Xander ís leuk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:55 schreef WillemijnB het volgende:
Oké, Xander die als jochie zo blij vertelt hoe ie het heeft ervaren is dan wel weer leuk.
Ik zit dit maar met een half oog te kijken, maar waar zie jij John Ewbank?🤔quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zit er in het pak van john ewbank
FF pissenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef Djeez het volgende:
Ik ga even poepen. Duurt meestal wel een kwartier
korreltje zoutquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:04 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik zit dit maar met een half oog te kijken, maar waar zie jij John Ewbank?🤔
Mocht dat het geval zijn dan is het wel stom publiek wat daar zit.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jamai of Emma.
Hoop de eerste, denk de laatste.
Mijn favo:quote:
Denk eigenlijk het laatste. Deze 2 hadden ze wel verwacht als laatste 2.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
Hoe zouden ze deze duetten geoefend hebben? In verschillende samenstellingen en beide partijen of zo? Of is van tevoren al bedacht wie er gaat winnen?😝
Maar dan wél weer te beluisteren via Spotify!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat je optredens niet daarna op rtl YouTube / insta kan zien.. ze leven echt in jaren 90 hè bij die tv zenders
Was ook al aan het zoeken maar dat is er dus niet...quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat je optredens niet daarna op rtl YouTube / insta kan zien.. ze leven echt in jaren 90 hè bij die tv zenders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |