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
Doe maar nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef superniger het volgende:
HAM gaat VER pakken in ronde 40-45.
Bottas hulpje van Lewis zit niet in de buurtquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef PzKpfw het volgende:
pole na de 2e start ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Had VER pole vorige week? Echt joh?
Zo, die zag ik niet aankomen.quote:
In z'n uppie T1 door en Ham er achter er afquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Max start op de zachte band, als er niets mis gaat gaat 'ie zowat in z'n eentje de eerste bocht in
Ik ben een stresseter. RIP kerstpakket.quote:
Nieuw slaafje op de markt halen straks.quote:
Hij kan echt mijn grote held worden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Norris ook op rood, die gaat Lewis eraf kegelen
En perez ook op Roodquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Kost 'm maar 10 seconden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Bij de 1e herstart was het verschil in start wel enorm.. maar goed, dit keer geen Hamilton die de banden veel beter op kan warmen, maar (vooral) Max heeft de zachtere bandquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Had VER pole vorige week? Echt joh?
Beiden Brit. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Zou Lewis dat risico nemen? Denk dat die wel zo verstandig is om hem lekker te laten gaan en dan later terug te pakken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
Perez zit wel goed, norris mag geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bottas hulpje van Lewis zit niet in de buurt
Hoor je dat niet vaker dan?quote:
Zou ik helemaal prima vindenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:09 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen: Norris molt diffuser van Hamilton en Max rijdt weg... zou een beetje lame zijn
Scheelt vele hartpatiënten morgen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:09 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen: Norris molt diffuser van Hamilton en Max rijdt weg... zou een beetje lame zijn
Voor Lewis is risico groter om WK te verliezen dan voor Verstappenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou Lewis dat risico nemen? Denk dat die wel zo verstandig is om hem lekker te laten gaan en dan later terug te pakken.
Alsof die niet allemaal tot de laatste bocht zitten te zenuwpezen of er niet plotseling een band van Max plof zegt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt vele hartpatiënten morgen.
Veel Nederlanders afgereisd naar Abu Dabhiquote:
2e poging.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef SolidasRock het volgende:
Ik snap de bandenstrategie van Ham niet zo? Waarom op mediums rijden als je rivaal harde banden pakt? IJdele hoop dat hij toch sneller zou zijn?
Gedwongenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Heph844 het volgende:
Zou het een bewuste keuze zijn om op soft te beginnen? Of gedwongen door die flat spot?
De banden met flatspot worden gewisseld, dus bewuste keus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Heph844 het volgende:
Zou het een bewuste keuze zijn om op soft te beginnen? Of gedwongen door die flat spot?
Maakt dan niet meer uit.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alsof die niet allemaal tot de laatste bocht zitten te zenuwpezen of er niet plotseling een band van Max plof zegt.
Verklaar u nader.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit kan na 1 ronde voorbij zijn jongens, morgen
Nee. De flat spot is de oorzaakquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Heph844 het volgende:
Ik ben al hartpatiënt dus waarschijnlijk RIP aan mijn nabestaanden morgenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheelt vele hartpatiënten morgen.
2018 of 2021?quote:
mag wel als die van ham dan ook maar een vastloper krijgt 1 ronde voor dat het afgelopen isquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Vooral te hopen dat dit niet eindigt in een enorme Honda-plof morgen
Op zijn Bottas blokkeren bij bocht 1.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
Kan Perez iets met zijn Softs bij Lewis morgen?
Is een act, net zoals dat koel blijven van Max een act isquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis nog super ontspannen an charismatish trouwens tijdens dit interview
Because he's Orangequote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Norris heeft het meeste gejuich van de hele top 3
Max z'n tenen. Vorige week had ie ook halve sec er voor gestaan met die beest van een ronde.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef TAV74 het volgende:
Ok, deze zag ik echt in de verste verte niet aankomen, waar kwam dit ineens vandaan???
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Type-R het volgende:
Pole maakt niet uit, Max vernaggelt toch wel de start / koppeling.
Ja, dat doet hij slim. Denk ook niet dat ze zich bij Merc direct zorgen maakten en dit misschien wel incalculeerden, zeker gezien het verschil.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lewis nog super ontspannen en charismatish trouwens tijdens dit interview
Perez kan hier heel belangrijk zijn, helemaal met Bottas op P6.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
Kan Perez iets met zijn Softs bij Lewis morgen?
ik geloof eerder de rust van maxquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is een act, net zoals dat koel blijven van Max een act is
Zou niet verkeerd zijn. Elke keer als hij een poepstart heeft wint hij de race.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Type-R het volgende:
Pole maakt niet uit, Max vernaggelt toch wel de start / koppeling.
waren onsportieve hollandersquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Er zitten ook heel veel Britten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel gejuich voor Norris, dus geen haat tegen Britten daar bij het publiek
Da's ook nog een dingetje idd. Nog meer spanning!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez kan hier heel belangrijk zijn, helemaal met Bottas op P6.
Als RBR 1+2+FL pakt en Hamilton uiteindelijk 3e wordt dan winnen ze zowel WDC als de constructeurs.
poepstartje van Ham er boven op en doeiiiii Lewisquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton als enige in de top 5 op medium. Hopelijk komt hij een beetje in het gedrang te zitten.
nee had hij nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
Weet iemand of Hamilton een hogere topsnelheid had in Q3 dan in Q2 en Q1?
Abu Dhabi is 95% expats.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:12 schreef RichardHammond het volgende:
De lokalen moeten niks van woke Hamilton hebben.
Ik denk wel dat Max wat authentieker is, maar Lewis is meer dan slim genoeg om op de goede momenten rust uit te stralen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof eerder de rust van max
als de act van lewis
Als die flat spot er überhaupt wasquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De flat spot is de oorzaak
Als een boer met kiespijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland en ik hebben erg hard gelachen om het grapje van Hamilton.
En morgen gaat hij mondjes snoeren.
quote:During the formation lap practice starts are forbidden and the formation must be kept as tight
as possible.
En Bottas dan? Die haalt vast ook wel punten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Perez kan hier heel belangrijk zijn, helemaal met Bottas op P6.
Als RBR 1+2+FL pakt en Hamilton uiteindelijk 3e wordt dan winnen ze zowel WDC als de constructeurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |