Trustequote:Op woensdag 22 december 2021 03:30 schreef thabit het volgende:
[..]
Ja, al vraag ik me af of het gaat lukken om te slapen.
paint 3d, magisch selecteren. Dat werkt ook, zo heb ik het gedaan.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:08 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Beetje late to the party, maar here we go! Al een paar vagen op dreef nu.
Heeft er al iemand een progje gemaakt voor 21b? Ik word scheel van die stukjes!
Veel plezier weer allemaal
Ah. Dat kende ik nog niet. Ga ik nu snel naar kijken. Dankjewel!quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
paint 3d, magisch selecteren. Dat werkt ook, zo heb ik het gedaan.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:08 schreef dus_ik_zeg het volgende:
Beetje late to the party, maar here we go! Al een paar vagen op dreef nu.
Heeft er al iemand een progje gemaakt voor 21b? Ik word scheel van die stukjes!
Veel plezier weer allemaal
SPOILER: 21bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Athos3000 het volgende:
Is de uitkomst bij opgave 6 een mooi geen-twijfel-mogelijk antwoord? Ik kom op iets dat op een bepaalde manier wel klopt, maar ik ben nog niet overtuigd.
SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:19 schreef CarloV het volgende:
Dank je!SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het antwoord is absoluut overtuigend!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Athos3000 het volgende:
Is de uitkomst bij opgave 6 een mooi geen-twijfel-mogelijk antwoord? Ik kom op iets dat op een bepaalde manier wel klopt, maar ik ben nog niet overtuigd.
Ik vond 12 ook heel tof ja!quote:Op donderdag 23 december 2021 00:29 schreef ErKu het volgende:
Best wel trots op mezelf. Puzzel 12 is opgelost maar wat een leuke puzzel weer! Werd er even gek van maar toen ik de dobbelstenen had... hij is weer leuk!
Yes... hier ook een paar slapeloze nachten, en heel blij dat ik het antwoord kan invullen!quote:Op woensdag 22 december 2021 13:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
pfff, wat is 24b een tijdrovende klus, des te blijer dat ik hem heb
12 is redelijk makkelijk met de hand te doen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:37 schreef ErKu het volgende:
[..]
Heb je hiervoor nog handige tools gemaakt?
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef TeddebBraak het volgende:
21b heb ik wel aan elkaar weten te puzzelen, maar de vervolgstap ontgaat me
quote:Op vrijdag 24 december 2021 13:09 schreef hxnneke het volgende:
Moet je voor opgave 11 ook echt het archief in duiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Ik heb PowerPoint gebruikt om blad te kopiëren en eindeloos te kunnen te draaien en combineren.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:15 schreef thabit het volgende:
[..]
12 is redelijk makkelijk met de hand te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |