abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202724656
Dat is frustrerend zeg! Hebben de Belgen beter voor elkaar :)
pi_202726291
Heb ik alles uitgevogeld bij 24a, wat ik best knap vind van mezelf, maar kan ik die laatste stap maar niet maken… Geen boodschap te vinden met wat ik heb. Al dagen aan het schuiven, zie de prachtigste woorden voorbijkomen maar geen zinnige zin.
😱 Hopeloos, maar ja, dit is dus wél het ultieme kerstpuzzelgevoel.. 😱
Bij zoveel vragen al best een eind op weg maar dan loop ik toch weer vast…
pi_202726332
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:39 schreef Anitachica het volgende:
Heb ik alles uitgevogeld bij 24a, wat ik best knap vind van mezelf, maar kan ik die laatste stap maar niet maken… Geen boodschap te vinden met wat ik heb. Al dagen aan het schuiven, zie de prachtigste woorden voorbijkomen maar geen zinnige zin.
😱 Hopeloos, maar ja, dit is dus wél het ultieme kerstpuzzelgevoel.. 😱
Bij zoveel vragen al best een eind op weg maar dan loop ik toch weer vast…
.
Precies dit...van euforie tot wanhoop in 3 seconden
AIVD kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5, 6, 7ab, 11a, 13, 16ab, 22, 25
pi_202727804
Ik heb het gevoel dat ik 1 door heb, maar mijn zesletterwoord is niet heel mooi... Hebben jullie wel een mooi woord, of is het gewoon zomaar een woord?
pi_202729254
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef koningvandefakz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik 1 door heb, maar mijn zesletterwoord is niet heel mooi... Hebben jullie wel een mooi woord, of is het gewoon zomaar een woord?
iets mooier dan emir
pi_202730420
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202730423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 01:19 schreef NeyneydePeyney het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt bij mij ergens in de puzzel voor ja.
pi_202730427
Wie denkt de schaakpuzzel ook te hebben?

SPOILER
pi_202731388
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 20:04 schreef CarloV het volgende:

[..]
Zelfde probleem, heel vaak om en nabij 50 er naast. En er zijn ook referenties waar je met dezelfde zoekterm er al gauw honderdtallen naast gaat zitten, dus ja zo blijf je bezig.
Die 50- en hondertallen gaan wel best, beetje cherrypicken en je bent er. Suffer vind ik het dat
SPOILER
pi_202731562
Vraag over junior versie opgave 8...

SPOILER
pi_202733265
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:59 schreef mister_xxx het volgende:
Vraag over junior versie opgave 8...

SPOILER
Hmm, nee, ik had gewoon 1 oplossing, en ik vond ook meteen A2
pi_202733367
Wellicht een domme vraag. Maar heb ik het goed begrepen dat bij opgave 24 elk vakje (behalve de grijze) een stukje van een schip of een stormluslijn bevat. En dat dit dus betekent dat de lijnen van de stormlus zoals onderaan gegeven dus vaker kunnen voorkomen?
pi_202733418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:16 schreef thaGcollector het volgende:
Wellicht een domme vraag. Maar heb ik het goed begrepen dat bij opgave 24 elk vakje (behalve de grijze) een stukje van een schip of een stormluslijn bevat. En dat dit dus betekent dat de lijnen van de stormlus zoals onderaan gegeven dus vaker kunnen voorkomen?
SPOILER: 24a
pi_202733480
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:09 schreef koningvandefakz het volgende:

[..]
Hmm, nee, ik had gewoon 1 oplossing, en ik vond ook meteen A2
Blijkt dat ik de regels niet goed gelezen had, een rij/kolom houdt niet op bij het grijze vlakje :|W
Maar...

SPOILER
pi_202734092
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 08:44 schreef pi31415 het volgende:

[..]
Die 50- en hondertallen gaan wel best, beetje cherrypicken en je bent er. Suffer vind ik het dat
SPOILER
SPOILER: 20
pi_202734964
Die sigmanotatie ken ik niet, ik ken wel de normale sommatie notatie maar die ziet er toch echt anders uit.

Voor de mensen die al klaar zijn met de AIVD kerstpuzzel of nog iets te doen willen hebben daarna: https://werkenbijachmea.nl/breinbreker/
pi_202737812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 11:25 schreef mister_xxx het volgende:

[..]
Blijkt dat ik de regels niet goed gelezen had, een rij/kolom houdt niet op bij het grijze vlakje :|W
Maar...

SPOILER
Weer niet goed gelezen, denk ik ;) Er staat een voorbeeld bij met die specifieke situatie.
Misschien het gevaar van senior- en junioreditie door elkaar doen? Bij senior-sudoku zit het namelijk wel zoals jij denkt ;)
pi_202739995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:12 schreef saaie_kaas het volgende:
Die sigmanotatie ken ik niet, ik ken wel de normale sommatie notatie maar die ziet er toch echt anders uit.

Voor de mensen die al klaar zijn met de AIVD kerstpuzzel of nog iets te doen willen hebben daarna: https://werkenbijachmea.nl/breinbreker/
Ziet er ook leuk uit! Dus we hebben nu:

AIVD Kerstpuzzel
AIVD junior
Belgische defense puzzel
Achmea breinbreker

Ik kom alle jaargetijden wel door :p
pi_202741789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 01:19 schreef NeyneydePeyney het volgende:
SPOILER
Herkenbaar!
pi_202741931
quote:
99s.gif Op zondag 19 december 2021 00:40 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
2 & 24a
7 lukt mij daarentegen totaal weer niet :P
24a was een goede tip! 2 zie ik helaas nog steeds niet.
Nu voor de 2e avond met 24b bezig... maar ik ga niet slapen voordat ik de sudoku gekraakt heb ;-)
pi_202742117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:12 schreef saaie_kaas het volgende:

Dat ziet er ook superleuk uit... maar waarom is dit allemaal gericht op december? Ik zou ook wel een summeredition willen...
pi_202747268
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 20:11 schreef Nikkie72 het volgende:

[..]
Nu voor de 2e avond met 24b bezig... maar ik ga niet slapen voordat ik de sudoku gekraakt heb ;-)
Dat wordt dan weinig nachtrust... Wat een tijdrovende klus is dat, zeg! Maar wel heel bevredigend als het af is :)

Ik kan het slecht hebben dat ik die boodschap op de vlaggen niet zie :(
pi_202747629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 23:31 schreef pi31415 het volgende:

[..]
Dat wordt dan weinig nachtrust... Wat een tijdrovende klus is dat, zeg! Maar wel heel bevredigend als het af is :)

Ik kan het slecht hebben dat ik die boodschap op de vlaggen niet zie :(
Ik kom er een half uurtje geleden achter dat ik al drie avonden met een verkeerd uitgangspunt aan het puzzelen ben |:(
Dat wordt dus inderdaad een korte nacht.

Maar die boodschap op de vlaggen zag ik gelukkig wel direct (denk ik....)
pi_202748048
Het is weer Kerstpuzzel-laat geworden, maar je moet wat om een paar punten te scoren.
  woensdag 22 december 2021 @ 03:21:51 #175
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202748052
quote:
2s.gif Op woensdag 22 december 2021 03:19 schreef thabit het volgende:
Het is weer Kerstpuzzel-laat geworden, maar je moet wat om een paar punten te scoren.
Ga je nu al naar bed??
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')