Hij had toen zelf ook een beetje het verhaal naar buiten gebracht dat hij vanwege het onderhouden van Monique zelf wat bescheidener moest gaan wonen. Ik had er zo mijn twijfels bij maar als het zo is, kan hij echt niet met geld omgaan. Of heeft hij de verkeerde mensen en adviseurs om zich heen.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij blijkt nu alweer koudwatervrees te hebben, eerst dumpt die Sarah redelijk onverwachts. Vervolgens jaagt die weer op Monique, die leek weer te happen rond Sinterklaas en meneer pakt snel het vliegtuig naar Las Vegas.
Maar meneer is redelijk blut volgens sommigen dus of bij Monique of zijn moeder, meer keuzes heeft die niet. En dat grijpt hem weer naar de keel.
Dat sowieso, zeker gezien het huis waar Monique en An3 wonen cash gekocht is.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hij had toen zelf ook een beetje het verhaal naar buiten gebracht dat hij vanwege het onderhouden van Monique zelf wat bescheidener moest gaan wonen. Ik had er zo mijn twijfels bij maar als het zo is, kan hij echt niet met geld omgaan. Of heeft hij de verkeerde mensen en adviseurs om zich heen.
Ik heb eerder het idee dat Rachel nu die reis heeft betaald.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, zeker gezien het huis waar Monique en An3 wonen cash gekocht is.
Dan kan ze wel maandelijks alimentatie ontvangen, maar dat moet hij toch echt wel kunnen lijen.
Ik heb het idee dat Rachel achter dat soort uitspraken zit.
Ja dat vermoed ik ook. Haar trollenleger op insta schetst ook zo'n beeld, inclusief de Tikkies van Mo.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan ze wel maandelijks alimentatie ontvangen, maar dat moet hij toch echt wel kunnen lijen.
Anne Rose mag wel uitkijken met overstekenquote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef Mylene het volgende:
André Hazes jr. lijkt weer verliefd: ‘Weekendje Londen met Anne Rose’
Het lijkt erop dat André Hazes jr. weer verliefd is. Zijn nieuwste prooi is Anne Rose Zonneveld, verkoopmanager van het roze restaurant Mama Kelly. Dat meldt de goed geïnformeerde Yvonne Coldeweijer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een giller ditquote:Op donderdag 23 december 2021 09:21 schreef Mylene het volgende:
André Hazes jr. lijkt weer verliefd: ‘Weekendje Londen met Anne Rose’
Het lijkt erop dat André Hazes jr. weer verliefd is. Zijn nieuwste prooi is Anne Rose Zonneveld, verkoopmanager van het roze restaurant Mama Kelly. Dat meldt de goed geïnformeerde Yvonne Coldeweijer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zo bruin.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:24 schreef Eightyone het volgende:
Anne Rose lijkt wel een beetje op z'n moeder (in een jonge versie).
Voor nu heeft ze 3632 volgers op instaquote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef Mintymintyy het volgende:
Ze zal vast beter worden ontvangen dan Sarasoel
Als je na alles wat over hem bekend is, nog met hem in zee gaat, verdien je niet beter hoor. Of het is weer zo'n mokkel dat denkt hem te kunnen temmen.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:04 schreef MaJo het volgende:
Als vrouw krijg je inmiddels toch ook wel een slappe van het gedrag van An2
Dus eerst nam hij een neppe versie van Monique en nu een neppe Rachel?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:24 schreef Eightyone het volgende:
Anne Rose lijkt wel een beetje op z'n moeder (in een jonge versie).
Wel knap dat hij zo snel een relatie heeft. Ik ben al twee jaar opzoek maar het lukt mij niet.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als je na alles wat over hem bekend is, nog met hem in zee gaat, verdien je niet beter hoor. Of het is weer zo'n mokkel dat denkt hem te kunnen temmen.
Ik had gehoopt dat André met behulp van therapie zou ondervinden dat hij het best even alleen aan zijn shit kan werken.
En hij valt alleen op bepaalde types, dast scheelt ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Wel knap dat hij zo snel een relatie heeft. Ik ben al twee jaar opzoek maar het lukt mij niet.
Misschien is hij zo een type die gelijk verliefd is bij de eerste afspraak?
dat is een goede vriendin van Nino (zoon van Rossana) en ze werkt (ook) voor Rachel) plus was zij niet een van de 'modellen' voor die lijn van Olcay (body's)?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als je na alles wat over hem bekend is, nog met hem in zee gaat, verdien je niet beter hoor. Of het is weer zo'n mokkel dat denkt hem te kunnen temmen.
Ik had gehoopt dat André met behulp van therapie zou ondervinden dat hij het best even alleen aan zijn shit kan werken.
De vrouwen die hij uitzoekt zijn natuurlijk zelf ook niet terughoudend in contact met mannenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Wel knap dat hij zo snel een relatie heeft. Ik ben al twee jaar opzoek maar het lukt mij niet.
Het is een vriendin van Sarahquote:Op donderdag 23 december 2021 10:08 schreef Mintymintyy het volgende:
Ze zal vast beter worden ontvangen dan Sarasoel
Nino werkt niet meer voor Raggel trouwens. Die zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan, waardoor de hele relatie tussen R en de familie Kluivert bekoeld is.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:21 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
dat is een goede vriendin van Nino (zoon van Rossana) en ze werkt (ook) voor Rachel) plus was zij niet een van de 'modellen' voor die lijn van Olcay (body's)?
Edit: ja dus:
[ instagram ]
Zolang hij zijn kerstcadeautjes nog in de PC (Gucci, Cartier, Hermès) koopt, denk ik dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onduidelijk idd, ik bedoelde; Anne Rose werkt ook voor Rachel, dus naast haar baan bij Mama Kelly en 'modellenwerk'.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nino werkt niet meer voor Raggel trouwens. Die zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan, waardoor de hele relatie tussen R en de familie Kluivert bekoeld is.
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is een vriendin van Sarah
Als je zo bekend bent als An2 is een relatie krijgen niet zo’n probleem. Genoeg aanbod. Het vasthouden is een ander verhaal. Ik denk dat An2 z’n hele leven niet voor lange tijd alleen gaat zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Mintymintyy het volgende:
[..]
Wie zet preventief een wielklem bij Sarah?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:28 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het is een vriendin van Sarah
Mooi hoe er gehapt wordt door de juiche channelsquote:
Ja natuurlijk de hontquote:Op donderdag 23 december 2021 15:13 schreef Andromache het volgende:
Vriendje van Monique? Dit moet een grap zijn. De hond?
[..]
Wie zet preventief een wielklem bij Sarah?
Of An3quote:
Dat is een fluitje van een cent als je rijk en/of beroemd bent.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:18 schreef Mintymintyy het volgende:
En/of relatieverslaving hebt, niet alleen kunt zijn en door alles en iedereen altijd gepamperd wordt.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat is een fluitje van een cent als je rijk en/of beroemd bent.
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?quote:
Ik vind dat jurkje niet iets voor kerst .....quote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?![]()
Hallo Sergio First Dates.@:Nine.
Alles doen voor de aandacht en cijfertjesquote:Op donderdag 23 december 2021 15:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Mooi hoe er gehapt wordt door de juiche channels
Ik wel. Zonder die riem en zonder open schoenen.quote:Op donderdag 23 december 2021 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat jurkje niet iets voor kerst .....
Wat boeit het als het maar lekker warm isquote:Op donderdag 23 december 2021 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou vind ik zelf een colbert en pantalon echt alles behalve feestelijk en vrouwelijk voor de feestdagen, maar verdomme, dan ook nog groen?![]()
Hallo Sergio First Dates.@:Nine.
Doei 30 minutenquote:
het kijk een stuk vlotter weg als je de met spatiebalk steeds 5 seconden doorspoeltquote:
Ik zie niks bijzondersquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
het kijk een stuk vlotter weg als je de met spatiebalk steeds 5 seconden doorspoeltde grote lijnen krijg je dan ook echt wel mee.
Anna Roséquote:Op donderdag 23 december 2021 19:38 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's en naam op @:reality.fbi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |