Ik had echt precies hetzelfde probleem. Mijn oplossing was om met een plakbandje een wit papiertje met de 3 juist getekend op een andere dobbelsteen te plakkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:57 schreef mister_xxx het volgende:
Wil je met vraag 12 beginnen, ligt er geen enkele dobbelsteen in huis die klopt... Ze zien me bij de Intertoys al aankomen dat ik perse een R-configuratie wil kopen, omdat ik al voldoende van de L-configuratie thuis heb liggen. Gelukkig is er een lockdown
zouden ze wel echt bestaan denk je danquote:Op zaterdag 18 december 2021 20:07 schreef Mira- het volgende:
[..]
Ik had echt precies hetzelfde probleem. Mijn oplossing was om met een plakbandje een wit papiertje met de 3 juist getekend op een andere dobbelsteen te plakken
Absoluut. Eerste dobbelsteen die ik pakte hier was gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:17 schreef mister_xxx het volgende:
[..]
zouden ze wel echt bestaan denk je dan
Ik vind hem ook moeilijker. Sowieso zijn opgave 1 & 2 in vorige edities wel makkelijker geweest i.m.o., dus als dat de leidraad is voor de moeilijkheidsgraad..quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:20 schreef QIXL het volgende:
Of de puzzels zijn een stuk moeilijker geworden, of ik een stuk dommer. Ik heb tot nu toe alleen een paar 1punters en ik denk de schaakpuzzel afhankelijk van de errata. Gelukkig binnenkort een week vrij om wat te proberen
2 & 24aquote:Op zondag 19 december 2021 00:00 schreef Nikkie72 het volgende:
Veel succes weer allemaal!
Ik ben begonnen met de 1-puntertjes en opgave 1, 7 en 9 zijn gekraakt 🥳
Iemand nog tips voor opgaven die ook goed te doen zijn?
Bouwtekening van de dobbelsteen uitvergroot natekenen, uitknippen en als dobbelsteen plakken, werkt ook goed. Scheelt ook weer een loopje naar de Intertoys (die is trouwens ook gesloten nu…😱quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:07 schreef Mira- het volgende:
[..]
Ik had echt precies hetzelfde probleem. Mijn oplossing was om met een plakbandje een wit papiertje met de 3 juist getekend op een andere dobbelsteen te plakken
Ik snap het niet... 7 goed te doen??quote:Op zondag 19 december 2021 00:00 schreef Nikkie72 het volgende:
Veel succes weer allemaal!
Ik ben begonnen met de 1-puntertjes en opgave 1, 7 en 9 zijn gekraakt 🥳
Iemand nog tips voor opgaven die ook goed te doen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 10:10 schreef thabit het volgende:
1/8, 1/120, 1/15, 3/110, 13/330, 2/15, 19/90, 4/45, 1/10, 4/45, 5/126, 3/14, 13/105, 29/60, 3/76, 37/266, 1/14, 1, 1/13, 9/52, 3/20, 8/105, 5/63, 17/180, 7/220, 17/330, 1/15, 13/90, 1/126, 10/63, 7/180
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 10:10 schreef thabit het volgende:
Ik snap hoe de schrijfmachine in Opgave 11 werkt, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Dan ben je al een halve stap verder. Ik snap denk ik voor ongeveer 1/2 hoe de schrijfmachine werkt.quote:Op zondag 19 december 2021 10:10 schreef thabit het volgende:
Ik snap hoe de schrijfmachine in Opgave 11 werkt,
SPOILER: 11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:36 schreef QIXL het volgende:
[..]
Dan ben je al een halve stap verder. Ik snap denk ik voor ongeveer 1/2 hoe de schrijfmachine werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
quote:Op zondag 19 december 2021 11:46 schreef Drekkoning het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2021 11:56 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Het was een stuk leuker met die emojis van de teaser ja.quote:Op zondag 19 december 2021 16:01 schreef Erbo79 het volgende:
Jullie zijn irritant, met dat "kijk mij eens, ik snap de typemachine"-gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |