Hmm. Al te lastig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:56 schreef CarloV het volgende:
[..]
Het beantwoorden van deze vraag is deel 1 van de puzzel, veel plezier!
quote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef mister_xxx het volgende:
Bij mij is het kwartje nog steeds niet gevallen 😣 iemand een hint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hint tav je vraag: 93 komt er niet in voor - het is slimmer om bij 1 te beginnen :-Dquote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef mister_xxx het volgende:
1/400💶🤣😆😗😀😘😘😆😛👍🏼quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef kwabbernoot1980 het volgende:
[..]
De hint tav je vraag: 93 komt er niet in voor - het is slimmer om bij 1 te beginnen :-D
🤩😚😆😆😇quote:Op zondag 12 december 2021 11:51 schreef mister_xxx het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AAARGH, ik heb ook een extra hint nodig. Met 93 kom ik er niet, met welke zoekmachine ook, kom ik ook geen stap verder en ik ben ook nog benieuwd naar de herinnering van Erbo79.....quote:Op maandag 13 december 2021 13:17 schreef kwabbernoot1980 het volgende:
[..]
De hint tav je vraag: 93 komt er niet in voor - het is slimmer om bij 1 te beginnen :-D
quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door mister_xxx op 13-12-2021 22:42:16 ]
Heel subtiel zijn ze daar niet nee...quote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef koningvandefakz het volgende:
op twitter zijn ze daar niet zo streng in.
SPOILER: maar op twitterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 22:49 schreef CarloV het volgende:
Ik kijk met een smeltend gezicht naar dit topicSPOILER: maar op twitterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef bakkertje7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk met een smeltend gezicht naar dit topicDe pagina die u wilde zien of het bestand dat u wilde bekijken is niet gevonden. 😅SPOILER: maar op twitterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef mister_xxx het volgende:
[..]
De pagina die u wilde zien of het bestand dat u wilde bekijken is niet gevonden. 😅
SPOILER: 404Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef mister_xxx het volgende:
[..]
De pagina die u wilde zien of het bestand dat u wilde bekijken is niet gevonden.😂😀
quote:
Ik kijk met een smeltend gezicht naar dit topicSPOILER: maar op twitterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SprookjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:00 schreef RoosR het volgende:
Vol verwachting klopt mijn hart...In het verleden was het meen ik steeds in de loop van de middag…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
quote:Op maandag 13 december 2021 22:15 schreef Annbel6 het volgende:
[..]
AAARGH, ik heb ook een extra hint nodig. Met 93 kom ik er niet, met welke zoekmachine ook, kom ik ook geen stap verder en ik ben ook nog benieuwd naar de herinnering van Erbo79.....
Ja het is nu al begonnen, wat slecht geslapen weer. Die kerstpuzzel is zeer ongezond!quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:32 schreef billiebob123 het volgende:
De laatste 2 jaar stipt om 12:00.
Veel plezier allemaal!
Sterkte met de insomnia, Carlo!
Is het zo spannend? Je weet nog niet wat er op je af komt of maakt dat het juist spannend :pquote:[..]
Ja het is nu al begonnen, wat slecht geslapen weer. Die kerstpuzzel is zeer ongezond!
Dit jaar alleen maar rijtjesvragenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:50 schreef Legoblokje het volgende:
Gaan ze weer voor een echt moeilijke puzzel zoals 2017 of 2019, of gaan ze voor een puzzel met wat meer tijdvretende opgaven zoals vorig jaar?
We krijgen het nog drukquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:38 schreef Habi82 het volgende:
De Belgen hebben er ook weer wat kleurrijks van gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |