Keuzes.... ze willen dat ik een goede conditie heb, daar staat tegenover dat je ook een goede nachtrust moet hebben. Ik merk nu dat ik 1/2 nachten nog wel op kan vangen omdat ik al een tijdje goed slaap (op medicatie) maar dat moet wel zo blijven...Ik beweeg veel, heb veel kracht en dat willen ze voor een longpatient maar dan moet ik wel goed slapen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Absoluut. Maar het blijft rommel. Daar raak je heel makkelijk gewend aan.
Trusten!quote:
Ja zeker keuzes. En als dat voor jou nu helpt is dat fijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keuzes.... ze willen dat ik een goede conditie heb, daar staat tegenover dat je ook een goede nachtrust moet hebben. Ik merk nu dat ik 1/2 nachten nog wel op kan vangen omdat ik al een tijdje goed slaap (op medicatie) maar dat moet wel zo blijven...Ik beweeg veel, heb veel kracht en dat willen ze voor een longpatient maar dan moet ik wel goed slapen.
Ongelofelijk hoe goed je inslaapt en doorslaapt maar ik ga nu eerst kijken hoe dat zonder gaat worden en anders eens kijken naar de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker keuzes. En als dat voor jou nu helpt is dat fijn
Als je zonder kan, zonder doenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe goed je inslaapt en doorslaapt maar ik ga nu eerst kijken hoe dat zonder gaat worden en anders eens kijken naar de mogelijkheden.
Het gemak waarmee ze je volgooien met allerlei troep als je in het zkh belandt en je het daarna maar uit laten zoeken...echt ongelofelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:18 schreef engine het volgende:
Ik heb wel eens problemen gehad met slaap medicatie. Dat kun je niet zomaar ineens stoppen. Dat moet je echt afbouwen.
Pff zeker maar ik hoop dat hij het op een heel mooie manier kan winnen.....maar eerst zien....quote:
Ja dat wel ...quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pff zeker maar ik hoop dat hij het op een heel mooie manier kan winnen.....maar eerst zien....
Ja maar Koen, wil je nog wat rum dan?quote:
Ik heb momenteel ook slaapmedicatie, en ik vind het echt een bevrijding na 1,5 jaar zonderquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:18 schreef engine het volgende:
Ik heb wel eens problemen gehad met slaap medicatie. Dat kun je niet zomaar ineens stoppen. Dat moet je echt afbouwen.
nee, ik ben er maar mee genokt, vind rum lekker maar het valt niet prettig vandaagquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Koen, wil je nog wat rum dan?
Gewoon als vanouds vinger in de keel en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik ben er maar mee genokt, vind rum lekker maar het valt niet prettig vandaag
nee, ben niet misselijk ofzo, maar word er niet echt vrolijk door vandaag en heb na 2 glaasjes al lichte hoofdpijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon als vanouds vinger in de keel en opnieuw beginnen
quote:
Het waren 2 hele lekkere fluffy pannenkoeken, foto mislukte helaas. Niet zo fluffy als die uit het filmpje maar wel met kaas erin. combi zoet deeg(veel suiker) en kaas was echt verrassend yum.quote:
Slaap lekker dan maar ..quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ben niet misselijk ofzo, maar word er niet echt vrolijk door vandaag en heb na 2 glaasjes al lichte hoofdpijn
Vinger gaat niet helpen dus
Je heb die cheese dinges zonder oven gemaakt met wat minder wacht tijd "ongeduld"quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Het waren 2 hele lekkere fluffy pannenkoeken, foto mislukte helaas. Niet zo fluffy als die uit het filmpje maar wel met kaas erin. combi zoet deeg(veel suiker) en kaas was echt verrassend yum.
3 uur later nu? serie gekeken en zit nog steeds vol, goede pannenkoeken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |