Ik niet. Jij wel?quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:52 schreef Erbo79 het volgende:
Ik ben even nieuwsgierig: is er al iemand die 21c heeft opgelost?
Helemaalquote:Op vrijdag 24 december 2021 15:52 schreef Erbo79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2021 00:54:42 ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:09 schreef hxnneke het volgende:
Als je het antwoord hebt is het duidelijk dat je het hebt. Als het onleesbaar is kan je altijd nog googlen, misschien ken je het woord gewoon niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2021 00:55:11 ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:52 schreef Erbo79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:52 schreef Erbo79 het volgende:
Het lukt mij niet eens 42c te vinden!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:11 schreef thabit het volgende:
Het lukt me bij 42c niet eens om 26 letters op een consistente manier te koppelen.
Ik moet duidelijk even een pauze nemen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:50 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Het lukt mij niet eens 42c te vinden!
36.5C is wel beter ja.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk even een pauze nemen.
Mij ontgaat het helaas nog steeds :-(.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef TeddebBraak het volgende:
21b heb ik wel aan elkaar weten te puzzelen, maar de vervolgstap ontgaat me
Hou je vinger voor je neus en kijk naar je vinger. Laat je vinger naar je neus bewegen terwijl je naar je vinger blijft kijken. Haal je vinger weg, maar hou je ogen in die positie. Kijk nu naar de opgave. Graag gedaan!quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:50 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Het lukt mij niet eens 42c te vinden!
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:38 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Mij ontgaat het helaas nog steeds :-(.
Volgens mij zit ik inmiddels al veel te moeilijk te denken.
Zoooo frustrerend na het puzzelwerk van de eerste stap.
Ik ben bang dat je inderdaad te moeilijk denkt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:38 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Mij ontgaat het helaas nog steeds :-(.
Volgens mij zit ik inmiddels al veel te moeilijk te denken.
Zoooo frustrerend na het puzzelwerk van de eerste stap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2025:
1a, 2, 3a, 6, 10a, 11, 12a, 13, 14a, 16ab, 26
quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:27 schreef jurjen3000 het volgende:
Zojuist de Sudoku van 24b laten oplossen door computer.
Maar even een vraagje voor de mensen die 24b al helemaal hebben opgelost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wel! Lach niet, maar het was serieus al de 3e keer deze week dat ik een openbaring kreeg op de wcquote:
Je zou haast denken dat je het een schijtpuzzel vindtquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:04 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Inmiddels wel! Lach niet, maar het was serieus al de 3e keer deze week dat ik een openbaring kreeg op de wc
quote:
SPOILER: 16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |