Tja, ik ben niet persoonlijk met deze user of zijn gehele oeuvre bekend. Jij wellicht wel, aangezien je voor hem antwoordt. Dat kan.quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan worden allemaal simps superboos op hem op fok! en dan gaan ze onwijs happen enzo
Zo moeilijk is dit toch allemaal niet
Top actie.quote:
Zijn ze het in de wielersport niet mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:53 schreef quirina het volgende:
Ze zingen toch Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
EEN KNECHT IS EEN SLAAF
https://nl.wikipedia.org/wiki/Knecht_(beroep)quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:53 schreef quirina het volgende:
Ze zingen toch Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
EEN KNECHT IS EEN SLAAF
quote:
quote:Zwarte Pieten bij FC Volendam raken Mbuyamba: 'Vind dat ze niet binnen mogen komen'
https://nos.nl/l/2452178
FC Volendam-speler Xavier Mbuyamba heeft even getwijfeld of hij zaterdag wel wilde voetballen, toen hij voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Utrecht tientallen mensen op de tribune zag die waren verkleed als Zwarte Piet.
"Ik vind dat ze niet het stadion binnen mogen komen", aldus Mbuyamba, een Nederlands-Congolese verdediger. "Ik zag het al toen ik het veld opliep. Dat was de reden dat ik niet naar het publiek klapte."
Dat mag de man vinden. En dat is dat. Het is al eens voor de rechter geweest en die gaf de zeurpieten geen gelijk.quote:
Nee ben ff weg uit Nederland dit weekend, vanaf maandag.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En? Al de nsb'er uit kunnen hangen vandaag?
Al wat bonnetjes voor kopgeld gekregen?
Dan had hij maar niet moeten spelen. Zo belangrijk en goed is deze speler toch niet en overlopen worden ze toch op zon avond tegen Utrecht. Kan beter gelijk zen contract inleveren want volgend jaar gaan ze het 100% zeker weer doen.quote:
Deze redenering kan natuurlijk ook omgekeerd gemaakt worden. Kinderen zien het probleem niet dus voelen ze zich ook niet buitengesloten dus maken alleen zielige zeurpieten er een probleem van.quote:Op zondag 13 november 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Het is eigenlijk alleen, over het algemeen genomen, ouder PVV volk wat er momenteel nog problemen mee heeft. Zelf deze week toevallig twee keer mogen meekijken met mijn neefje naar het Sint journaal en gisteren de intocht. Hoe die Pieten er nu uitzien is meer dan prima. Vroeger was ik bang voor die compleet zwartgeschminkte, dit ziet er eigenlijk een stuk vriendelijker uit. Gelukkig zijn ze wel afgestapt van die gekleurde (geel/roze etc), dat zag niet uit. RoetvegenDaar kan niemand problemen mee hebben lijkt me.
En de kinderen? Die zien het verschil niet en maakt het geen fluit uit. Daar gaat het zich om. Niet om opa van 63 of één of andere lulhannes uit een boerenhol die niet verder komt dan de dorpswinkel.
En dan van die gemeenten die vast blijven houden aan volledig zwarte pietenKids zien de hele week op de TV de roetveeg en dat is prima en dan toch vol blijven houden hé door ze koolzwart te verven
Treurnis door volwassenen, verschrikkelijk.
En KOZP? Dat klootjesvolk mag de tering krijgen. Dit hadden ze ook fatsoenlijker aan kunnen pakken, mafkezen.
Voor een keer ben ik het helemaal eens met deze user. Wat een wonder op de zondagochtend.quote:Op zondag 13 november 2022 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
Het is eigenlijk alleen, over het algemeen genomen, ouder PVV volk wat er momenteel nog problemen mee heeft. Zelf deze week toevallig twee keer mogen meekijken met mijn neefje naar het Sint journaal en gisteren de intocht. Hoe die Pieten er nu uitzien is meer dan prima. Vroeger was ik bang voor die compleet zwartgeschminkte, dit ziet er eigenlijk een stuk vriendelijker uit. Gelukkig zijn ze wel afgestapt van die gekleurde (geel/roze etc), dat zag niet uit. RoetvegenDaar kan niemand problemen mee hebben lijkt me.
En de kinderen? Die zien het verschil niet en maakt het geen fluit uit. Daar gaat het zich om. Niet om opa van 63 of één of andere lulhannes uit een boerenhol die niet verder komt dan de dorpswinkel.
En dan van die gemeenten die vast blijven houden aan volledig zwarte pietenKids zien de hele week op de TV de roetveeg en dat is prima en dan toch vol blijven houden hé door ze koolzwart te verven
Treurnis door volwassenen, verschrikkelijk.
En KOZP? Dat klootjesvolk mag de tering krijgen. Dit hadden ze ook fatsoenlijker aan kunnen pakken, mafkezen.
Nee, totaal niet. Hoef je trouwens niet meteen zo passief agressief te reageren vent. Wat ik overigens in deze ‘discussie’ wel weer typisch vindquote:Op zondag 13 november 2022 08:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze redenering kan natuurlijk ook omgekeerd gemaakt worden. Kinderen zien het probleem niet dus voelen ze zich ook niet buitengesloten dus maken alleen zielige zeurpieten er een probleem van.
Of gaat dat geweldige brein van jou dan opeens in kortsluiting met deze redenatie?
Ach, weet je. Over een paar jaar zijn die volledig zwart geschminkte pieten overal verdwenen, ook in de Staphorstjes van deze wereld. En dat is prima. Hoeven ouders van kinderen ook niet meer uit te leggen waarom pieten op TV roetvegen hebben en in de dorpen toch ineens zo koolzwart zijn. Kwestie van tijd. Veranderingen zorgen waar dan ook altijd voor weerstand. Of het nou op de werkvloer is of bij dit soort dingen, je blijft er altijd een paar houden die er slecht mee om kunnen gaan. Prima. Ook die dammen op een gegeven moment wel in.quote:
Zolang iedereen maar snapt dat het niet is vanwege de kinderen maar omdat er wat misplaatste rancuneuze gevoelens naar boven kwamen bij systematisch ontevreden jankballen vind ik het prima.quote:Op zondag 13 november 2022 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, weet je. Over een paar jaar zijn die volledig zwart geschminkte pieten overal verdwenen, ook in de Staphorstjes van deze wereld. En dat is prima. Hoeven ouders van kinderen ook niet meer uit te leggen waarom pieten op TV roetvegen hebben en in de dorpen toch ineens zo koolzwart zijn. Kwestie van tijd. Veranderingen zorgen waar dan ook altijd voor weerstand. Of het nou op de werkvloer is of bij dit soort dingen, je blijft er altijd een paar houden die er slecht mee om kunnen gaan. Prima. Ook die dammen op een gegeven moment wel in.
En gelukkig vindt er door het weghalen van zwarte Piet minder racisme plaats op andere plekkenquote:Op zondag 13 november 2022 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang iedereen maar snapt dat het niet is vanwege de kinderen maar omdat er wat misplaatste rancuneuze gevoelens naar boven kwamen bij systematisch ontevreden jankballen vind ik het prima.
Want de kinderen hebben hier natuurlijk geen enkele rol in gespeeld, zowel niet bij de voor- of tegenstanders.
Dat snapt (bijna) iedereen inmiddels wel. Alleen is dat het punt niet meer van de huilebalkjes die aan beide kanten hun gelijk proberen te halen. Bij de optochten is het gezeik al minder, online zal het nog wel even doorgaan. Maar het is online, dus dat boeit eigenlijk niemand.quote:Op zondag 13 november 2022 08:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang iedereen maar snapt dat het niet is vanwege de kinderen maar omdat er wat misplaatste rancuneuze gevoelens naar boven kwamen bij systematisch ontevreden jankballen vind ik het prima.
Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 13 november 2022 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, weet je. Over een paar jaar zijn die volledig zwart geschminkte pieten overal verdwenen, ook in de Staphorstjes van deze wereld. En dat is prima. Hoeven ouders van kinderen ook niet meer uit te leggen waarom pieten op TV roetvegen hebben en in de dorpen toch ineens zo koolzwart zijn. Kwestie van tijd. Veranderingen zorgen waar dan ook altijd voor weerstand. Of het nou op de werkvloer is of bij dit soort dingen, je blijft er altijd een paar houden die er slecht mee om kunnen gaan. Prima. Ook die dammen op een gegeven moment wel in.
Leuk zo'n dorp waar ze mensen met een andere mening mishandelen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier pikzwarte pieten zoals decennia, geloof niet dat in zo’n dorp als de onze een kozp ongeschonden weg komt
Moet je de boel maar niet gaan provoceren.quote:Op zondag 13 november 2022 09:30 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Leuk zo'n dorp waar ze mensen met een andere mening mishandelen.
Klinkt als een dorp waar iedereen graag wil wonen. Voeg je naar de meerderheid of krijg klappen.quote:Op zondag 13 november 2022 09:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Moet je de boel maar niet gaan provoceren.
Niets daarvan. Waarom moeten die stedelijken het hele land door reizen om daar hun wil aan anderen op te dringen? In dorpen hier wonen ook donkere mensen en die hebben totaal geen probleem met het Sinterklaasfeest.quote:Op zondag 13 november 2022 09:37 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Klinkt als een dorp waar iedereen graag wil wonen. Voeg je naar de meerderheid of krijg klappen.
Heet dat dorp Pyongyang toevallig?
Of ze durven er niks van te zeggen vanwege sociale druk en het risico 'niet ongeschonden weg te komen'.quote:Op zondag 13 november 2022 09:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niets daarvan. Waarom moeten die stedelijken het hele land door reizen om daar hun wil aan anderen op te dringen? In dorpen hier wonen ook donkere mensen en die hebben totaal geen probleem met het Sinterklaasfeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |