Ik heb echt nooit voorradenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je niets anders?![]()
Je bent hier welkom..ff doorroeien
Nee zekerquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:51 schreef pullup het volgende:
Ik heb net in mijn magnetron gekeken of ze daar toevallig zaten
Wat voor lekkers ben je aan het brouwen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:51 schreef drakin het volgende:
Ongeduldig, ik ga niet nog een keer 20 minuten wachten en flikker het gewoon in de pan. Heb trek
quote:
En dat gaat niet beter worden.. geen leuke buuf? Even biertje lenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit voorraden![]()
Normaal gesproken fungeert de appie aan de overkant als buitenmodel ijskast. Echt even oversteken en ze hebben tegenwoordig een enorme selectie gekoelde lekkere schuimende biertjes![]()
Maar nu met die sluitingstijden even niet....
Brouwenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ben je aan het brouwen?
Ook van die fijne fluffy pannenkoekjes als Soury?
Nou het worden andere pannenkoekjes geloof ik, had niet alles in huis. Maar wilde die fluffy kaasbolletjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat voor lekkers ben je aan het brouwen?
Ook van die fijne fluffy pannenkoekjes als Soury?
Bier?quote:
Ik geef het op haha, moet er toch weer vroeg uit morgen bij de buuf bellen kan ik beter opsparenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dat gaat niet beter worden.. geen leuke buuf? Even biertje lenen
Met zoveel feestdagen en verjaardagen zit je vaak wel in je handen met het haar over wat elkaar te geven inderdaadquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef espri het volgende:
[..]Nee ook niet.
Wij hebben kadootjes voor elkaar jaren geleden al afgeschaft, klinkt heel erg maar wat we graag willen hebben, kopen we dan wanneer we dat willen, zo blijft er weinig over om dan echt nog iets te verzinnen, dat laten we dan aan de kerst met de kinderen en kleinzoon.
Winter Glow theequote:
Ik had al een Leffe aangebodenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:56 schreef Deisyy het volgende:
@:chufi ga pullup eens een biertje brengen
Echt?quote:
Hebben ze niet eens corona?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit voorraden![]()
Normaal gesproken fungeert de appie aan de overkant als buitenmodel ijskast. Echt even oversteken en ze hebben tegenwoordig een enorme selectie gekoelde lekkere schuimende biertjes![]()
Maar nu met die sluitingstijden even niet....
Vast welquote:
Als je geen thee drinkt of lust, dan mis je er niks aanquote:
Weet je dat zeker? Bij zo'n thuisbezorgd ding mochten ze eerst ook geen alcohol bezorgen na 8 uur. Weet niet precies hoe dat nu is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boek een hotelkamer en bel roomservice. Dat is nu nog de enige mogelijkheid om bier te scoren.
Lijersquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel
Tonnen, fusten, blikken en flessen maar ze zijn dicht
ik drink best vaak theequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je geen thee drinkt of lust, dan mis je er niks aan![]()
Als je wel thee drinkt, DAN MIS JE HEEL VEEL![]()
![]()
Bij de huidige maatregelen moeten essentiële winkels dicht om 20:00. Een alcoholverbod vanaf die tijd is nooit genoemd in dit pakket maatregelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Bij zo'n thuisbezorgd ding mochten ze eerst ook geen alcohol bezorgen na 8 uur. Weet niet precies hoe dat nu is.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij de huidige maatregelen moeten essentiële winkels dicht. Een alcoholverbod is nooit genoemd in dit pakket maatregelen.
Dat iddquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij de huidige maatregelen moeten essentiële winkels dicht om 20:00. Een alcoholverbod vanaf die tijd is nooit genoemd in dit pakket maatregelen.
Die combi heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar ik kijk uit naar de reviewquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drink best vaak thee
vooral met rum
quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die combi heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar ik kijk uit naar de review
Wat zit er in dat gerecht?quote:
Ik mag momenteel geen alcohol, dus wordt lastigquote:
kwestie van geduld dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik mag momenteel geen alcohol, dus wordt lastig
Preciesquote:
Waarschijnlijk welquote:
Meet?quote:
Thee mit Rum, daar ga je ook heel goed van skiënquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die combi heb ik nog nooit uitgeprobeerd, maar ik kijk uit naar de review
Moet lukken volgens mij, er is nu geen sprake van een drooglegging om een bepaalde tijd. Anders even bellen om te checken of ze willen leveren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dan zou ik toch ook gewoon een pizza en paar biertjes kunnen bestellen nu?
Ik heb die fout wel eens gemaakt. Toen mocht ik de dag erna de twee biertjes op komen halen want had er wel al voor betaald
Als je er goed van gaat skieën ben ik een en al oor, want dat kan ik echt nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thee mit Rum, daar ga je ook heel goed van skiën
Die is echt grappig jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef notturna het volgende:
@:Superbadeendje
Je bent kennelijk heel populair😂
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je er goed van gaat skieën ben ik een en al oor, want dat kan ik echt niet
Ja die gast maakt ontzettende leuke filmpjesquote:
Scheut rum in de thee en gaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je er goed van gaat skieën ben ik een en al oor, want dat kan ik echt niet
Met wat alcohol op val je een stuk soepeler, dus de kans op breuken is iets kleinerquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.
Als je er echt slecht in bent, beter pre-verdoven en een hele fles verwerken.quote:
Heb de meeste gezien jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja die gast maakt ontzettende leuke filmpjes
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met wat alcohol op val je een stuk soepeler, dus de kans op breuken is iets kleiner
Dan kom ik echt als een dronken pudding benedenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je breekt evengoed wat botten, maar als je genoeg op hebt boeit je dat op dat moment niks.
Boeie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kom ik echt als een dronken pudding beneden![]()
Wat gebeurt er dan
Maar dan zie ik er niet meer uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie.
Als je wakker wordt is het ergste al over.![]()
Ja die is erg leukquote:
Dankquote:
Nope, maar het liefste donkere rumquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lekker .... alhoewel ik niet een echte rumdrinker ben . Heb je een vast merk?
De alcoholisten verzamelen zich weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |