Volgens mij geen foutjes daarquote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef saaie_kaas het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er foutjes in 21b?
Dank, zie nu dat ik twee stukjes verwisseld heb. Verbazingwekkend hoe lang je dat over het hoofd kan zien #tunnelvisiequote:
ja, ik zie slangen en vierkantjes!quote:Op zondag 19 december 2021 18:55 schreef traxdata het volgende:
Is er iemand die al iets ziet in opgave 4? Ik zit er al dagen mee te prutsen, maar groeperen, draaien, lijntjes trekken tussen de slangen, het levert allemaal niets op.
Er zitten geen fouten in 21b.quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef saaie_kaas het volgende:
Ligt het aan mij of zitten er foutjes in 21b?
Nu je het zegt.. dacht eerst dat het voegen met onkruid waren. Ik heb denk ik een te groot gebrek aan pareidolie hiervoorquote:
Eitje...;-)quote:Op zondag 19 december 2021 09:56 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Ik snap het niet... 7 goed te doen??
Ik ben ook al heel creatief met slangen en lijntjes geweest. Maar het lijkt nog helemaal nergens op...quote:Op zondag 19 december 2021 18:55 schreef traxdata het volgende:
Is er iemand die al iets ziet in opgave 4? Ik zit er al dagen mee te prutsen, maar groeperen, draaien, lijntjes trekken tussen de slangen, het levert allemaal niets op.
quote:Op zondag 19 december 2021 10:10 schreef thabit het volgende:
Ik snap hoe de schrijfmachine in Opgave 11 werkt, maarIk heb maar de helft van het systeem door, maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je er dan ook uit :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je kunstwerk! Dat gaf me weer wat motivatie om er een blik op te werpen. Het 1e antwoord had ik al, en toen rolde er ook de 2e uit.quote:Op zondag 19 december 2021 22:38 schreef traxdata het volgende:
geen idee wat ik aan het doen ben, maar geniet van de kunst[ link | afbeelding ]
En wát een vrouw komt eruit.quote:Op zondag 19 december 2021 22:20 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Eitje...;-)
Als het niet lukt denk je waarschijnlijk te moeilijk (dat deed ik eerst ook....)
heb je nog een hint toevallig ook? ik weet echt niet waar ik het moet zoeken, begin te vermoeden dat het één of andere obscure cypher / code is ofzo. Zat al te puzzelen met cijfers toe te kennen aan de vakjes en die dan bij elkaar op te tellen volgens de routes van de slangen, maar dat loopt op niets uit en het kan ook op zo veel manieren.quote:Op zondag 19 december 2021 23:51 schreef pcgroot het volgende:
[..]
Bedankt voor je kunstwerk! Dat gaf me weer wat motivatie om er een blik op te werpen. Het 1e antwoord had ik al, en toen rolde er ook de 2e uit.
Niet te moeilijk denken. Natuurlijk is het een code, maar geen obscure.quote:Op maandag 20 december 2021 01:16 schreef traxdata het volgende:
[..]
heb je nog een hint toevallig ook? ik weet echt niet waar ik het moet zoeken, begin te vermoeden dat het één of andere obscure cypher / code is ofzo. Zat al te puzzelen met cijfers toe te kennen aan de vakjes en die dan bij elkaar op te tellen volgens de routes van de slangen, maar dat loopt op niets uit en het kan ook op zo veel manieren.
Bedenken is vaak makkelijker dan oplossen van puzzels
Heh, daar had ik vannacht rond die tijd ook nog naar zitten kijken en toen ook de clue gevonden. Zojuist ook opgelostquote:Op maandag 20 december 2021 02:28 schreef QIXL het volgende:
Toch nog een punt gescoord vandaag, 7 opgelost.![]()
Nu kunnen we met een gerust hart slapen.
quote:Op maandag 20 december 2021 14:07 schreef IshaD het volgende:
[knip]
• 20: er zijn verschillende referenties voor de Thebaïs; de referentie die wij gebruiken levert het juiste getal op.
SPOILER: 20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde probleem, heel vaak om en nabij 50 er naast. En er zijn ook referenties waar je met dezelfde zoekterm er al gauw honderdtallen naast gaat zitten, dus ja zo blijf je bezig.quote:Op maandag 20 december 2021 16:45 schreef billiebob123 het volgende:
Tja, zoiets hebben ze vaker gedaan. En er was iemand die blijkbaar de juiste 'referentie' heeft gevonden..
Ik zit er zelf steeds zo'n pak-m-beet 50 punten naast. En dat los je niet zomaar op met een andere referentie. Dus misschien is mijn potentiële oplossing gewoon verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |