Dan kom ik echt als een dronken pudding benedenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.
Boeie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kom ik echt als een dronken pudding beneden![]()
Wat gebeurt er dan
Maar dan zie ik er niet meer uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie.
Als je wakker wordt is het ergste al over.![]()
Ja die is erg leukquote:
Dankquote:
Nope, maar het liefste donkere rumquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lekker .... alhoewel ik niet een echte rumdrinker ben . Heb je een vast merk?
De alcoholisten verzamelen zich weerquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De alcoholisten verzamelen zich weer
Dat was ook geen voorwaarde.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De alcoholisten verzamelen zich weer
pammetjesssssssquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe dan ook heeft er vast iemand een slaapmutsje
En die van jou ligt er nog.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .... ik had vanmiddag al een biertje
Dat klinkt eerder als mijn medicijnquote:
Ik heb nog slaappillen en die werken.(voorgeschreven voor niet niet kunnen slapen door de longarts in het ziekenhuis) toen ik erover begon dat ik er zo lekker op sliep haakte ze af, ik moet dus zonder en dat is niet makkelijk, slaap niet zo goed.quote:
Bij Prisha. Tenminste, ik dacht dat ze er voor jou ook 1 had. En voor espri en tonja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ligt ie ? bij jou of bij Prish?
Tis wel rommel natuurlijk, maar ja, goed slapen is ook wat waardquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb nog slaappillen en die werken.(voorgeschreven voor niet niet kunnen slapen door de longarts in het ziekenhuis) toen ik erover begon dat ik er zo lekker op sliep haakte ze af, ik moet dus zonder en dat is niet makkelijk, slaap niet zo goed.
Kijken of ik het het opneem met hh
Goed slapen is zeker wat waard, mar dan met de minst schadelijke zooi die er is graagquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tis wel rommel natuurlijk, maar ja, goed slapen is ook wat waard
Absoluut. Maar het blijft rommel. Daar raak je heel makkelijk gewend aan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tis wel rommel natuurlijk, maar ja, goed slapen is ook wat waard
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hoe dan ook heeft er vast iemand een slaapmutsje
Ja OK, dat was ook wat ik er van begreepquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bij Prisha. Tenminste, ik dacht dat ze er voor jou ook 1 had. En voor espri en tonja.
Keuzes.... ze willen dat ik een goede conditie heb, daar staat tegenover dat je ook een goede nachtrust moet hebben. Ik merk nu dat ik 1/2 nachten nog wel op kan vangen omdat ik al een tijdje goed slaap (op medicatie) maar dat moet wel zo blijven...Ik beweeg veel, heb veel kracht en dat willen ze voor een longpatient maar dan moet ik wel goed slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het blijft rommel. Daar raak je heel makkelijk gewend aan.
Trusten!quote:
Ja zeker keuzes. En als dat voor jou nu helpt is dat fijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keuzes.... ze willen dat ik een goede conditie heb, daar staat tegenover dat je ook een goede nachtrust moet hebben. Ik merk nu dat ik 1/2 nachten nog wel op kan vangen omdat ik al een tijdje goed slaap (op medicatie) maar dat moet wel zo blijven...Ik beweeg veel, heb veel kracht en dat willen ze voor een longpatient maar dan moet ik wel goed slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |