Wie zet preventief een wielklem bij Sarah?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is een vriendin van Sarah
Mooi hoe er gehapt wordt door de juiche channelsquote:
Ja natuurlijk de hontquote:Op donderdag 23 december 2021 15:13 schreef Andromache het volgende:
Vriendje van Monique? Dit moet een grap zijn. De hond?
[..]
Wie zet preventief een wielklem bij Sarah?
Of An3quote:
Dat is een fluitje van een cent als je rijk en/of beroemd bent.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Mintymintyy het volgende:
Wel knap dat hij zo snel een relatie heeft. Ik ben al twee jaar opzoek maar het lukt mij niet.
En/of relatieverslaving hebt, niet alleen kunt zijn en door alles en iedereen altijd gepamperd wordt.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is een fluitje van een cent als je rijk en/of beroemd bent.
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?quote:
Ik vind dat jurkje niet iets voor kerst .....quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?![]()
Hallo Sergio First Dates.@:Nine.
Alles doen voor de aandacht en cijfertjesquote:Op donderdag 23 december 2021 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi hoe er gehapt wordt door de juiche channels
Ik wel. Zonder die riem en zonder open schoenen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat jurkje niet iets voor kerst .....
Wat boeit het als het maar lekker warm isquote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?![]()
Hallo Sergio First Dates.@:Nine.
Doei 30 minutenquote:
het kijk een stuk vlotter weg als je de met spatiebalk steeds 5 seconden doorspoeltquote:
Ik zie niks bijzondersquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
het kijk een stuk vlotter weg als je de met spatiebalk steeds 5 seconden doorspoeltde grote lijnen krijg je dan ook echt wel mee.
Anna Roséquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's en naam op @:reality.fbi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |